Ga naar inhoud

Teeltwedstrijd Radijs Riesen von Aspern

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Oeps nu zie ik het de komma is er vantussen de 1 en de 7 gevallen, die ligt ergens vanonder in de linkerhoek.

Moet dus zijn 1,7 cm

Echte man die Bor!

Denken altijd dat 10 cm minimaal 30 cm is.....

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:
Maar ik heb er een die nu zo`n 7 cm doorsnede is.......

Voor de beeldvorming (want bewijsmateriaal ontbreekt): "Diameter tennisbal. 6,35 – 6,67 cm"

7 cm lijkt me een mogelijke winnaar .....

Nu oogsten? of het risico van scheuren / doorschieten nemen en gaan voor een basketbal? ("De moderne basketbal heeft een diameter van 24 cm ")

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Geplaatst:

Hmm...tennisballetje ernaast gelegd, dan is mijn radijs nog wel iets kleiner. Is ook lastig opmeten, zo`n radijs die nog ( half) in de grond zit. Eind volgende week op vakantie..2 weken...misschien toch voor die tijd eruit halen, overmidden snijden en dan op meten? Mijn tuin blijft wel water krijgen als ik weg ben ( duhuh..met dit weer!) maar ja, of ze ook liedjes willen zingen voor mijn radijs?

Geplaatst:
Dit zijn mijn radijsjes, afgelopen zondag op de foto gezet. Ik weet nog niet hoeveel cm doorsnee...dat moet nog even opgemeten worden!

(Als die regen nou gewoon eens stopt)

Dat zou ik niet doen als ik jou was....voor de doorsnee moet je 'm toch echt doorsnijden

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Beter een voetbal!

Hier mijn radijs, nu ongeveer een cm of 4 doorsnee:

resized_228_1d2ca2a274146f7e70e5e734383de2d1.jpg

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Ik zal ook eens foto's maken, het ontbreekt me gewoon aan tijd en vaak is mijn mobiel leeg. Ik weet even niet meer wie foto's van zijn radijsjes in een bak heeft gemaakt, maar ik heb ze wel gezien.

Ik zal het weer opzoeken, sorry dat ik zo laat reageer, maar ik zit meestal in mijn tuin

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...