Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Op verzoek: een poll voor Mtfd - najaarseditie. Uitslag: zondag 15 okt.

Jorieke123

Moestruinforumdag, welke dag?  

145 members have voted

1. 1. Moestruinforumdag, welke dag?

• Zaterdag 23 september
      10
    • Zondag 24 september
      16
    • Zaterdag 30 september
      12
    • Zondag 1 oktober
      15
    • Zaterdag 7 oktober
      16
    • Zondag 8 oktober
      15
    • Zaterdag 14 oktober
      14
    • Zondag 15 oktober
      18
    • Zaterdag 21 oktober
      15
    • Zondag 22 oktober
      14

Recommended Posts

Nasuada en nog iemand die liever anoniem blijft.. hartelijk dank voor de anti-1 oktober stemmen! En appelvrouw alles kan wat mij betreft.. zolang t geen 1 oktober is... 15 oktober was de meest geduchte concurrent toen ik mijn bericht plaatste.

om het extra moeilijk te maken met zo'n poll ; wie stemt .... kómt die ook ? Ik bedoel dus: iedereen kan stemmen toch ? Zijn het allemaal ook komers ? haha. ach ja.... Nodeloos ingewikkeld maken van mij waarschijnlijk... Is het geen zondag, kom ik niet in ieder geval. Geeft niet hoor.

Ik had mijn stem op 1 oktober inderdaad weggehaald. 7 oktober is dan mijn tweede keuze( Die dag zouden we al naar NL gaan) maar dat wordt erg moeilijk. Andere dag zal ook wel gaan, wordt het een "heenenweertje".

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Ik hoop op een wat vroege datum in verband met het weer, alhoewel je er niet heel veel meer aan kunt voorspellen. Als de datum donderdag vast staat kan ik mijn plannen er op afstemmen. Graag dus. En als het onverhoopt heel koud wordt op de gekozen datum dan moet ik maar zien.

met groene groet,

koolrabi

https://zolekkergezond.nl/

Hey Hey,

Ach koolrabi....dikke zuidwester aan en we kunnen wat wind en regen verdragen toch? Gewoon dik inpakken

@ Appelvrouw....pokeren met stemmen??

Ik ben benieuwd en wacht donderdag rustig af....kan ik de data in ieder geval " op tijd" vastzetten...zodat ik niet voor verrassingen sta straks hier kan het allemaal blijkbaar....want mijn baas moet zich aan regels houden, dus zij zet er geen diensten tussen dat doet het rooster zelf......

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...