Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

NMM Zaterdag 10 Juni 2017 te Tjuchem

Erny

Recommended Posts

Hoi allemaal.

Momenteel gaat het weer niet goed ontzettend moe en weinig energie. Ik hoop dat ik aankomende weekend erbij kan zijn. Momenteel lig ik veel op de bank. Ik heb donderdag weer een B12 injectie gehad en heb er altijd veel bijwerkingen

Van. Zoals geen eetlust misselijkheid tot kokhalzend aan toe. En onwijs moe dit houd meestaleen week aan.

Ik probeerom er bij te zijn maar dat zal ik pas donderdag of vrijdag zeker weten. Ik laat nog van me horen.

Wat vervelend dat je je niet lekker voelt Jessica. Hopelijk gaat het vlug beter.

Mijn gezondheid wil ook niet helemaal meewerken. Niets ernstigs hoor, maar wel irritant. Verder ook met allerlei andere dingen bezig, dus van dat ruillijstje van mij komt niet veel meer terecht vrees ik. Wat mij betreft hoeft dat de pret niet te drukken. Ik heb er in elk geval erg veel zin in!

De routebeschrijving komt nog hoor. Moet ik even voor gaan zitten, maar die kunnen jullie binnenkort verwachten. Met google maps of welke routeplanner dan ook kom je een heel eind, alleen het laatste stukje wil nog wel eens bijzondere resultaten geven.

Hebben we al een idee van de tijd? Mariska? Vanaf Hoe laat wil je je door ons laten vervelen

Enne wat Erny zegt....wij redden ons snel hoor....

weet iemand nog wat wij mee zouden nemen voor het eten?....ik ben het ff kwijt.

Ah! Toch gevonden met mijn slaperige kop

Hebben we al een idee van de tijd? Mariska? Vanaf Hoe laat wil je je door ons laten vervelen

Vervelen? Dat verwacht ik niet. Zo rond de middag is wel mooi denk ik?

Don maakt kefir en zorgt voor waterijsjes.

Even nieuwsgierig. waterkefir of melkkefir?

Waterkefir. Volgens mij is er ook nog wel wat kefir te vergeven trouwens. Daarnaast meen ik dat mijn moeder melkkefir heeft. Als er interesse is kan ik informeren of zij iets kan missen.

Don maakt kefir en zorgt voor waterijsjes.

Even nieuwsgierig. waterkefir of melkkefir?

Waterkefir. Volgens mij is er ook nog wel wat kefir te vergeven trouwens. Daarnaast meen ik dat mijn moeder melkkefir heeft. Als er interesse is kan ik informeren of zij iets kan missen.

ik ben benieuwd naar de waterkefir.

een vriendin is daar enthousiast over maar ik zie haar pas over 2 maand. dus als er wat kefir te vergeven is dan hou ik me aanbevolen.

Hoi allemaal.

Helaas is het voor mij teveel momenteel om morgen te komen. Ik lig weer plat ik kan momenteel maar 2 uur per dag iets doen met daartussen veel rust. Ik baal enorm had er echt heel veel zin in. Ik hoop dat jullie morgen een leuke en vooral droge dag hebben.

Jessica, hopelijk gaat het snel weer beter met je gezondheid. jammer dat je er niet bij kan zijn.

hoe laat is iedereen van plan om morgen in Tjuchem te zijn?

ik heb alles klaar staan. de rabarbertaartjes staan af te koelen, de planten staan gelabeld in hun krat.

Ja, ik ben ook thuis belandt met mn vracht plantjes.

Nu nog wat eten maken en dan ben ik ook klaar voor morgen.

Ik zie ergens "tegen de middag" staan als aanvangstijd. Maar... dat zegt mij niet zoveel, net als "koffietijd" en "theetijd".

Als Lavandula om half 1 bij mij is dan zouden we in principe drie kwartier later kunnen aankomen (mits we de routebeschrijving goed volgen. )

Hey Hey,

De routeplanner geeft aan dat het ongeveer 50 min rijden is...Bia is hier tussen half 11 en 11 uur....dus reken ergens tussen half 12 en 12 uur...

Is dat vroeg genoeg?

Ik ga de aardappel salade nog maken zometeen, plantjes staan klaar gelabeld en al

En zadendoos idem...nou ja niet gelabeld dan he

Ik zal nog even de gripzakjes opzoeken. ff nadenken waar ik die ook alweer had..

Wat maken jullie allemaal een goed voorbereide indruk! Ik probeer de hele week al het terras op te ruimen en het gras te maaien, maar het regende bijna voortdurend (waardoor het allemaal nog harder groeit ) en nu is het eindelijk even droog maar wil m'n dochter niet slapen. Ik hoop dat jullie voorbereid zijn op een bijzonder groene moestuinmiddag.

Nou, Mariska, zelf houd ik wel van een beetje wilde boel dus doe vooral niet te veel moeite.

Naar aanleiding van Ciska's verwachte aankomsttijd hebben we onze vertrektijd vanuit Groningen een half uurtje vervroegd. We gaan hier rond 12 uur weg en zijn dan rond half 1/kwart v. 1 in het Tjuchemse.