SamanthaP Geplaatst: 12 maart 2017 Geplaatst: 12 maart 2017 Update: Envelop b zal donderdag weer bij de volgende zijn. Is envelop B inmiddels bij de volgende? Hoop niet dat het volgende week donderdag pas wordt? Want hij was 4 maart al bij Nadi en dat is nu al meer dan een week geleden, en Nedlets zit op hete kolen en ik zou hem zelf ook graag hier hebben...Dus als hij nog niet weg is, bezorg hem dan vandaag svp bij de volgende. Oudholland Misschien een tip voor de (nieuwe?) deelnemers aan de envelop:Post een berichtje in dit topic wanneer je de envelop ontvangen hebt. Dan weet de verzender ook dat alles goed is gegaan met de bezorging. En dan houdt je direct de volgende in de rij op de hoogte dat de envelop niet ergens blijft steken. Veel plezier met envelop B, ik vond m erg leuk! Quote
Ralf63 Geplaatst: 12 maart 2017 Geplaatst: 12 maart 2017 Envelop B vandaag aangekomen. Oudholland je hebt een pb. Quote Als ik buiten ga roken, is dat meestal op eiken of beuken, maar ook wel op appel- of kersenhout...
Thijs206 Geplaatst: 13 maart 2017 Geplaatst: 13 maart 2017 Weet iemand of enveloppe A alweer onderweg is? Ben je weer helemaal opgeknapt Charissa? Quote
Spitskool Geplaatst: 13 maart 2017 Geplaatst: 13 maart 2017 Charissa liet weten dat de envelop zaterdag op de bus is gegaan. Dus ik verwacht dinsdag, uiterlijk woensdag envelop A binnen te hebben. Dan ga ik uiterlijk vrijdag weer richting postkantoor. Zo benieuwd welke zaden er in zitten! Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Oudholland Geplaatst: 13 maart 2017 Geplaatst: 13 maart 2017 Oudholland je hebt een pb. Had geen pb in de mailbox, maar je hebt een pb terug met mijn gegevens. Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Oudholland Geplaatst: 14 maart 2017 Geplaatst: 14 maart 2017 Envelop B lag vandaag hier in de brievenbus. Ga snel nog even snuffelen. Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Nathanya Geplaatst: 14 maart 2017 Geplaatst: 14 maart 2017 Ik heb afgelopen zaterdag envelop C doorgekregen. Rustavi heeft een PB. Ik probeer om weer wat diversiteit in de enveloppe te doen. Ben benieuwd naar de andere vloppen Quote
Ralf63 Geplaatst: 15 maart 2017 Geplaatst: 15 maart 2017 Ik was wat vroeger vandaar dat hij al in de bus lag. Veel plezier Oudholland, ik kom nog wel eens een keer kijken naar je tuin! Quote Als ik buiten ga roken, is dat meestal op eiken of beuken, maar ook wel op appel- of kersenhout...
Nathanya Geplaatst: 16 maart 2017 Geplaatst: 16 maart 2017 Envelop C gaat vanavond onderweg met T&T 3SOPKX1961150. Quote
Opg Geplaatst: 16 maart 2017 Geplaatst: 16 maart 2017 Is enveloppe A inmiddels al aangekomen bij Spitskool ? Quote
Spitskool Geplaatst: 16 maart 2017 Geplaatst: 16 maart 2017 @Opg Ik heb dinsdag einde dag de track & trace code gehad. Bij Post NL is de status op dit moment nog steeds 'de zending is ontvangen door Post NL'. Het bezorgmoment is nog niet bekend, maar ik denk en hoop vandaag of morgen iets in de brievenbus te vinden. Zodra ik iets heb laat ik het hier weten. En daarna gaat die envelop zo snel mogelijk weer richting de brievenbus. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Spitskool Geplaatst: 16 maart 2017 Geplaatst: 16 maart 2017 Envelop A is binnen! Met supertoffe zaadjes als ik zo snel even kijk. Ik ga hier vanavond en morgen hard op zweten en stuur de envelop zaterdag weer door. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Oudholland Geplaatst: 17 maart 2017 Geplaatst: 17 maart 2017 Envelop B is ook weer onderweg. Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Spitskool Geplaatst: 17 maart 2017 Geplaatst: 17 maart 2017 Envelop A is op weg richting Opg. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Nedlets Geplaatst: 17 maart 2017 Geplaatst: 17 maart 2017 Envelop B is ook weer onderweg. Deze is vandaag helaas niet meer gekomen. Fingers crossed dat hij morgen nog komt. Quote
Spitskool Geplaatst: 17 maart 2017 Geplaatst: 17 maart 2017 Een kleine vraag tussendoor... Herkent iemand deze bonen uit envelop A? https://www.moestuinforum.nl/post337450.html#p337450 Er was verder geen informatie bijgesloten over deze verrassingsbonen. Ik ben stiekem toch wel benieuwd hoe of wat qua laagte en hoogte, etc. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Rustavi Geplaatst: 17 maart 2017 Geplaatst: 17 maart 2017 Envelop C is vandaag ontvangen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Nedlets Geplaatst: 18 maart 2017 Geplaatst: 18 maart 2017 Envelop B is vandaag gearriveerd. Dit overtreft echt mijn verwachtingen. Het is nog een wonder dat hij door de brievenbus past! De hoeveelheid zaden! Ik heb er al even in zitten spieken en er zit zeker leuke dingen in! Ik geloof dat ik hem hier moet houden tot ik ontvang naar wie ik hem moet sturen de volgende ronde? Ik zorg er in ieder geval voor dat hij een dezer dagen al klaar ligt. Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 18 maart 2017 Auteur Geplaatst: 18 maart 2017 Gezien dat 2 enveloppen de eerste ronde hebben gehad en nummer 3 bijna zover is, staat de voorlopige adressenlijst voor ronde 2 staat alvast klaar (zie openingspost). Inschrijven kan nog tot 1 april, daarna is de lijst voor ronde 2 definitief!! startdatum 5 april. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
Nedlets Geplaatst: 18 maart 2017 Geplaatst: 18 maart 2017 Jammer dat ik weer als laatste ben, ben je een dikke maand verder jammer genoeg. Dan zouden het meer zaadjes worden voor volgend jaar. Medio mei ga ik niet veel meer zaaien. Quote
Oudholland Geplaatst: 18 maart 2017 Geplaatst: 18 maart 2017 Envelop B is vandaag gearriveerd. Dit overtreft echt mijn verwachtingen. Het is nog een wonder dat hij door de brievenbus past! De hoeveelheid zaden! Ik heb er al even in zitten spieken en er zit zeker leuke dingen in!Dat probleem had ik ook, was zeer verslavend. Toen ik hem binnenkreeg zou ik even kijken terwijl mijn vriendin eten aan het koken was, gevolg dat ze het eten maar heeft afgezet en we geloof ik om 9 uur hebben gegeten En de hoeveelheid zaden, ik heb er maar een gedeelte van wat ik erin wilde doen ingedaan omdat hij te dik werd anders. Dus ik heb weer wat klaarliggen voor de volgende ronde, laat die envelop maar komen! Oudholland Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Opg Geplaatst: 18 maart 2017 Geplaatst: 18 maart 2017 Envelop A is op weg richting Opg. Hoewel ik de hele dag thuis ben gebleven heb ik de postbode toch gemist. Ik kan de enveloppe maandag ophalen. Quote
SamanthaP Geplaatst: 19 maart 2017 Geplaatst: 19 maart 2017 Jammer dat ik weer als laatste ben, ben je een dikke maand verder jammer genoeg. Dan zouden het meer zaadjes worden voor volgend jaar. Medio mei ga ik niet veel meer zaaien. Ik snap je probleem. Voorgaande rondes rouleerden we volgens mij ook de volgorde binnen een groep. Zodat je ook niet telkens van dezelfde persoon voor je zaden krijgt. Ik zit bijvoorbeeld nu twee keer voorin de groep, waardoor de kans bestaat dat ik van de mensen na mij geen zaden kan ruilen. Is t een idee om de groepen zelf ook te mixen? Veel gaat toch weer per post, dan maakt t qua verzendkosten niet uit of ik de envelop naar iemand in de buurt verstuur of naar de andere kant van t land. Thoughts, anybody? Quote
Nedlets Geplaatst: 19 maart 2017 Geplaatst: 19 maart 2017 Dat is wel het leukste ja, beetje roulatie. Vooral als het toch per post verstuurd wordt. Ik ben voorstander dus! Quote
SuusP Geplaatst: 19 maart 2017 Geplaatst: 19 maart 2017 We waren oorspronkelijk overgestapt op clusteren per regio om gedoe met de post te voorkomen. Voor mensen die echt dicht in elkaars buurt wonen is het nog steeds haalbaar (en leuk) om face-to-face af te leveren zonder tussenkomst van PostNL, maar volgens mij deed 80 a 90% het per post de afgelopen ronde. Ik in ieder geval wel.Zou dus zelf het ook wel prima vinden om een andere wijze van volgorde aan te houden. Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.