Geplaatst: Vrijdag om 07:322 d Ik vind de eerste altijd de bijzonderste.De rest dit jaar zal er net zo uitzien, dus die krijgen geen aparte foto's...😁
Geplaatst: Vrijdag om 15:202 d Hihi, gelijk twee moderators, die een zucht van verlichting slaken...😂
Geplaatst: Vrijdag om 15:472 d Hahaha misschien willen we wel een foto van elke courgette die je gaat oogsten! 🤪
Geplaatst: Gisteren om 07:231 d Gisteren de stengelsla eruit gehaald. Vandaag de 2e. Vandaag een aantal knoflook eruit gehaald (Rustisem) die plat lagen. Straks nog een aantal. Maar ik moest eerst ontbijt maken en mij opfrissen.Om 10.00 uur weer verder.
Geplaatst: Gisteren om 13:301 d Sjalotjes!!!De sjalotjes lagen plat, veelal verdroogd loof. Had eigenlijk het idee dat het een matige oogst zou zijn. En ze zouden misschien wat groter kunnen zijn, maar vind het een superoogst! Happy Jo
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Knoflook is nog best klein, maar toch geoogst, zoveel roest. Ik doe het ermee! De krulandijvie is voor vanavond! En de bloemetjes….minstens zo leuk ls de groentes!
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Sugarsnaps en doperwtjes (inmiddels in de vriezer) en een beginnetje van de peper en paprika's. Zijn in de Kimchi beland 🙂
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Tuinboon karmozijn. Dit is de hele oogst ik had maar drie bonen. Om te zaaien dan hè, ik bedoel niet deze drie op de foto.Met dank aan @Arja 2 uren geleden2 u aangepast door appelvrouw
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.