Collo003 Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Goedemiddag, laat ik mezelf ook maar voorstellen...Mijn naam is Valerie en samen met een vriend heb ik een moestuin op een moestuincomplex hier in Den Bosch. De moestuin is 150m2 en we zijn pas vorig jaar begonnen, na jaren in mijn achtertuin te hebben geklooid. Op de tuin hebben wij twee huisjes. Een "theehuisje" voor onszelf en een berghuisje voor het gereedschap en evt kippen in de toekomst. Op het moment ben ik erg druk om te kijken wat ik leuk vind om te kweken en wat goed of juist niet goed lukt op onze grond. Ik heb een zwak voor courgettes, maar nadat ik vorig haar half Den Bosch van courgettes heb voorzien, dit jaar maar wat minder neergezet.In het najaar gaan we nog een kasje neerzetten, zodat ik volgend jaar los kam gaan met tomaten Ook zijn er nog plannen om volgend jaar een mooie stellage met Bato bakken voor de aardbeien te maken en zo nog 100 andere plannen...Ik hoop hier wat ervaringen uit te kunnen wisselen en inspiratie op te doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans D Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Welkom, je moestuin ziet er in ieder geval keurig en gezellig uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Kijk maar uit, ik zou er zo intrekken! Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaydot Posted June 21, 2016 Share Posted June 21, 2016 Huisjes, hoe gaaf is dat!Bij ons mag niets hoger zijn dan een meter... Quote The difference between a flower and a weed is a judgementFoonfoto dagboekje van mijn volkstuin Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 zó, toptuin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toto Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Welkom Quote Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CherryCharlie Posted June 22, 2016 Share Posted June 22, 2016 Welkom! Mooie tuin heb je, en lekker groot! Quote Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted June 23, 2016 Share Posted June 23, 2016 Welkom! En wat een voorbeeldige tuin zeg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkleinman Posted June 25, 2016 Share Posted June 25, 2016 Wauw! Ziet er mooi uit! Tikkeltje jaloers hier. Wij zijn ook al jaren in de voortuin bezig. Heel misschien binnenkort ook een volkstuintje. Quote Mijn volkstuinvereniging. Sinds september 2016 600m2 tuin op het complex. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts