Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In twee dagen tijd van prachtige frisgroene planten naar phyto! Heb de tomaten er gauw afgehaald, en hoop dat ze nog gaan kleuren en niet al ziek zijn! Duimen jullie mee voor rode tomaatjes? image76871408951845.jpg

Geplaatst:

Die zijn er lekker uit! Welk ras is het? Ik heb hetzelfde weegschaaltje

Mijn allereerste aardappelen oogst, van drie pootaardappelen in pot.

10592860_577505429026486_5825598597540893909_n.jpg

Zo blij mee

Geplaatst:

Georgia Candy Roaster is de grotere uitgave van de Jumbo pink banana en kan 25 kg gaan wegen

(Sehr geeignet zum Backen. Sehr süss und geschmackvoll! Die grössere Ausgabe von Pink Jumbo Banana. Bis 25 kg!) http://www.jansensamen.de/k%26uuml%3Brbisse/k%C3%BCrbisse/georgia+candy+roaster

De Georgia Candy Roaster is een ANDERE dan de NORTH Georgia candy Roaster, de eerste is gewoon de "Candy Roaster" soms met Georgia ervoor en die weegt inderdaad tot 25 kilo. Mijn pompoen is de NORTH Georgia candy Roaster en weegt 5 tot 9 kilo.

appelvrouw, dit exemplaar heb ik niet gewogen, ik schat hem op 6 a 7 kilo, ik zal de volgende wegen.

De aubergine die je hebt lijkt verdacht veel op mijn aubergine van vorig jaar van 2 kilo ( zie record-topic)

Geplaatst:
Die zijn er lekker uit! Welk ras is het? Ik heb hetzelfde weegschaaltje

Ik heb eerlijk gezegd geen idee! haha.

Ik had de gedroogde bonen gekregen.

Maar ze zijn heel erg lekker

Dus ik heb er overgehouden voor volgend jaar.

En volgens mij hebben heel veel mensen hier op het forum die wegschaal

Heb hem al een paar keer voorbij zien komen haha.

Geplaatst:

Zoveel komkommeroverschot zou ik lekker inmaken in het zuur. Eventueel met stukjes wortel en en knoflook en ui en bloemkool. Beetje turmeriek/kurkuma/geelwortelpoeder erbij voor de kleur....

Lekker voor later.

Geplaatst:

Half emmertje kerstomaatjes getrokken, de vrouw en kleindochter.

IMG788488091409141120.JPG

En ik een beetje boontjes, is nog niet de helft van wat er nu aan staat.

anderhalve rij geplukt en er staan vier rijen. Argus van bij Aveve.

IMG788536521409141191.JPG

Waar blijven we er mee?

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Joepie, deze namiddag hebben we onze allereerste courgette Costata Romanesco geoogst! Hij wordt nu in schijfjes gesneden. Samen met wat blokjes aubergine maken we daar meteen een lekkere veggie moussaka van. Om straks van te genieten op het terras! Desnoods met een dikke trui aan want we zijn al tevreden dat het niet regent

CourgettteCostataRomanesco72271409160174.jpg

CourgettteCostataRomanesco224861409160200.jpg

Onze website is http://www.ecotuinforum.be en je vindt ons als Ecotuinweetjes op Facebook

Geplaatst:

Mooie bloemen Jootje. En mooie oogst aalterse willy. Grappig, de eerste costata romanesco. Ik dacht dat ik laat was met mijn courgettes, maar dat ben ik dus niet.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...