Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #4

Featured Replies

Geplaatst:
;) een leven lang weghalen...

dat boeketje van Henk kennen we hier ook, is goed voor10.000.000 nieuwe plantjes

Heermoes gaat diep heel diep tot wel drie a vier meter diep.

Goede bemesting en genoeg mineralen kunnen het weghalen.

Dat groeit bij de slechte boeren zei ons vader zaliger.

Even klagen nu.

Ik lig al een paar dagen op de afdeling beroertezorg en morgen word er beslist of er een operatie nodig (wenselijk) is of niet. Afwachten dus

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Succes Heer Aalterse !

Geplaatst:

Willy, beterschap en sterkte!

Geplaatst:

Ook via hier een dikke knuffel voor Willy en Bazin, denk eraan..niet in de billen van de verpleging knijpen!

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Beterschap Willy, duimen dat er geen operatie nodig is en voor een spoedig herstel

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:
  • Auteur

Heermoes ook te "bestrijden" met eigen heermoesthee/gier...

Aalterse, das beroerd zeg! Hopelijk niet al te erg en mag je snel weer naar huis. Ziekenhuis is maar nix.

Geplaatst:
Ik lig al een paar dagen op de afdeling beroertezorg en morgen word er beslist of er een operatie nodig (wenselijk) is of niet. Afwachten dus.

He jagges, dat is een spannende klaag. Ik hoop voor je dat je niet te lang hoeft te wachten en de uiteindelijke resultaten (wel of geen operatie) positief uitpakken. Sterkte!

Geplaatst:

Dank voor het medeleven, ben wel wat ongerust.

De kleindochter van 10 gaat morgen de paprika's verspenen, denk dat ze dat wel kan

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk

Geplaatst:

Beterschap, Willy! Sterkte!

Geplaatst:

Tjee, Willy. Veel sterkte gewenst!!!

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Nogmaals een MRI scan moeten laten maken met kleurvloeistof. Hopelijk vinden ze nu wat er precies mankeert

Jammer voor de tuin en de voorgezaaide plantjes want dat loopt nu in het honderd.

Geplaatst:

Die ****slakken! Mijn prachtige kievitsbonen die super groeiden - compleet kaalgevreten. Er staat er nog ééntje. Maar ik ga ze krijgen! Ik heb zojuist een aantal slakkenringen gemaakt van een restje slakkentape en oude potjes. En ik heb slakkenvallen geplaatst. Als het kalf verdronken is... maar volgens mij is het nog vroeg genoeg voor een nieuwe ronde.

Weet iemand trouwens of een kaalgevreten stammetje toch nog nieuwe blaadjes aan kan maken, of dat het echt voorbij is? Als,er nog iets te redeen valt kan ik het in elk geval proberen.IMG316952041491300830.JPG

IMG317093021491300831.JPG

IMG316889721491300829.JPG

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Toitoi Willy, hopenlijk komt er wat uit het onderzoek zodat ze er iets aan kunnen doen.

Geplaatst:

Nou Tanja, volgens mij is het nog érg vroeg dus tijd zat voor een nieuwe ronde. Bij mij zijn ze nooit goed teruggekomen als al het blad er eenmaal af is. Gewoon opnieuw zaaien begin mei ofzo.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Ja Suus, daar was ik al bang voor. Ik begin gewoon opnieuw. En inderdaad, vroeg, maar ze gingen zo lekker al. Ik ben gek op bonen dus ik probeer altijd ook een paar vroeg te doen. Als het misgaat tijd zat opnieuw te proberen.

Geplaatst:

Beterschap Willy!

Ook even klagen hier. Twee pannetjes op het 'fornuis', zet ik een derde plaat aan, kabam. Stoppen eruit, inductie naar de haaien Da's al de tweede keer binnen een jaar Nu komt het extra goed uit dat we dit weekend rond Zelhem vertoeven. Scheelt weer een paar dagen klooien met een gasbrandertje.

Geplaatst:

beterschap Willy!

minder serieus: heb eens een pak vla goed leeggeknepen bij het ontbijtje en gewogen, daarna gespoeld met melk voor een shake en weer gewogen....blijkt er nog 90 gram vla in een goed leeggeknepen pak te zitten....

Geplaatst:

Beterschap Willy, Ik hoop voor jullie dat ze snel weten wat het precies is, en dat ze je goed kunnen behandelen.

Ik kom ruimte tekort En ik heb nog niet eens alles gezaaid. Ik weet het ,herkenbaar bij velen

Geplaatst:
Die van ons knalde er ook uit! Toen ik het broodrooster aan zette?! De plaat zelf stond niet eens aan.

Ook deze week? Wel vreemd dat de plaat niet aan stond Servicebedrijf bestelt nu voor ons ook maar een nieuwe plaat. Hoop dat ze volgende week snel komen..

Geplaatst:

Goed, mijn "groene" energiebedrijf heeft geld over (want de energietransitie is al helemaal klaar en gaat vanaf nu alleen nog maar bakken geld opleveren) en besluit hun naam daarom op een voetbalshirtje te plakken.

En natuurlijk moet ik in vijfentwintig mailtjes op de hoogte gesteld worden van dit heugelijke feit.

Jammerdebammer maar ze zijn volgende week (als ik meer tijd heb) een klant kwijt.

Scent & Spice | Genieten, denken en doen met kruiden!

In het Pakhuis | Inspirerende en kleinschalige vergaderruimte en workshoplocatie in de Betuwe

Geplaatst:

Ja dat soort flauwekul is altijd jammer. Heb je al uitgezocht waar je naartoe overstapt? Ik stap zelf elk jaar over, maar uit overtuiging nooit naar een van de grote "merken", dan liever naar Vandebron, De Unie, Greenchoice etc. ook al is dat ietsjepietsje duurder (meestal niet trouwens).

Geplaatst:

ik bel ze even op voor een aanbieding ("anders ga ik weg, meneer"), heeft al twee keer 150 euri opgeleverd,Nuon, Qurrent, Budget...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.