Mellie Geplaatst: 3 februari Geplaatst: 3 februari Wat een werk @appelvrouwIk heb vandaag een potje olijven die ik had gehad, ‘ingemaakt’… aanhalingstekens, want ze waren al ingemaakt. Ik heb er smaak aan toegevoegd. Knof, rozemarijn en pepermunt. Staat in de koelkast te trekken. Volgende week even proeven. 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 3 februari Geplaatst: 3 februari Dank je Mellie ja veel werk maar voor mij een van de lekkerste dingen die ik kan maken. Die olijven ja dat is wel een tip dat deed ik eerder ook wel eens, leuk om te maken en heerlijk om te eten. 2 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jootje Geplaatst: 16 maart Geplaatst: 16 maart Vandaag mijn laatste appels verwerkt tot taartjes! Ze werden nu echt slechter. Niet ingemaakt,dus, wel een en ander in de vriezer! 😋 6 Quote
Arja Geplaatst: 27 maart Geplaatst: 27 maart Alles wat ik in de diepvries nog aan vruchten had is vandaag jam geworden. Bessenjam en bessen/rabarberjam. De rode bosbessen kwamen uit het bos, de andere bessen en de rabarber zijn uet. 😋 3 Quote
appelvrouw Geplaatst: 27 maart Geplaatst: 27 maart Heerlijk! En allemaal dezelfde jam? Hebben jullie rode bosbessen daar? Kon je daar veel van plukken? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 27 maart Geplaatst: 27 maart Twee soorten jam. Ik had een kilo rode bosbessen uit het bos hier vlakbij. Er stond nog veel meer. Dit jaar weer plukken, als we er op het juiste moment aan denken. Volgens mij lust jij dit wel, ik zal een potje voor je meenemen 😋 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 27 maart Geplaatst: 27 maart Ja graag! In Zweden op vakantie kocht ik altijd rode bosbessen jam en hier vroeger soms ook bij IKEA ( maar daar kom ik nooit meer helaas). Dus je jam is meer dan welkom! 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.