Ga naar inhoud

De zaden-carrousel 1e ronde (Deelname? Zie 1e bericht)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand nog een echt leuk zakje te vouwen (lees goedkoop en aantrekelijk verkoopbaar)

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
:D Zo zie je maar Guusd, er zijn meer mensen liever bezig met moestuinieren dan met school!

Zeker wel. Heb zelfs wel eens een paddenhuisje gemaakt tijdens de klei lessen.

Ik maak ze heel simpel. Rechthoekjes met flapjes die ik dichtplak op één na en dan gleufje. Klaar. Meestal versier ik ze dan nog zodat ik één oogopslag zie wat er in zit. Deze maak ik dan met name voor zelfgewonnen en geruilde zaden. Al m'n zaden in zulke zakjes lijkt me hartstikke leuk, maar dan kom helemaal ik niet meer aan lesgeven toe.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Geplaatst:

Een hele middag Greetje, vind ik knap. Morgenochtend de laatste zakjes bekijken en dan kan de doos weer onderweg. Mooi gedecoreerd verrassingspakket met bekende en nog meer onbekende soorten en namen. Zakjes gefrutseld van hele, halve en kwart niet meer te gebruiken/vreemde maten, kleuren enveloppen. Gegoogled op onbekende bloemen met grappige uitleg; die zeker een kans krijgen in "Villa Gladiola". Dank allemaal voor de inspiratie.

Geplaatst: (aangepast)

Beste mensen, ik heb begrepen van de mensen die de lijst wat beter bijhouden dan mij dat ik weer aan de beurt ben.

Echter moet ik toegeven dat ik deze week erg druk ben en dat ik volgende week een paar kleine kids heb rondlopen die het mij moeilijker maken om op m'n gemak zo'n doos met zaden door te nemen, zakjes te vouwen etc. Is er een mogelijkheid dat ik wat later in de lijst kan worden geplaatst? Ik zie bijv. dat Dennis 'm ook nog niet voor de 2e keer heeft gekregen. Het komt mij gewoon beter uit als ik m over bijv. 2 weken pas zou krijgen (heb vanaf 2 januari geen kleintjes ofwel drukte meer en dan nog een week vakantie ).

Kunnen we daar mee leven?

Edit: ik heb al het adres van Sonnee in mijn postvak in. Dus als ik iets later de doos kan krijgen dan stuur ik haar adres wel door naar de volgende in de lijst. Zij gaf namelijk aan weinig online te zijn de komende dagen.

aangepast door Gast

Good things come in small packages

Geplaatst:

Helena, ik stuur jou het adres van Sonnee door via de pb, want ze had aan mij al aangegeven weinig tot niet online te zijn in deze drukken dagen. Het komt jouw kant op!

En bedankt dat ik even opgeschort kon worden! Ik zie wel waar ik verder beland

Good things come in small packages

Geplaatst:

Heb het adres ontvangen. Gevraagd wordt om te verzenden via Kiala. Dat is voor mij niet makkelijk. Tnt is vlakbij, een Kialapunt 6 km rijden.

Geplaatst:

Wanneer Sonnee weinig online zal zijn ivm drukte deze dagen, zal ze nu ook niet echt op de box zitten wachten

Box naar Eva? Volgens mij ontvangt zij hem nu met open armen? Of zit ik nu teveel voor anderen te denken/beslissen ?

Geplaatst:

Paar dagen wachten 2 of 3 en dan volgende op de lijst Eva dus, ze kan wel op vakantie zijn met kerst en anders moet ze maar sneller reageren, e kan tenslotte erzoweer tussen gefrommeld worden op de lijst.

Tenslotte is de carousel voor actieve leden en mag je verwachten waneer iemand niet reageerd binnen 2-3 dagen dat diegene op vakantie is of wat ook.

Kiala vindt ik persoonlijk niks van mij mag het hoor maar beide partijen moet dat uitkomen, maar gezeur met ophalen/wegbreng vooral ophalen op een punt helemaal niet bij je in de buurt staat me tegen,

TnT brengt gewoon lekker thuis voor die 1 of 2 euro goedkoper met kiala mij teveel gedoe.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Precies Hans. Betreft die koala inderdaad goed als beide partijen het overeenkomen, zal bij mij niet lukken ik heb net even gekeken en het is 15 km met de bus of een km of 5 met de fiets een enorme berg op (in mijn beleving is de alpe d'huez er niks bij!)

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Ik vond het gewoon het handigst op met tnt te versturen.

Oké kost 6,50 geloof ik.Bezorgd aan de deur.Niet thuis, dan evt bij de buren of ze komen nog een keer.

Maar bij kiala moet je hem zelf ophalen.

Heb je geen auto, de grote doos is lastig te vervoeren op de fiets.

Geplaatst:
Wanneer Sonnee weinig online zal zijn ivm drukte deze dagen, zal ze nu ook niet echt op de box zitten wachten

Box naar Eva? Volgens mij ontvangt zij hem nu met open armen? Of zit ik nu teveel voor anderen te denken/beslissen ?

oh jesssss...ik zit hier inderdaad met open armen

wat mij betreft wordt de doos nu naar mij verzonden en stuur ik hem daarna weer naar Sonnee....geen probleem!

het lijkt me zó leuk om hem voor kerst nog te ontvangen!

maar dan moet hij bij voorkeur vandaag of morgen verstuurd worden...

ik heb voor de zekerheid mijn adres al naar Helena gestuurd...

wat zeggen we ervan? mee accoord?

ik ga trouwens ook gewoon met TNT versturen. veel gemakkelijker en tja, wat scheelt het uiteindelijk....ook niet veel toch? als het nou 5 euro scheelde, tja, dan dacht ik er mischien nog even over na

Geplaatst:

Ok, Sonnee heeft mijn pbtje nog niet geopend.

De doos kan naar Eva, heren?

Ivm kerstdrukte bij de post zou ik hem graag vandaag verzenden

Geplaatst:

Gewoon verzenden, na Eva kijken we wel weer verder, Sonnee staat dan gewoon nog bovenaan.

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Ben zo vrij geweest de doos voor mijn werk af te geven bij de post, geaddresseerd aan Eva. Nu is er inmiddels een bericht van Sonnee. helaas zal je altijd zien.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...