Bit Geplaatst: 7 april 2017 Geplaatst: 7 april 2017 Net vorige week een serie peren bespoten tegen deze galmijt. Gelukkig was het middel én tegen perengalmijt én tegen dopluis, want inderdaad; ik dacht echt dat het dopluis was . Eruug Spuitmiddel was van Bayer. Niks bio, niks zwaar ernstigs. Gewoon goed foute zooi maar wél effectief. Quote
simke Geplaatst: 8 april 2017 Auteur Geplaatst: 8 april 2017 Oké peren galmijt ik ga zoeken wat ik kan doen. Quote
Melissa13 Geplaatst: 17 juni 2020 Geplaatst: 17 juni 2020 (aangepast) Hallo Ik heb een peren stam , Maar komen maar geen vruchten aan hoe kan dat 18 juni 2020 aangepast door Melissa13 Quote
weknow Geplaatst: 17 juni 2020 Geplaatst: 17 juni 2020 1 uur terug, Melissa13 zei: Hallo ik.heb een peren stam zit wel.vol.met groenen bladeren maar dat is het ook hoe kan dat heb maar 1 er is staan dan he Hallo Melissa. Ik snap niks van je berichtje. Sorry. Tip: Je kunt je eigen bericht wijzigen en er misschien een tekst van maken die we wel kunnen begrijpen. Klik daarvoor even op de groene tekst "wijzig" onder je berichtje 😉 Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Patrijs Geplaatst: 17 juni 2020 Geplaatst: 17 juni 2020 1 uur terug, Melissa13 zei: Hallo Ik heb een peren stam (Vlaams? voor perenboom). Die zit wel vol met groene bladeren, maar dat is het ook. Hoe kan dat ? Heb maar 1 staan dan. @weknowIk vermoed dat dit de vraag is. 1 Quote De moestuin van Patrijs
Bertus Geplaatst: 18 juni 2020 Geplaatst: 18 juni 2020 Dag Melissa, welkom op het forum. De informatie die je geeft is erg karig. Klinkt als of je de garage belt en vraagt "de auto doet het niet hoe kan dat?" Je moet wel wat meer informatie geven zoals welk soort peer is het (als je dat weet), hoe oud is de boom, waar staat de boom, krijg je wel bloemen in het voorjaar??? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.