Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #4

Featured Replies

Geplaatst:

Pippi...het is nog begin februari!

Ik snap het allemaal wel, het is dubbel he?

Maar voor nu,ligt er een lekker vet pak sneeuw.....ga lekker lopen met de honden...ofzo....

Komende week word het prachtig weer om tuindingen te doen! Zennnnnnnn

Geplaatst:

Inderdaad : volgende week wordt het geweldig weer om tuindingen te doen. Was ik ook van plan, en is ook nodig, bij ons grote renovatieproject schiet het aardig op.

Maar. Deze muts is de exacte datum van het verlopen van haar rijbewijs en paspoort vergeten . Ik had in mijn hoofd dat ze de 17e feb vervangen moesten zijn, maar dat was dus de 13e... Toen ik dus afgelopen vrijdag de 10e in het gemeentehuis het advies kreeg na maandag niet meer auto te rijden ivm verlopen rijbewijs dacht ik: oh grrrr, net nu het mooi weer is kan ik niet naar de nog aan te leggen moestuin

Ik ben zo boos op mijzelf, ik die altijd alle data en zo weet. En ik die altijd zo precies is.

Openbaar vervoer is in mijn geval geen optie, en echt ver lopen heb ik nog nooit gekund dus 17 km naar het andere huis met tuin zit er al helemaal niet in. Manlief werkt de andere kant op. Nah.

Tsjonge. Voor mij een ieniemienie drama hoor.

It ain't what you do, it's the way that you do it

Geplaatst:
  • Auteur

Waar hebben jullie het over??? Er ligt helemaal geen sneeuw!!! Geen vlokje. Alles schoon en droog en de zon schijnt en het is boven de 0 graden.

En dat loopt de komende dagen alleen maar op met nog meer zon.

Geplaatst:
Er ligt helemaal geen sneeuw!!! Geen vlokje.

mazzelaar.......

hier alles wit wit en witter......

ging je het klokje nu alvast maar een uurtje vooruit dat is geloof ik een ander topic

gr Adriaan

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Geplaatst:

Pff hier ligt er echt NOOIT sneeuw. Kindjes zouden een gat in de lucht springen. Vier jaar geleden lag er sneeuw. Sindsdien noppes in Brussel.

Geplaatst:

Zaterdagavond en -nacht viel hier zo'n 8cm. Inmiddels is er bijna niets meer van over

Geplaatst:
  • Auteur

Waarom? Het is prachtig weer, de zon schijnt en er ligt geen sneeuw....

Geplaatst:

Hier ligt sneeuw, aangevroren maar half ontdooide smurrie. Het waait (koud) in mijn oren en mijn capuchon waait af als ik de verkeerde kant op kijk. Onze honden doen irritant, de varkens staan zich te misdragen en steeds te zeiken om voer, we hebben weer even 2 hanen en die kukelen nu de hele dag naar elkaar, er komen zomaar klanten aanwaaien voor vlees en die willen dan eigenlijk alleen karbonades terwijl we alleen mixzakken verkopen en zo nog een lijst aan kleine dingetjes die op zichzelf nergens op slaan om saggerijnig van te worden. Maar toch Soms heb je zo'n dag.

Dus nu even klooien in de keuken (die niet achter mijn kont aan is opgeruimd (door mijzelf), dus ook weer ) met Marilyn op standje burenruzie maar die hebben we toch niet

Geplaatst:
  • Auteur

Haha... ok... dat klinkt als genoeg om sjagerijnig van te worden...

Misschien moet je maar even aan je mooie kazen gaan snuffelen voor een beetje geluksgevoel.

........... (dat is wat mijn kat er over te zeggen had, heeft daarvoor het toetsenbord even betreden)

Geplaatst:

Een nieuwe energiemeter en flux meter klaargelegd om led lampen te testen op lichtopbrengst en verbruik

zijn m'n lampen grote fitting en m'n fitting de kleine uitvoering.....

ik mag niet vloeken ik mag niet vloeken ik mag niet vloeken ik mag niet vloeken ik mag niet vloeken ik mag niet vloeken

alles is weer rustig hier, ik heb me ingehouden, en alles weer netjes opgeborgen....

gr Adriaan

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Geplaatst:

Ik haat Valentijn

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Hahaha, waarom, Jet?

Lekker aan je voorbij laten gaan toch?

Geplaatst:

Is het binnenkort Valentijn ?

In mn eentje in de keet op de klus. Ergens bij Tilburg.

Hele dag alléén werken, er is niemand én geen koffie ( koffiezetapperaat heeft kennelijk iemand mee genomen naar een andere klus )

Zit ik met mn pak koffie

Wél mooi weer trouwens !

IMG059337291487069021.JPG

Geplaatst:

Hier absoluut geen Valentijn....mijn Valentijntje is ooit eens aangesproken in het winkelcentrum door Radio Soest....wat hij ging doen met Valentijn was de vraag, heeft ie een heel verhal opgehangen dat het voor zijn vrouw élke dag Valentijn is....

Geplaatst:

ik heb mijn vrouw verwend met een doe het zelf bosje bloemen

doe-het-zelf95501487073451.jpg

gr Adriaan

ik weet dat dit de klaagbank is....

ik klaag niet, maar moet je mijn vrouw zometeen eens horen klagen

Geplaatst:

Dat je zo lekker aan het puinruimen bent in de tuin. Je weet wel, kippenhok schoonmaken, dode planten weggooien, blad vegen...

en dat dan de kliko vol zit en je moet stoppen.

Geplaatst:

ja klopt, dat dacht ik ook al... alleen heb ik maar een klein tuintje, midden in een woonwijk. Dat gaan de buren niet leuk vinden. En ik wil ook nog buiten kunnen zitten in de zomer.

Geplaatst:

Oh wat zou jij een hoop lol hebben van een keurig net compostvat, of twee... zonde van al dat lekkers.

Geplaatst:

Ja misschien wel.. maar @HuubvG g je dat niet ook ruiken dan? In de zomer? Ik wil geen gedoe met de buren. Ze vinden me nu al een beetje raar met 3 katten, een hond en ook nog kipjes in de tuin...

Geplaatst:

Nee joh, dat ruik je echt niet hoor. Als je steeds laagjes afwisselt met alles wat je in en rond je huis kunt composteren dan is dat al gauw een mooie mix die snel wordt verwerkt tot geweldig voedsel voor je planten. Zoek maar eens hier op het forum. Dan kunnen we hier in dit topic weer gaan klagen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.