Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wortels ruillijst: MTFD 15 okt 2017


Wortel

Aanbevolen berichten

De blauwe bessen mogen best hier komen wonen als niemand zich meld verder? Ik bedoel: ik heb er al wat, dus als er iemand is die ze beter kan gebruiken dan wij dan is dat ook helemaal goed hoor

En van die emmers, heb je er daar nog meer van? Hier doen we al jaren met dezelfde emmers, maar nu breken er stukje bij beetje stukken af. De weekmakers zullen er wel uit zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

Jorieke, Charly en Henkg; de emmer die jullie krijgen zijn niet schoon, ze zijn namelijk door mijn moeder gevult met eikels voor de varkens

Alleen ze heeft eerst de schone emmers gevuld... maakt dat voor jullie wat uit?

Charly, je vind het vast niet erg als de 3 emmers voor jou ook gevuld zijn met eikels voor jou varkens? De overige eikels zijn voor de veldvarkens...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hen een reactie in jou lijstje geplaatst. De zaadjes zet ik erbij

Ik ben bij de kweker geweest en wat jij vroeg moet nog binnenkomen. Dus misschien iets voor de voorjaars Mtfd.

Is er anders iets uit de supermarkt waarvoor je wilt ruilen?

Mocht je nog een paar emmers met deksel hebben dan heb ik daar interesse in.

Ik had stuk of 5 afsluitbare emmers maar die metselaars hebben deze allemaal gebruikt en laten zwemmen in de cementkuip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Emmers niet helemaal brandschoon? Maakt echt niet uit, al heeft er vanillevla of koeienvla in gezeten. Ik maak ze toch schoon, om minuscule restjes Halamid eruit te krijgen. Die ik eerder niet aantrof, want er was ook nog een binnenverpakking. Halamid is -in geringe concentratie- niet schadelijk voor mens en (zoog)dier. Wel o.a. schimmeldodend, voor mijn gistende bier en wijn zou dat niet prettig zijn. Prachtige emmers!

1120183653         2023_teeltlijst (.xlsx)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nasuada, ik zal ff kijken hoeveel emmers ik nog heb staan , zal alles meenemen (biets voor mezelf wel weer nieuwe).

 

Koolrabi, ik zal de zaadjes voor je meenemen. Vind de Shiraz wel leuk om te proberen!

 

Henkg komt goed. Geen vla maar eikels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam er bij het klaarzetten van de zaden dat onze vakantie oppas de muismeloentjes die er nog lagen voor de zaadwinning heeft opgeruimd ik heb dus helaas geen zaden meer. Heb er nog net genoeg van het gekochte zaad om volgend jaar een nieuwe poging te doen. Sorry allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Charly. Jorieke, Nasuada, Balkontuinder en Koolrabi zouden zaden van mij krijgen. Ik weet niet hoeveel je over hebt, maar als je genoeg voor 4 hebt zou top zijn!

 

En tsja oppassers is het risico van op vakantie gaan helaas. Had het waarschijnlijk toch duidelijker moeten zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...