Geplaatst: Woensdag om 14:324 d Die van mij komen nu pas een beetje op. Het duurde erg lang dit jaar. Was wel wat ouder zaad, dus daar zal het aan gelegen hebben. Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: Vrijdag om 21:272 d Winterpostelein, een kwart van wat er staat Ei waar ben je? Of heb ik je al gevonden?
Geplaatst: 11 uren geleden11 u Wauw!! Ik snap dat jij happy bent😍 ik zou die zoooo graag ook zelf willen…😍😋Wat denk jij @jootje is het de moeite waard ze in een pot te proberen? 🤔Of zou ik van rabarber meer plezier hebben….🤔Ik heb namelijk 1 grote pot waar een hop instaat die niet zo happy is…. Dus wil ik er iets anders in🤔🌱👩🍳🌱🐣🌱🌷🌱
Geplaatst: 11 uren geleden11 u Winter reus spinazie, roomse kervel en bronze venkel geoogst voor in de frittata😋Gister 1 vak snijbiet geoogst voor snijbiet soep..😋En bos platte peterselie voordat het blad lelijk word… die vries ik dan toch maar in…🤔Ik had de laatste 2 gestreepte bieten van voorjaar zaai 2025 laten zitten en geduld word beloond… toch 2 aardige bieten geworden!! 😋🌱👩🍳🌱🐣🌱🌷🌱
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Vrouwholle,Ik denk dat het lastig word in pot. Kunnen flinke wortels worden. Maar misschien denkt iemand anders er wel anders over.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Een laatste bos Choy sum uit de ene helft van de kweektafel en de laatste Viroflay spinazie. Uit de andere helft van de bak.Nu is hij leeg geoogst, maar inmiddels alweer ingezaaid met amsoi, de Surinaamse reuzenraapstelen. Dat groeit snel zodat met een beetje geluk de bak in juni vrij is voor de wedstrijdbonen.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 9 uren geleden, Vrouwholle zei:is het de moeite waardIk zou ze ook graag willen, maar ik begrijp dat je 2 jaar moet wachten voordat je oogst krijgt. Dat weerhoudt mij vaak en het is best bewerkelijk.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Petra, ik moet vreselijk zoeken om te zien waar je nu op reageert. Blijkbaar gaat het over asperges. Daar zijn best wat topics over, mocht je meer willen lezen. Deze is bijvoorbeeld wel handig, vind ik.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 23 minuten geleden, Arja zei:ik moet vreselijk zoeken om te zien waar je nu op reageert.Arja, ik denk dat je wat over het hoofd hebt gezien, ik heb Vrouwholle gequote, zie boven Vrouwholle zei: is het de moeite waard en daar heb ik op gereageerd. Ik wou niet diverse zinnen quoten.Hierop dus: Wauw!! Ik snap dat jij happy bent😍 ik zou die zoooo graag ook zelf willen…😍😋En ja het ging over asperges.Maar dat heb ik ook vaak hoor, dat iemand wat zegt over iets en dat ik moet zoeken.Zal proberen er weer meer tekst bij te zetten.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.