Koert Geplaatst: 7 juli 2011 Geplaatst: 7 juli 2011 Ik moet ze nog steeds zaaien, ze liggen nu thuis naast het pakketje HAK bruine bonen en de reuze uien van Hansm dus dat belooft niet veel goeds Vergeet die dingen iedere keer mee te nemen! Maar goed we hebben nog ff! Quote Even a broken clock is right twice a day
hansm Geplaatst: 7 juli 2011 Geplaatst: 7 juli 2011 Mijn reuzen uien zijn mislukt, lastig om te zaaien uien ik moet ook nog de radijs zaaien maar ga dat echt wel doen, want het is irritant om Luc de moeite te laten nemen van versturen enzo en dan niet serieus meedoen. Quote Players only love you when they're playing.
Koert Geplaatst: 7 juli 2011 Geplaatst: 7 juli 2011 Had je al het zaad gebruikt van de reuze-ui? Ik heb nog wel wat zaad liggen, mag je wel terugkopen Wil die radijs ook echt wel zaaien, maar vergeet ze iedere keer, mijn geheugen is echt een zeef! Ik heb ze nu in m'n portemonnee gestopt, die vergeet ik soms niet Quote Even a broken clock is right twice a day
appelvrouw Geplaatst: 7 juli 2011 Geplaatst: 7 juli 2011 Wat een sauvage Mais une friche très riche!! Heb jij die zaadjes nu al binnen Bors? Ik heb al gezaaid, kon niet meer wachten... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 7 juli 2011 Geplaatst: 7 juli 2011 Hier verwacht ik ze elk moment boven de grond Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Koert Geplaatst: 7 juli 2011 Geplaatst: 7 juli 2011 Hier verwacht ik ze elk moment boven de grond En? Quote Even a broken clock is right twice a day
Borsalino Geplaatst: 7 juli 2011 Geplaatst: 7 juli 2011 Wat een sauvage Mais une friche très riche!! Heb jij die zaadjes nu al binnen Bors? Ik heb al gezaaid, kon niet meer wachten... Nee nog niks, wel raar. Dat pleurotte graanbroed had ik al de dag na versturen, dus de facteur is niet dood Quote
appelvrouw Geplaatst: 7 juli 2011 Geplaatst: 7 juli 2011 Wat een sauvage Mais une friche très riche!! Heb jij die zaadjes nu al binnen Bors? Ik heb al gezaaid, kon niet meer wachten... Nee nog niks, wel raar. Dat pleurotte graanbroed had ik al de dag na versturen, dus de facteur is niet dood Heb je al aan Luc gevraagd of hij je juiste adres heeft? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Borsalino Geplaatst: 7 juli 2011 Geplaatst: 7 juli 2011 Luc heeft al gevraagd of adres juist is, en het klopt. Wij zijn afhankelijk van een piepklein bijkantoortje, is er meer een chaos.1 loketbediende en 1 facteur dat regelmatig iemand anders is. Laatst een belangrijke brief van mijn notaris pas 15 dagen na versturen ontvangen.Wist dus van niks en was die dag niet op de afspraak.Belde die me kwaad op en si en la.Dag later dan de afspraak kwam de brief aan. Trok die 850 euro van mijn deel af, heb mijn advocaat er moeten mee inschakelen, heeft dan toch via een achterdeur 150 euro afgetrokken. Quote
appelvrouw Geplaatst: 8 juli 2011 Geplaatst: 8 juli 2011 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
bonnie f Geplaatst: 8 juli 2011 Geplaatst: 8 juli 2011 IK heb ze zondag 3-7 gezaaid en ze staan nu al boven de grond.Je zou er zenuwachtig van worden.... Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
appelvrouw Geplaatst: 8 juli 2011 Geplaatst: 8 juli 2011 Ik dinsdag..er kwam wat boven, dat heb ik nog even bedekt met wat los zand...Ik doe even een regendansje... de aankomende dagen ben ik niet bij de pot met radijzen...Tot over 4 dagen!! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
bonnie f Geplaatst: 8 juli 2011 Geplaatst: 8 juli 2011 Mijn prijsradijs wordt goed bewaakt.Speciaal voor dat doel is mijn hond omgeschoold.Hij ruikt spionnen en radijsmoeskoppers op kilometers afstand.Kijk hem eens vals kijken.De prijsradijs zit in de groene bak, Groeit als kool! Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
hansm Geplaatst: 8 juli 2011 Geplaatst: 8 juli 2011 Dat is wel een hele brave, ik vindt het een mooi en leuke hond! Quote Players only love you when they're playing.
veuvecouderc Geplaatst: 8 juli 2011 Geplaatst: 8 juli 2011 Ben blij dat ik niet meedoe! Kan ik zonder zenuwen van dit topic genieten Leuke foto's allemaal, ik kan het niet vaak genoeg zeggen! Quote VeuvecoudercDe weduwe in 2012 blog/veuvecouderc/
jootje Geplaatst: 8 juli 2011 Geplaatst: 8 juli 2011 Och..Bonnie....die hond..mijn hond kijkt al net zo " vals" als deze. ) Van de 8 radijsjes zijn er 5 boven de grond. 3 in de tuin, 2 in de pot..spannend... Quote
Gast Geplaatst: 8 juli 2011 Geplaatst: 8 juli 2011 Maar zie ik het nu goed, hebben jullie de zaadjes in potten gezaaid en niet in de volle grond? Quote
appelvrouw Geplaatst: 9 juli 2011 Geplaatst: 9 juli 2011 Maar zie ik het nu goed, hebben jullie de zaadjes in potten gezaaid en niet in de volle grond? Welnee Kardoen, gewoon in de volle grond, die potten zetten we alleen op de foto om jou in de war te brengen Ik heb ze trouwens boven op de molshoop gezaaid...mooie aarde, goed doorwerkt, geen enge beestjes meer in, vangt veel zon een aanrader!! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 9 juli 2011 Geplaatst: 9 juli 2011 Er is er al 1 boven! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
bonnie f Geplaatst: 9 juli 2011 Geplaatst: 9 juli 2011 Donders, mijn bakken worden te klein..... Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Pauline Perenboom Geplaatst: 9 juli 2011 Geplaatst: 9 juli 2011 Die van mij zijn boven de grond!!! Nog niet zo groot als die van de foto van bonnie f helaas Quote weblog: http://paulineperenboom.blogspot.com
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.