Geplaatst: 20 uren geleden20 u Vandaag de eerste kleine courgettes geoogst. En een augurk en een mini-komkommer. Grappig hoe zelfs die mini's enorm van elkaar verschillen. Deze kleine is van de Diva. En o ja, ook al die knoflook geoogst dus, maar die foto staat al in het knoflook topic.
Geplaatst: 12 uren geleden12 u Ik bedoelde met afgebroken, dat ik er niet goed bij kon komen. Er staan pepers e.d. voor met stokken en ik kan niet achter de speciebakken komen in de kas en braken de stengels. Ik stootte tegen de stokken. En aangezien ik het in mijn rug heb, gaat dat niet eenvoudig. Wat ik mij kan herinneren van andere jaren was dat ik ze er veel later uit kon halen.Dus ik ga mij dan maar druk maken om ze eruit te halen.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Hier ook de eerste mini courgettes geoogst. En de eerste tiny pattison.Ze gaan zo op de grill voor bij de gyoza (winkel) 😋
Geplaatst: 48 minuten geleden48 min Vanochtend waren ze zo gezellig met z’n tweeNu nog slechts een halfje over, ow jeeTis geen lange augurk, maar korte komkommer,Het is niet erg, hij’s gewoon wat krommer.Missie komkommer is eindelijk geslaagd, Je kunt niet winnen als je niet waagt…!Een mens zou er lyrisch van worden. 😌
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.