Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Goldfishs Autumn Deals


Goldfish

Aanbevolen berichten

@ Wortel,

 

1x Passiflora is sowieso voor jou!

 

Ik wacht nog even met kiezen omdat je aangeeft dat jouw lijstje nog mogelijk uitgebreid wordt. Zo niet, dan ga ik denk ik voor het zaad van de specerijstruik of vraag ik je de kostprijs (maar liefst 0,75 euro !).

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee doodgewaande clematissen komen plots heel fel tot leven, dus mogen inclusief hun C2 container ook weg!

 

Hier altijd een plekje voor clematissen Ik laat ze in bomen groeien en dat gaat erg goed en is mooi. Dus als niemand anders ze vraagt, weet ik een adresje

 

Prima, Weknow, als niemand anders ze onder dak wil geven dan mogen ze naar het asiel in Zeeland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Wortel,

 

1x Passiflora is sowieso voor jou!

 

Ik wacht nog even met kiezen omdat je aangeeft dat jouw lijstje nog mogelijk uitgebreid wordt. Zo niet, dan ga ik denk ik voor het zaad van de specerijstruik of vraag ik je de kostprijs (maar liefst 0,75 euro !).

 

So wie so deal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inmiddels zeker dat ik kom tenzij ik een griep oploop of het op 1 oktober zwaar ijzelt. De deals zijn dus in principe rond, ik moet alleen nog bedenken of/hoe ik die pruim ga vervoeren.

 

Ik zou zeggen met beleid en in de auto

 

Wanneer wou jij naar Vreeken gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Te koop: Ruim 28 meter laag hardhouten hekwerk (60cm) inclusief bijpassende hardhouten palen (overwegend 150cm). Zie voor meer info en foto's mijn marktplaatsadvertentie.

 

http://www.marktplaats.nl/wijzigAdvertentie/m1084937601.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

 

(PS MTFD-ers hebben een streepje voor, dus afdingen loont).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Ge (waar zit dat streepje op de e ook al weer op mijn toetsenbord?)

 

De pruim gaat naar Angela wanneer ie in de auto past (waar dus mogelijk ook dat hekwerk in gaat, dus .... ben bang dat ik het laadvermogen heel erg overschat nu).

 

De palen: zal ze tellen en op de foto zetten. Ik verwacht dat een groothandel in Gouderak (5km voor mij) eind september weer heel veel palen, schuttingen en ander spul voor 80%/90% korting te koop heeft staan (zijn altijd twee zaterdagen) dus ik kan daar eventueel ook gericht gaan rondkijken voor je (maten, houtsoort, afmetingen) en de prijzen aan je door appen.

 

Het het werk: die link werkt inderdaad niet. Ik zal daarom straks foto's plaatsen. Het is in elk geval niet geschikt om konijnen buiten de deur te houden.. ik heb het in 2015 overgenomen van iemand via Marktplaats om het idee om deze als erfafscheiding te gebruiken van mijn volkstuin, maar ik ben er door mijn ziekte niet aan toegekomen en nu het wat beter gaat wil ik ipv een hekwerk daar eetbare Japanse sierkwee neerzetten.

 

Omdat er veel dikke hardhout palen bij zitten in uitstekende staat en het hekwerk tot 2014 elk jaar keurig door iemand gebeitst is, wil ik voor een MTFD er er mijn aanschafprijs voor terug hebben, die heel wat lager ligt dan de huidige 150 euro vraagprijs op Marktplaats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Angela,

 

Nee totaal overeen gelezen! Dus als ze naast erg mooi ook net zo lekker smaken (als limonade of als combi met kweeperen) zoals Guy de Kinder dat omschrijft heb ik zeker interesse. Wil een haag van 15 meter , voor groot een deel koop ik ze bij een spotgoedkope Pool, maar kruisbestuiving is zeer gewenst. Heb dus erg veel interesse! Hoeveel stekjes kan je missen?

 

http://www.houtwal.be/vakartikels/pitfruit/chaenomeles.htm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn plantjes, kleur wit ik gebruik ze voor gelei te maken iets anders heb ik er niet mee geprobeerd.

Ik bied er maar enkele hier aan omdat ik die allemaal per stuk in een potje heb zitten maar ik heb er thuis nog meer ik zal wel eens tellen hoeveel ik er in een pot of emmer heb gestopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Angela,

 

Nee totaal overeen gelezen! Dus als ze naast erg mooi ook net zo lekker smaken (als limonade of als combi met kweeperen) zoals Guy de Kinder dat omschrijft heb ik zeker interesse. Wil een haag van 15 meter , voor groot een deel koop ik ze bij een spotgoedkope Pool, maar kruisbestuiving is zeer gewenst. Heb dus erg veel interesse! Hoeveel stekjes kan je missen?

 

Ik heb even geteld en in een emmer zitten er ongeveer 28 bij elkaar.

Dus die kun je wel hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...