Geplaatst: 5 uren geleden5 u Dat wordt smullen, bos broccoli! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 5 uren geleden5 u 5 uren geleden, Arja zei:Als je bij een quote klikt op het pijltje rechts van de tekst in de quote, dan spring je terug naar het bericht waar die quote uit komt.Die tip kreeg ik onlangs ook op het moment dat ik vroeg of een quote misschien uit iets meer dan 2 woorden mocht bestaan.Nadeel van het gebruik van het ‘quote-pijltje’ is namelijk wel dat je vervolgens weer 1,5 pagina naar beneden moet scrollen om bij het bericht met de onduidelijke quote terug te komen 😉. Je blijft dus nog steeds scrollen. Dan ga je nog steeds voorbij aan waar de quote volgens mij voor is bedoeld.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u 31 minuten geleden, Dahli zei:weer 1,5 pagina naar beneden moet scrollenIk probeerde het met de Rabarber-quote, en daarna op de terug toets in de app geklikt, en ik kwam weer bij de quote uit.Maar we dwalen af, dit beter in een apart topic plaatsen. Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Joh @jootje wat een hoop, zeg. Lekker hoor! Ik zag hier de eerste die bescheiden de grond brak tijdens het wieden afgelopen weekend. Ik hou alvast de vingers gekruist in hoop ....😬 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Op 19-4-2026 om 15:54, jootje zei:Ik denk dat het lastig word in pot. Kunnen flinke wortels worden.@Vrouwholle Als je het wilt proberen denk ik dat een speciekuip je beste optie is. Maar ik weet niet in hoeverre dat opweegt tegen gebruik van ruimte vs andere oogst 🤷 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Op 15-4-2026 om 08:10, Vrouwholle zei:In het echt zijn die vlekjes meer bruinachtigHet doet me wel denken aan salades van de Batavia soorten. Dat is sla die in Frankrijk veel wordt gegeten. De vlekjes op de bladeren zijn wat bruinachtig maar dat heeft niets te maken met ziekte of rotting..dat is gewoon de kleur van de bladeren.Op de foto deze is een Batavia soort genaamd Saint Antoine, een regionale soort. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.