Geplaatst: 5 mei 201213 j liqued, setje nagels aan het zetten bij mijzelf, en dat spul stinkt enorm,zegt mijn man, ik vindt het heerlijk.
Geplaatst: 6 mei 201213 j Al zouden ze hier de gier uitrijden; ik ruik niets. Verkouden. Hatsjoe. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 8 mei 201213 j Op dit moment ruikt het hier sterk naar Lavas. Dat ben ik nu aan et koken. Ben boullion aan het maken.
Geplaatst: 8 mei 201213 j Ruikt nu sterk naar gebakken prei met room, door het avondeten hiero in Zwollywood. Ben dol op prij in romige gerechtjes ^^
Geplaatst: 15 februari 201313 j Dode muis en appeltaart . De muis is door kater Kareltje mee naar binnen genomen en kan m nu niet meer vinden maar ruik m wel. Appeltaartje gebakken voor manlief voor valentijnsdag In de kern van alle problemen schuilt een kans
Geplaatst: 15 februari 201313 j Hout .............., maar daar ruikt het hier 365 dgn per jaar naar . Hebben n.l. een houten huis. Mvrgr. CorvKhttp://www.rotsplantenvereniging.net/http://delangstraat.groei.nl/
Geplaatst: 15 februari 201313 j Zalm met worteltjes. De thijm die ik altijd bij de worteltjes doe, ruik je er goed overheen.
Geplaatst: 15 februari 201313 j Tuingrond! Ik ben de hele dag al bezig met de fundering voor de tuinkas achter 't huis, trok eerst steeds mijn schoenen uit als ik even naar binnen moest. Later kon het me niet meer schelen, ik heb van die werkschoenen met veel veters aan gehad. Er liggen nu dus klonten tuingrond her en der, een echte beestenbende. En daar wordt maandag pas wat aan gedaan, want morgen en overmorgen ben ik nog wel met het kasje bezig. Het ding moet eerst staan, glas erin, helemaal klaar moet ie! Dan aan de schoonmaak, eerst met een veger erdoor, dan stofzuigen, dan dweilen met een vet sopje van waspoeder met een scheut wasverzachter erdoor, en daarna ruikt mijn huis weer heerlijk fris naar chemische lavendel! Leuk draadje overigens!
Geplaatst: 15 februari 201313 j het ruikt hier naar snot en hangt zo'n muffe lucht.Tja 3 van de 4 zijn hier ziek.... allemaal griepNu maar duimen dat ik het oversla en het nu niet meer te lang gaat duren aangezien ik al 3 weken bezig ben met zieken verzorgen.
Geplaatst: 15 februari 201313 j poezepis (ben niet blij) http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 15 februari 201313 j Naar heeeeel veel knoflook die ik in het eten verwerkt had..lees een bol yummm Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 15 februari 201313 j Naar frisse buitenlucht - omdat we niet meteen doorhadden dat onze jongste kat zichzelf had binnengelaten. Dat mormel weet waar deurklinken voor dienen...
Geplaatst: 21 februari 201313 j 'Huis' is een beetje een groot woord hier op kamers, maar mijn gedeelte van het 'huis' ruikt nu heerlijk naar vers gesneden munt C:Helaas ruikt het in de rest van het gebouw op het moment naar sigaretten-stank (gelukkig wordt die persoon die binnen rookt binnenkort uitgezet, je mag hier binnen niet roken en hij heeft al veel waarschuwingen gehad) en kapot gekookte boontjes. Mijn huisgenoten doen helaas aan boontjes mishandeling
Geplaatst: 23 februari 201313 j Lamsbout met salie en rosmarijn die zo'n drie uur in de oven ligt te vervelen..... 25 februari 201313 j aangepast door Gast In de kern van alle problemen schuilt een kans
Geplaatst: 24 februari 201313 j Mijn twee herdershonden die een "butt" lucht verspreiden nadat ze in het park een vijver zijn ingesprongen.
Geplaatst: 26 februari 201313 j naar knoflook!We eten vanavond aardappels uit de oven met knoflook. Heb maar 2 kleine teentjes erin gedaan maar als knoflook in de oven gaat ruikt het altijd mega!Niet dat ik het erg vind maar mijn man vind het altijd minder
Geplaatst: 26 februari 201313 j Hier ook een knoflook-lucht gemengd met tomaten, basilicum en vers ciabatta brood. straks komt het aroma erbij van gebakken paprika. mhhh To plant a garden is to believe in tomorrow.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.