Tanja65 Geplaatst: 8 september 2017 Geplaatst: 8 september 2017 Vlop A wil nog niet erg starten. Ik kan Rabarber (1e op de lijst) niet bereiken, en mijn vragen aan HQ zijn ook nog niet gearriveerd. Ik probeer nu de vlop naar Niika te sturen. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Niika Geplaatst: 8 september 2017 Geplaatst: 8 september 2017 Vlop A wil nog niet erg starten. Ik kan Rabarber (1e op de lijst) niet bereihken, en mijn vragen aan HQ zijn ook nog niet gearriveerd. Ik probeer nu de vlop naar Niika te sturen. Nou, Niika wil hem wel hoor Quote
Nedlets Geplaatst: 9 september 2017 Geplaatst: 9 september 2017 Vlop A wil nog niet erg starten. Ik kan Rabarber (1e op de lijst) niet bereiken, en mijn vragen aan HQ zijn ook nog niet gearriveerd. Ik probeer nu de vlop naar Niika te sturen. Uhh nu weet ik dus niet of ik het fout heb maar iets gaat er mis. Ik heb hier envelop A liggen. Die ik dus naar Rabarber zou moeten sturen. Alleen reageert die idd niet. En als ik in de beginpost kijk heb jij Envelop B als laatste gehad Tanja, en zou hij dus naar Marloes in Purmerend moeten. Nu maar hopen dat je hem nog niet verstuurd hebt, maar goed Envelop A, iig de gene die ik hier heb liggen is dus ook nog niet onderweg. Quote
Oudholland Geplaatst: 9 september 2017 Geplaatst: 9 september 2017 Leuk dat we weer beginnen! Ik wacht nog op de envelop, zodra die binnen is gaat ie door naar de volgende Heb je envelop C al binnen? Want het blijft erg stil vanuit Thijs206, nog geen bericht hier dat'ie 'm heeft verstuurd... Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
SamanthaP Geplaatst: 10 september 2017 Geplaatst: 10 september 2017 Hoi!Nee ik heb nog niets ontvangen. Ik zie dat mijn mail van vorige week aan hem nu gelezen is, dus wellicht komt de envelop snel mijn richting uit. Ik houd jullie op de hoogte! Quote
Tanja65 Geplaatst: 10 september 2017 Geplaatst: 10 september 2017 Vlop A wil nog niet erg starten. Ik kan Rabarber (1e op de lijst) niet bereiken, en mijn vragen aan HQ zijn ook nog niet gearriveerd. Ik probeer nu de vlop naar Niika te sturen. Uhh nu weet ik dus niet of ik het fout heb maar iets gaat er mis. Ik heb hier envelop A liggen. Die ik dus naar Rabarber zou moeten sturen. Alleen reageert die idd niet. En als ik in de beginpost kijk heb jij Envelop B als laatste gehad Tanja, en zou hij dus naar Marloes in Purmerend moeten. Nu maar hopen dat je hem nog niet verstuurd hebt, maar goed Envelop A, iig de gene die ik hier heb liggen is dus ook nog niet onderweg. Het is maae goed dat Rabarber niet reageerde want inderdaad, ik had dit verkeerd begrepen en had anders zomaar de vlop verkeerd gestuurd. Ik zal hem naar marloes sturen en jij kunt de vlop beter naar niika sturen want rabarber reageert nog steeds niet. HQ zadenenvelop trouwens ook niet, maar die vraag is inmiddels beantwoord dus ik ha dat bericht wissen. En ik ga Marloes PB doen, dank je. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Thijs206 Geplaatst: 10 september 2017 Geplaatst: 10 september 2017 Enveloppe C is vrijdagochtend, iets later dan gepland, richting SamanthaP gegaan. Quote
Zadenenvelop HQ Geplaatst: 11 september 2017 Auteur Geplaatst: 11 september 2017 Rabarber is naar beneden geplaatst in de lijst. Hopelijk verloopt de rest van de lijst vlotter. HQ is door omstandigheden afwezig tot begin oktober . Hopelijk zal dat de doorstroom van de vloppen niet tegenhouden. Quote Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018
SamanthaP Geplaatst: 11 september 2017 Geplaatst: 11 september 2017 Ik heb de envelop ontvangen! Ik stuur Pieter vast een mail voor het adres, dan kan de envelop zo snel mogelijk weer door. Quote
SamanthaP Geplaatst: 12 september 2017 Geplaatst: 12 september 2017 Ik heb maandag Pieter16 een pb gestuurd, maar ik kan het bericht niet meer terugvinden in mijn verstuurde berichten. Het staat ook niet in t postvak uit. Dus ik heb een nieuwe poging gedaan! Quote
Rabarber Geplaatst: 12 september 2017 Geplaatst: 12 september 2017 Excuus...excuus...stom...mail niet gelezen. Ging ervanuit dat ik weer ergens halverwege aan de beurt zou zijn. Kan ik nog ergens achteraan op t lijstje? Quote
Tanja65 Geplaatst: 14 september 2017 Geplaatst: 14 september 2017 Nog geen reactie van Marloes, envelop B is nog niet gestart. Ik geef haar nog een paar dagen en dan stuur ik de vlop naar nummer twee oo de lijst. Charissa, stuur jij vast je adres in P? Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Nedlets Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 Gister vlop verstuurd naar Rabarber. Quote
Rabarber Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 Thanks Nedlets, ik hou m'n bus in de gaten. Ik zie de lijstjes met namen in de openingspost staan, ik krijg m van Nedlets maar sta niet in dat lijstje. Centrale vraag: naar wie moet ik m hierna sturen? Dan vraag ik vast gegevens op. Quote
Rabarber Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 Envelop is binnen. Kwartje is gevallen denk ik. De envelop kwam van Nedlets vanuit de vorige ronde. Even ter check: Niika, moet hij nu naar jou? Quote
Nedlets Geplaatst: 15 september 2017 Geplaatst: 15 september 2017 Ja hij moet nu naar Niika. Fijn dat hij aangekomen is. Quote
SamanthaP Geplaatst: 16 september 2017 Geplaatst: 16 september 2017 Envelop C is weer onderweg! Quote
Niika Geplaatst: 19 september 2017 Geplaatst: 19 september 2017 Doos A ontvangen van Rabarber. Beetje een tegenvaller deze doos. Ga de volgende pb'en zodat hij zsm verder kan. Quote
SamanthaP Geplaatst: 20 september 2017 Geplaatst: 20 september 2017 Eerlijk gezegd vond ik envelop C ook tegenvallen, als je vergelijkt met wat er voorgaande rondes in de enveloppen zat. Of misschien zijn we te verwend geraakt? Quote
Niika Geplaatst: 20 september 2017 Geplaatst: 20 september 2017 Misschien wel ja... Al zat C tenminste nog flink vol.. A is vrij karig zegmaar... Quote
SamanthaP Geplaatst: 21 september 2017 Geplaatst: 21 september 2017 hmmm, de hoeveelheid vond ik ook wel meevallen. Envelop was voor ongeveer de helft gevuld, bij andere enveloppen moest ik altijd passen en meten om er alles in te krijgen. Maar dat was ook niet altijd handig, ik heb wel eens gedoe gehad met t versturen. Dan vonden ze de envelop te vol om als brievenbus pakket te verzenden. Dus misschien is een legere envelop wel beter? Is envelop c inmiddels wel aangekomen? Quote
Niika Geplaatst: 22 september 2017 Geplaatst: 22 september 2017 mbt envelop A: Lionne leest haar pb niet, dus heb ik de volgende een bericht gestuurd. (Doro68). Hoop dat zij wel vlot reageert want ik ga zondagochtend op vakantie... Quote
doro68 Geplaatst: 22 september 2017 Geplaatst: 22 september 2017 Ik weet niet of de envelop hier morgen of dinsdag aankomt, maar Nathanya is de volgende op de lijst en ik zie haar zaterdag de 30ste, moet ik hem evenzo goed dan woensdag/donderdag nog al op de bus doen? Quote
Niika Geplaatst: 22 september 2017 Geplaatst: 22 september 2017 Ik heb hem vandaag gelijk gepost dus hij zal er morgen wel zijn. Het lijkt mij prima om te wachten tot je haar ziet, dan maar iets langer, heb je in ieder geval niet het risico dat hij in de post kwijtraakt. Quote
Nedlets Geplaatst: 24 september 2017 Geplaatst: 24 september 2017 Nu weet ik even niet meer welke ik nu net verstuurd heb maar ik vond hem ook al karig. Ik heb er niks meer uitgehaald. Al had ik ook niks leuks om toe te voegen wat er nog niet in zat. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.