Geplaatst: 23 februari 201412 j Pizza! Ik bak weer eens vegetarische pizza's. Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.
Geplaatst: 23 februari 201412 j Bouillon Ik ben runderbouillon, kippenbouillon en groentenbouillon aan het trekken, onder t mom van: als we dan toch bezig zijn.
Geplaatst: 23 februari 201412 j Havermoutbanaanpannenkoekjes met honing. Dit recept: http://cuisinedeclementine.wordpress.com/2014/01/02/havermout-pannenkoeken-met-honing-banaan-voor-luie-dagen/, echt een aanrader!
Geplaatst: 23 februari 201412 j Ja hè, Ik bak al jaren zelf ons brood met meel van de molen in Kropswolde van Mulder Pot .Ze hebben wel een Website en volgens mij versturen ze ook wel meel en alles wat met bakken van doen heeft .
Geplaatst: 23 februari 201412 j Stoofpeertjes! Die staan nu heerlijk te pruttelen op t vuur. Lekkere kaneellucht hmmmm
Geplaatst: 23 februari 201412 j jongens ik zit zo vol van die pannenkoekjes en toch krijg ik honger van dit topic. Houwop!
Geplaatst: 23 februari 201412 j Haha!!! Ga zo lekker satè maken met een heerlijk sausje en ontiegelijk heet. Foto,tje ??
Geplaatst: 23 februari 201412 j Indiaase stoofschotel http://www.een.be/programmas/dagelijkse-kost/recepten/stoofvlees-op-zn-indiaas En cupcakes, de oven staat toch aan! 23 februari 201412 j aangepast door Gast
Geplaatst: 23 februari 201412 j Naar iemand die drie dagen met koorts in bed lag en al die tijd het slaapkamerraam niet heeft open gedaan. Juck. Gelukkig nu koortsvrij.
Geplaatst: 24 februari 201412 j Verse gestekte munt en een soort ochtenddauw/miezerregenlucht (met dank aan de plantenspuit)… Heerlijk!
Geplaatst: 24 februari 201412 j mijn huis ruikt nu naar havermoutpindakaaskoekjes. Ik ben dol op bakken en koekjes etc. en daarom wil ik wat gezondere varianten bedeken die (ook) weinig geld kosten en lekker zijn, maar een stuk minder ongezond. Dus minder suiker, en betere granen dan standaard bloem. De eerste probeersels ruiken iig al lekker! Nu kijken hoe ze er uit komen straks
Geplaatst: 24 februari 201412 j jongens ik zit zo vol van die pannenkoekjes en toch krijg ik honger van dit topic. Houwop! Yum...yum....yum.... idem....En die pannekoekjes zien er verrekt smakelijk uit.... Ik ga écht dat recept eens proberen!! En het huis ruikt weer naar zibro en hond... De zibro vliegt dadelijk uit en de hond dadelijk naar z'n bench.
Geplaatst: 25 februari 201412 j Eucalyptus wierook die ik nu aan het afsteken ben. Ik weet dat het niet erg gezond is, daarom doe ik het ook zelden. Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.
Geplaatst: 25 februari 201412 j Euh, bemeste tuinaarde. Als het droog is het hele zwikkie maar naar buiten mikken. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.
Geplaatst: 25 februari 201412 j Naar koffie Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 23 maart 201411 j Naar appelmoes van laatste appeltjes met een stokje kaneel van buitengewoon goede kwaliteit We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 23 maart 201411 j Auteur Naar rook omdat ik de kachel niet echt lekker aan kreeg. En mijn hand ruikt naar schaap ruik ik nu Die lammetjes lebberen me altijd helemaal onder als ik ze de fles geef. Gauw even wassen... facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.