Arja Geplaatst: 21 april 2024 Geplaatst: 21 april 2024 Het ging regenen. En het werd weer droog. Ik oogstte een zootje rabarber. 5 Quote
Mellie Geplaatst: 23 april 2024 Geplaatst: 23 april 2024 Heel veel daslook en peterselie en 1 prei 2 Quote
Mellie Geplaatst: 25 april 2024 Geplaatst: 25 april 2024 Heel veel nameko zwammetjes geoogst. Te veel om te eten, dus lekker de vriezer in. Deze droog ik niet. Vind die structuur te lekker en zonde om te drogen. 5 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 26 april 2024 Auteur Geplaatst: 26 april 2024 Mijn 'oogst' : 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
redzebra Geplaatst: 26 april 2024 Geplaatst: 26 april 2024 Oh jammer, ik hoop niet dat elke engerling op je foto staat voor een verloren plantje. wordt inderdaad wel een feestmaal voor de kippen. 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 26 april 2024 Auteur Geplaatst: 26 april 2024 Mijn lok-sla raakt wel op ja. En ik verloor een broccoli, een andijvie, en een aardbeienplantje. Daarna ben ik de echinacea's maar op gaan graven en daar zat er ook 1 onder elk plantje. Maar daar was ik dus bij voordat de monsters alle wortels op konden eten. De kippen zijn blij maar ik ben best heel verdrietig. Ik moet duidelijk wat anders, sommige gewassen willen nergens meer en sommige delen van de moestuin zijn sowieso voor alles gevaarlijk. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 26 april 2024 Geplaatst: 26 april 2024 3 uren geleden, Jorieke123 zei: 'oogst' Het is echt om te huilen dat je moestuin plezier zo vergald wordt door deze nare wortel vreters 🥲 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
bonnie f Geplaatst: 27 april 2024 Geplaatst: 27 april 2024 Naar. Een beetje uitval is logisch maar er zijn grenzen. 1 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
jootje Geplaatst: 4 mei 2024 Geplaatst: 4 mei 2024 Ook hier asperges geoogst! en ooohh…..die aardbeien! 😋 2 1 Quote
Mellie Geplaatst: 5 mei 2024 Geplaatst: 5 mei 2024 ‘Loksla’ @jorieke123 Ik weet dat het heel erg is bij je, maar die term vind ik echt hilarisch! En wat een heerlijk zomers gezicht die aardbeien en asperges. Mmmm smullen! 1 Quote
Vlavlip Geplaatst: 6 mei 2024 Geplaatst: 6 mei 2024 Niet officieel oogst gezien mn hond m op heeft gegeten voor ik m op de foto kon zetten, maar ik had mn eerste rijpe aalbes 3 Quote
Patrijs Geplaatst: 6 mei 2024 Geplaatst: 6 mei 2024 (aangepast) Mijn oude hond at ook aalbessen, slokte ze zo op, en via die ervaring weet ik dat je dan morgen die aalbes wel op de foto kan zetten. 👍 6 mei 2024 aangepast door Patrijs 5 Quote De moestuin van Patrijs
Jorieke123 Geplaatst: 8 mei 2024 Auteur Geplaatst: 8 mei 2024 Geinig spul @jootje, dat Hon Tsai Tai waar je me zaadjes van gaf! En lekkere lange olifantenpreien (van olifantenknoflooktenen) : 7 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Mellie Geplaatst: 9 mei 2024 Geplaatst: 9 mei 2024 En weer 2 vijgen! En dat knaagseltje op de voorste vijg is van een pissebed die ik eruit heb moeten wippen. Wat doen ze zo hoog in de boom?! Ik denk dat ik toch meermaals een onschuldig vogel heb beticht van geknaag. 3 Quote
Marinke Geplaatst: 12 mei 2024 Geplaatst: 12 mei 2024 Wat vroeg die vijgen @Mellie! ze krijgen hier inmiddels ook al een aardig formaat maar echt nog lang niet rijp. Quote
Mellie Geplaatst: 12 mei 2024 Geplaatst: 12 mei 2024 Deze zijn van vorig jaar die aan het afrijpen zijn. Voor mij ook voor het eerst. Quote
redzebra Geplaatst: 13 mei 2024 Geplaatst: 13 mei 2024 De kleine tomaatjes staan nu al een tijdje buiten en met de zon begint de smaak ook steeds beter te worden deze waren voor in een slaatje, ook al regelmatig een tomaatje geoogst van de pozzano (niet op foto) en dat is natuurlijk niet de hoeveelheid om al een saus te maken, maar ze smaken wel al lekker zomers, warm als schijfjes in een roerei of op pizza . 6 Quote
Mellie Geplaatst: 14 mei 2024 Geplaatst: 14 mei 2024 Jeetje zo veel al! Ik ben zwaar onder de indruk. Mijn oogst aardbeien uit de kas die ik over heb gelaten voor de man en eitjes uit het kippenhok. 3 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.