Ga naar inhoud

Teeltwedstrijd Radijs Riesen von Aspern

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De deze hebben extra Patentkali gekregen.

img0453ul.jpg

Een close-up, zo zie je goed hoeveel geldstukken er bovenkomen

img0458mf.jpg

En deze hebben extra veel stikstof gekregen, zie je aan de extra bladontwikkeling

img0459in.jpg

Geplaatst:

Leg ik, alleen om de afmetingen aan te geven, een muntje erbij, maakt die Borsalino dat weer belachelijk.

Wat vind ik daarvan? -> .

(Dus extra stikstof geeft de grootste opbrengst, maar liefst 85,- per bak! ...)

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Geplaatst:

Verdorie Borsalino, bij mij als arme student komt er helemaal niks boven!

Gelukkig hebben we straks nog wel een radijsje te eten zo groot als een tennisbal

DSCF0003.jpg

DSCF0006.jpg

Die in de bloembak komen volgende keer wel op de foto.

Geplaatst:

Mijn radijsjes doen het leuk, volgens mij, althans, die in de pot, die in de tuin daar zit een rode stip aan, meer ook niet, en ook het blad blijft klein. In de pot, groeit blad en radijs maar door! Geen munten ernaast gelegd maar een oranje pingpongballetje.......601_d606c8472f138bcec47650214fcf8b07.jpg

Geplaatst:

Ik heb nog drie prijsradijzen over: had er zes gezaaid, zijn er vijf opgekomen, toen twee weken op vakantie geweest en toen zijn er twee verdroogd. (Ik snap niet goed hoe, iedereen zegt dat het die twee weken aan 1 stuk door geregend heeft; bovendien hield de buurman een oogje in het zeil).

Dit zijn ze dan:

resized_resized_809_45f79625e610083be8aa41ef4fc6a313.jpg

resized_resized_809_0933b84afa1e6fd41e0257f45062b76b.jpg

Ga er zo nog een paar bijzaaien.

Geplaatst:
Ik heb nog drie prijsradijzen over: had er zes gezaaid, zijn er vijf opgekomen, toen twee weken op vakantie geweest en toen zijn er twee verdroogd. (Ik snap niet goed hoe, iedereen zegt dat het die twee weken aan 1 stuk door geregend heeft; bovendien hield de buurman een oogje in het zeil).

Had de buurman dan soms een glazen oog? (zonlicht, glas, reflectie: verbrande radijzen????)

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Stikstof liza, stikstof

Ja, met dat zonnige weer van de afgelopen dagen is het hard gegaan.

radijs-1.jpg

radijs-2.jpg

Heb wel het idee dat ze de overvloedige regenval van daarvoor niet zo gewaardeerd hebben :

radijs-3.jpg

Geplaatst:

Puur uit interesse (en misschien een beetje om erachter te komen of ik nog een keer kan zaaien ), wanneer is de einddatum van deze zeer competitieve wedstrijd waar iedereen zo bloedfanatiek en meedogenloos aan meedoet.

Ik bedoel, kom op zeg, stikstof , daar trap ik echt niet meer in hoor. Een zeer valse suggestie, zoiets zou ik nou nooit doen . Had ik al vermeld dat ik de nieuwe smilies zeer leuk vind.

http://www.hobbyzaden.nl

Zaden te koop al vanaf 0,25 €.

Geplaatst:
Puur uit interesse (en misschien een beetje om erachter te komen of ik nog een keer kan zaaien ), wanneer is de einddatum van deze zeer competitieve wedstrijd waar iedereen zo bloedfanatiek en meedogenloos aan meedoet.

Ik bedoel, kom op zeg, stikstof , daar trap ik echt niet meer in hoor. Een zeer valse suggestie, zoiets zou ik nou nooit doen . Had ik al vermeld dat ik de nieuwe smilies zeer leuk vind.

Kijk op de eerste bladzijde ( ik heb het toevallig ook gisteren uitgezocht ..)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Vandaag de grootste zeer voorzichtig met de schuifpasser gemeten.

17 cm doormeter

Waar is de foto???

,

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Oeps nu zie ik het de komma is er vantussen de 1 en de 7 gevallen, die ligt ergens vanonder in de linkerhoek.

Moet dus zijn 1,7 cm

En niemand had dit opgemerkt?

Ga daarmee naar de oorlog (of meedoen aan de grootste radijswedstrijd) zou mijn grootvader zaliger gezegd hebben, en die heeft in 14-18 nog in de loopgraven gezeten, met zijne pamper aan als ik me niet vergis

Oud Chinees spleekwoold " In oorlog, Liefde en de Radijswedstrijd is alles toegelaten"

Geplaatst:

Mijn vader kweekte al prijsradijzen. Wij zeggen dan ook: een prijsradijs valt niet ver van de stam.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...