Geplaatst: 5 uren geleden5 u Donderdag voor het laatst alles geoogst, gisteren (3 dagen later) was dit de oogst. De twee vergeten en dus mega grote soepcourgettes staan er niet op, omdat ik die al heb weggegeven (we hadden gisteren een pan van bijna 8 liter courgette-groentensoep, dus nee even niet). En dan heb ik de chinese kool, de spitskool en de andijvie die me riepen dat ze klaar waren nog niet eens geoogst, omdat ik het allemaal niet meer kon dragen. Wat een overvloed.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u 3 Courgettes, wat wortelen Harlequin (die hoef ik niet meer), snackkomkommer en 2 soorten sla en heel veel basilicum om weer een partij pesto te maken.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Wat is er mis met de Harlequin wortels, @Petrasmoestuin ? Misschien meteen erbij vermelden waarom je afhaakt?
Geplaatst: 44 minuten geleden44 min 2 uren geleden, Tanja65 zei:Harlequin wortelsIk heb er een aantal uitgehaald die helemaal geen wortels zijn geworden. Ik heb deze opgemaakt, omdat ik ze nog had. Maar ik heb liever de gewone oranje, in het algemeen worden die groter.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.