Erny Geplaatst: 16 augustus 2016 Geplaatst: 16 augustus 2016 Jeetje, dat is wel bijzonder... Leuk dat je dat hier komt melden. Wil je het misschien ook in het overzicht zetten? De link staat in mijn onderschrift.
Wortel Geplaatst: 18 september 2016 Geplaatst: 18 september 2016 Onze appelboom heeft ook voor de 2e keer bloemen, terwijl we al 2 appeltaarten gemaakt hebben van de geoogste appels
weknow Geplaatst: 18 september 2016 Geplaatst: 18 september 2016 Die nabloei kun je het beste zo snel mogelijk wegsnoeien, Wortel. Is geen ongewoon verschijnsel. Los van dat het geen appels meer worden, kan het een bron van infectie zijn en vergroot het de kans op een beurtjaar (een jaar weinig of geen vruchten) In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
pippi Geplaatst: 18 september 2016 Geplaatst: 18 september 2016 Geen idee of het een waardevolle fenologische waarneming is, maar ik zie dit jaar bizar veel padden en kikkers.
balkontuinder Geplaatst: 22 september 2016 Geplaatst: 22 september 2016 Mijn FMS aardbeien staan in bloei. Ook zag ik vanmorgen tijdens een fietsrit bloeiende krokussen.
speets Geplaatst: 22 september 2016 Geplaatst: 22 september 2016 bloeiende krokussenJe kent de herfsttijloos toch wel hè? "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
henkg Geplaatst: 23 september 2016 Geplaatst: 23 september 2016 Als het herfsttijloos is, niet plukken!- Staat op rode lijst- Is extreem giftig 2025_teeltlijst (.xlsx)
balkontuinder Geplaatst: 23 september 2016 Geplaatst: 23 september 2016 Nope, kende ik niet! Vandaar mijn verwarring.En plukken doe ik niks henkg. Dat vind ik echt een zo nutteloos iets. Doe mij maar planten met wortels in huis. Die blijven veel langer goed.
Wortel Geplaatst: 24 september 2016 Geplaatst: 24 september 2016 Die nabloei kun je het beste zo snel mogelijk wegsnoeien, Wortel. Is geen ongewoon verschijnsel. Los van dat het geen appels meer worden, kan het een bron van infectie zijn en vergroot het de kans op een beurtjaar (een jaar weinig of geen vruchten) Bedankt voor de tip! Wist ik niet.
appelvrouw Geplaatst: 25 september 2016 Geplaatst: 25 september 2016 Ik zag zonet een koolmeesje met takjes en veertjes richting het nestkastje gaan. Het arme beestje zal toch niet? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 25 september 2016 Geplaatst: 25 september 2016 Hier ook een duif met takjes in de weer. Maar goed, die duiven die sporen niet Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
ADOPEG Geplaatst: 14 oktober 2016 Geplaatst: 14 oktober 2016 De appel heeft een paar bloempjes. Ligt het nou aan mij of is dat echt niet helemaal de normale tijd daarvoor? Nabloei, dus die gaan er binnenkort af. ~ Vita rosa est ~
Schuli Geplaatst: 29 oktober 2016 Geplaatst: 29 oktober 2016 Op 11 oktober de datum weet ik nog goed het was nml onze trouwdag kreeg ik deze rozen .Nu is het 29 oktober en staan ze er nog zo bij Zolang dat heb ik nog nooit meegemaakt. Krijg zelfs nieuwe scheuten Ik ben benieuwd hoelang ik er nog van kan genieten
speets Geplaatst: 27 december 2016 Geplaatst: 27 december 2016 De Primula bloeit met Kerst "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
simke Geplaatst: 27 december 2016 Geplaatst: 27 december 2016 Ik zag een viooltje bloeien vandaag. Morgen op de foto hoop ik.
Aanbevolen berichten