Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

46adb291452f131a3dcca1bee990e3f3.jpg

c923af9a75e7663a92883f94e1f58bcb.jpg

Heel veel nameko zwammetjes geoogst. Te veel om te eten, dus lekker de vriezer in. Deze droog ik niet. Vind die structuur te lekker en zonde om te drogen.

• Like 5
Geplaatst:

Mijn lok-sla raakt wel op ja. En ik verloor een broccoli, een andijvie, en een aardbeienplantje. Daarna ben ik de echinacea's maar op gaan graven en daar zat er ook 1 onder elk plantje. Maar daar was ik dus bij voordat de monsters alle wortels op konden eten. De kippen zijn blij maar ik ben best heel verdrietig. Ik moet duidelijk wat anders,  sommige gewassen willen nergens meer en sommige delen van de moestuin zijn sowieso voor alles gevaarlijk. :thumbdown:

Geplaatst:
3 uren geleden, Jorieke123 zei:

'oogst'

Het is echt om te huilen dat je moestuin plezier zo vergald wordt door deze nare wortel vreters 🥲

• Like 1

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

05c614c2b2befa83378df4632f1c7871.jpg

En weer 2 vijgen! En dat knaagseltje op de voorste vijg is van een pissebed die ik eruit heb moeten wippen. Wat doen ze zo hoog in de boom?! Ik denk dat ik toch meermaals een onschuldig vogel heb beticht van geknaag.

• Like 3
Geplaatst:

De kleine tomaatjes staan nu al een tijdje buiten en met de zon begint de smaak ook steeds beter te worden deze waren voor in een slaatje, ook al regelmatig een tomaatje geoogst van de pozzano (niet op foto) en dat is natuurlijk niet de hoeveelheid om al een saus te maken, maar ze smaken wel al lekker zomers, warm als schijfjes in een roerei of op pizza .

image.thumb.jpeg.0d28db0a5f30571aba4e891e8094e2a5.jpeg

• Like 6
Geplaatst:

Jeetje zo veel al! Ik ben zwaar onder de indruk.

Mijn oogst aardbeien uit de kas die ik over heb gelaten voor de man en eitjes uit het kippenhok.53e294271a2542187f5bf02f26c4bccd.jpg

• Like 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...