Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

okok. leuk he ?

Ik moet het lijstje maken van iedereen, maar alles kan zoals gevraagd hoor.

Lijstje ( ook voor mezelf ) komt nog.

Geplaatst:
Ik moet wel van de druivenstekken af he !

schreef Bit.

Daar wil ik graag bij helpen ...maar ik heb al een rose bes en diepe potten (via Henk) van je. Wil niet te gretig zijn. Dus...als je ze echt over hebt, dan zijn in mijn - op basis van beschrijvingen - volgorde van voorkeur Palatina (muskaatsmaak), Fragola (aardbeismaak...dus Amerikaans) en de Hongaarse Nero die over zijn altijd welkom.

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Hoi Bit, ik heb een doos eitjes in de aanbieding van m'n Brahma en Orpington kippetjes. Ik heb wel interesse in P6 potjes en druif palatina (check mijn lijstje, of er nog wat voor je bij zit).

Geplaatst:

De kuipen kan ik wegdoen/ meenemen. Die gieters die inderdaad wel ook op de foto staan en daar op hun kop in de kuipjes staan, zitten daar zo nog vanwege de best stevige vorst die we hadden. Droog op hun kop, geen water in, geen kans op water wat bevriest, geen ijs wat uitzet en de zinken gieters kapot maakt.

Nee, die doe ik niet weg

Heb geloof ik 12 gieters. Allemaal nodig. Surry !

Geplaatst:

Nero voor jou. Was er al een Nero gevraagd dan ? Dacht het niet hoor.

Geplaatst:
openingspost aangepast

Bit die gieter?

Of doe je die toch niet weg?

Je wilt die zinken gieter wel érg graag he ? Ik was net voor het eerst wat lijstjes van anderen aan het bekijken en zag dat je de zinken gieter al genoteerd had als iets wat je van me krijgt , wat toch echt nergens staat dat ik die aanbiedt hoor ! Okok, ze staan wel op de foto ja, das wel waar.

Naja. Die zinken gieter dan voor jou. Bij deze.

Geplaatst:

Nee, sorry, had ik niet gezien.

p9 potjes geen probleem, de 2e Palatina is voor jou !

eitjes. ja lekker. ( ik eet er gewoon 2 op 1 dag dan ! ) ( ongezond, ja ik weet. Maar wel lekker )

Geplaatst:

Op vorige bladzijde nog een berichtje van mij....denk dat je het niet zag

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:
Nee, sorry, had ik niet gezien.

p9 potjes geen probleem, de 2e Palatina is voor jou !

eitjes. ja lekker. ( ik eet er gewoon 2 op 1 dag dan ! ) ( ongezond, ja ik weet. Maar wel lekker )

Top! Neem ik voor je mee!

Geplaatst:

Lijstje gesloten.

( ik ga morgen de dingen halen )

@ Weknow: inderdaad had ik op een gegeven moment jouw latere post gemist over de druivenstekken. Maar ik neem gewoon wel mee wat ik nog heb. De nu bestaande lijst klopt dacht ik wel ( zijn er nu 3 mensen die een Palatina stek wilden ? dát gaat dus niet lukken , ik heb er maar 2 dacht ik. Maar ik neem alles mee wat ik heb. )

@Kim : Heb met iemand op de tuin druk staan delibireren over wát nou 10 liter kuipjes zijn Volgens mij krijg jj 12 liter kuipjes, gewoon een stel identieke. Het zal wel ok zijn.

Geen grotere gewenst dus ?

Van de kratjes is de hoeveelheid per persoon lastiger. Die kosten een ruimte ! , maar al het andere gaat er ook gewoon in. Ik zie wel. In ieder geval 2 pp.

Geplaatst:

@Kim : Heb met iemand op de tuin druk staan delibireren over wát nou 10 liter kuipjes zijn Volgens mij krijg jj 12 liter kuipjes, gewoon een stel identieke. Het zal wel ok zijn.

.

Haha, ik kan er me iets bij voorstellen . Tis voor tomaten in te houden in de achtertuin, dus dat zit goed. Die kwam helaas volledig betegeld en denk niet dat we dat genoeg weg gewerkt gaan krijgen voor ijsheiligen .

Geplaatst:
Het zijn toch wel kleine kratjes of niet Bit?

Ik weet niet wat jij kleine kratjes vindt ? Of groot

Van die zwarte veilingkratjes. lage en hogere. Sja. wat is de maat van die dingen. 40 x 70 ? Zoiets ?

Zie die foto van Henk toen. ( hoe je op het idee kwam )

Geplaatst:

Het zijn zulke kratjes

Dit is de lagere vatiant

Ben nu aan t werk. Heb er toevallig 1 in mn auto

IMG110357591491547992.JPG

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...