Wortel Posted October 11, 2017 Author Share Posted October 11, 2017 Als ze lang genoeg aan de plant hebben gehangen en lekker dik zijn geworden zijn de zaden goed. Als ze echter vroeg geoogst zijn (dus op het moment dat ze nog lekker zijn) dan zijn de zaden helaas niet goed genoeg ontwikkeld... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 Nou ik denk het laatste ik heb ze namelijk gekregen zijn niet van mijn eigen oogst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna3 Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 Geen paniek, ik heb nog een schuttingdeel vol met dikke melothriavruchten! Als jullie nou zelf het zaad eruit peuteren dan neem ik die vruchten wel mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 Anna ! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wortel Posted October 11, 2017 Author Share Posted October 11, 2017 Top Anna!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wortel Posted October 11, 2017 Author Share Posted October 11, 2017 De siertabak only the lonely heeft veel zaad gevormd en heb ik net geoogst. Dus voor wie ook wat wil.... in bloei ruikt hij erg lekker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 Graag, staat wel mooi tussen de roze rozen en witte plox . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wortel Posted October 11, 2017 Author Share Posted October 11, 2017 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 De tuinman heeft vandaag het fonteinblad uit de vijver gehaald op mijn verzoek dus ik breng wat mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wortel Posted October 11, 2017 Author Share Posted October 11, 2017 Super! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudy Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 boon blue jay kon ik niet vinden op google..ben wel nieuwsgierig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wortel Posted October 11, 2017 Author Share Posted October 11, 2017 Ik vind ze verdacht veel op de blauhilde lijken... komen met die naam uit de zaden envelop. Wil ze wel voor je meenemen hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 Ah! Ik loop achter met het lezen zie 'k. Muismeloen al opgelost. Mooi hoor. Stop ik mijn zaadjes weer terug. Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted October 16, 2017 Share Posted October 16, 2017 De varkens zijn echt megablij met de eikels! Dikke wilde haar pompoen niet meer, maar alleen maar eikeltjes munchen. Super dank voor die spontane verrassing. Oh en laat je hubbie nog ff weten dat het heel fijn was dat hij al die prachtige dingen zo keurig in mijn auto gestouwd had. Veel dank ook daarvoor. (Mijn vriend lachte zich rot toen ik aan kwam rijden, nauwelijks zichtbaar achter het groen ) Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wortel Posted October 16, 2017 Author Share Posted October 16, 2017 Graag gedaan Charly ook namens hubbie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts