Goldfish Posted September 19, 2016 Author Posted September 19, 2016 Ik ga of woensdag 28 of vrijdag 30 sept naar Vreeken dus... Uiterlijk dinsdag 27 sept de wensen doorgeven!!! Quote
Jorieke123 Posted September 20, 2016 Posted September 20, 2016 Heb je mijn PB ontvangen Vincent? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Goldfish Posted September 20, 2016 Author Posted September 20, 2016 @Jorieke.. Die van een week of twee geleden in elk geval wel. Dus staat genoteerd! Quote
Jorieke123 Posted September 20, 2016 Posted September 20, 2016 Ja die van 15 sept. Over dat mijn bestelling klaarligt daar. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Goldfish Posted September 20, 2016 Author Posted September 20, 2016 Oh ja.. Die had ik ook gelezen! Quote
Kibas Posted September 20, 2016 Posted September 20, 2016 Ik heb de bestelling nu bij Vreekend geplaatst en je een pb gestuurd. Quote
angela (†maart 2025) Posted September 20, 2016 Posted September 20, 2016 328300 winterwortel lobberiche gele 1.50328370 winterwortel white Belgium 1.95 Zou je voor mij deze 2 mee willen brengen ik heb ze niet besteld? Quote
Goldfish Posted September 20, 2016 Author Posted September 20, 2016 Genoteerd! Ik hoop dat ze volgende week er nog zijn. Quote
angela (†maart 2025) Posted September 21, 2016 Posted September 21, 2016 Er waren nog wat andere dingen die ik wou onder andere Orange russian tomaat maar die hebben ze niet in het assortiment.En de andere stond op de site al als uitverkocht.Mocht ik nog iets zien dan zeg ik het wel. Quote
Goldfish Posted September 21, 2016 Author Posted September 21, 2016 Willen de personen die een bestelling bij Vreeken laten klaarleggen (en dus niet gokken of iets op voorraad is wanneer ik de winkel binnenstap, c.q. dat men er op vertrouwen dat ik het kan vinden in dat kleine maar ook chaotische winkeltje) even het bestelnummer of hun achternaam aan mij doorgeven per prive bericht? Quote
Kibas Posted September 21, 2016 Posted September 21, 2016 Ik heb geen bestelnummer op de bevestiging staan..... Wel per zaad, maar niet voor het totaal. En per zaad heb je al gekregen. Ik heb mijn achternaam nu ook naar je gestuurd. Quote
Anna3 Posted September 22, 2016 Posted September 22, 2016 Ik vond bij mijn voorlopig even laatste tuininspectie een tak van mijn doornloze braam Black Satin die zich vast heeft gezet in de grond. Zal ik die voor je meenemen? Quote
Goldfish Posted September 22, 2016 Author Posted September 22, 2016 @ Anna,  Als die tak anders hinderlijk bij je in de weg staat... dan neem ik hem wel over. Heb ik nog iets waar jij wat aan hebt? groetVincent Quote
weknow Posted September 27, 2016 Posted September 27, 2016 Hoi Goldfish, Ben nog even de lijstjes aan het bekijken...... Mocht je nog een of twee vuurdoorns over hebben...... Graag! Voor nu te laat, maar ik zal proberen voor een volgende keer stekken van akebia te maken (moet eens kijken welke methode het beste gaat) Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Goldfish Posted September 27, 2016 Author Posted September 27, 2016 Je krijgt 3 vuurdoorns, de vierde is waarschijnlijk overleden Quote
angela (†maart 2025) Posted September 28, 2016 Posted September 28, 2016 Is er nog een pillu over en zou ik een stek mogen van de Rouge de bordeaux? Ik probeer de plezierige hebberigheid van Nasuada wat in te dammen (gaat lukken) en dat blijft er zeker nog een piilu over.  De Rouge de Bordeaux is een ander verhaal... moet de stekken nog nemen (zet ze op water)... dus wordt erg twijfelachtig of het nog gaat lukken. Moet zeggen dat ik de plant al 2 jaar in een 90l kuip heb (afgedekt met vijverfolie, en de kuip gaat naar de kas wanneer er geen tomaten staan) en behalve dat ie goed groeit vind ik de oogst tot op heden niet geweldig.  Ik zag deze ruil nog niet staan op de eerste pagina, gaat het lukken? Quote
Goldfish Posted September 28, 2016 Author Posted September 28, 2016 Ik heb twee takjes sinds dit weekend op water staan (erg laat dus) waar wat stekpoeder in opgelost is. Nog geen wortelgroei dus reken er niet op, en ik hoef er sowieso niets voor terug als het wel lukt. Quote
angela (†maart 2025) Posted September 28, 2016 Posted September 28, 2016 Als je ze in een plastic zakje doet zodat ze niet verdrogen dan zet ik ze thuis gewoon weer in het water.Niet geprobeerd is altijd mis, toch? Wil je misschien een Brown Turkey vijg die doen het volgens mij altijd? Quote
Goldfish Posted September 28, 2016 Author Posted September 28, 2016 Zal t proberen te onthouden dat zakje voor t transport. Brown Turkey (inderdaad het meest safe voor ons klimaat ) hoef ik niet, ik heb plek voor twee vijgen (90liter container met vijverfolie afgedekt) en dat is genoeg voor dit moment. Quote
Jorieke123 Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Hoi, weet je zo wat het totaalbedrag was van mijn bestelling bij Vreeken? Dan leg ik het geld vast klaar Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Goldfish Posted September 30, 2016 Author Posted September 30, 2016 Daar kom ik pas over een uurtje achter! Quote
Jorieke123 Posted September 30, 2016 Posted September 30, 2016 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Goldfish Posted September 30, 2016 Author Posted September 30, 2016 (edited) Alle Vreeken opdrachten uitgevoerd behalve voor Kibas (order deels niet uitvoerbaar en ik heb moeite met het begrijpen van helder Nederlands... schaam) en Ciska... (Wel in mn handen hebben maar niet meenemen.....). Dus wie wil weten wat chemo doet voor je hersenen..... dan heb je nu een antwoord. Vooral korte termijn is licht aangetast, maar nadenken blijkbaar soms ook. Ook leuk de prijsstelling bij Vreeken. 1 aardbei 1.95e 10 voor 15e (nog steeds flink aan de prijs) en als ik er dan 12 wil betaal je dus...,.. 18.90e ipv bv 18eur. Komen denk ik Gouden Aardbeien aan of zo. Maar goed wel wat rasjes gescoord die ik nog niet had en Edwin D. ook niet. Dus.... heb vast eind volgend jaar weer iets te ruilen met bv... Ciska. Edited September 30, 2016 by Guest Quote
Recommended Posts