Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

De zaden-carrousel 1e ronde (Deelname? Zie 1e bericht)


Lisa

Aanbevolen berichten

Probeer de box in ieder geval op de moestuindag ter plaatse te hebben, misschien een mooie gelegenheid voor een aantal mensen om hem eens door te spitten en kan er meteen het een en ander weggegooid worden wat echt ver overjarig is.

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat ik maandag de doos ontvang (hij is er nog niet namelijk), want dinsdag ben ik de hele dag weg dus dan wordt het donderdag pas dat ik m kan versturen. Ik probeer m zo snel mogelijk 'door te spitten' en weer verder te sturen zodat zoveel mogelijk mensen er nog van kunnen profiteren dit seizoen.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee nog niet. Ik weet niet of Sonnee er nog niet aan toe is gekomen of dat de post gewoon langzaam is, maar ben zo benieuwd naar wat er allemaal in zit. Gewoon leuk om te kijken en er zit vast iets bij dat ik nog wilde hebben.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ik heb een drie jaar oude beagle, dat waren drie wijze lessen in geduld.

 

Ik hoop alleen dat er niets ernstigs is waardoor Sonnee de doos nog niet heeft kunnen versturen, en dat het niet aan de post ligt en de doos kwijt is ofzo. Ze zou de doos vorige week maandag versturen, dus ik snap het ook niet.

 

Maar ik heb niks te klagen hoor, toen ik vroeg of ik op de lijst moest ging ik er vanuit dat ik aan het einde van ronde twee geplaatst zou worden, maar ik mocht nog mee doen voor ronde 1. Superlief! Vind het alleen vervelend voor de mensen die aan het begin van de lijst staan en dus nog een relatief lege envelop hebben gekregen en die vast vol smart wachten op die prachtige doos.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo langzamerhand moet een van de dames maar even een pm/of email sturen wat sonee precies gedaan heeft, dan weet iedereen weer waar we aan toe zijn.

9 januari voor laast hier ingelogd geweest.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het alleen vervelend voor de mensen die aan het begin van de lijst staan en dus nog een relatief lege envelop hebben gekregen en die vast vol smart wachten op die prachtige doos.

 

Omdat zaaitijd begonnen is/ nadert, de inhoud van de doos in 2-en splitsen? Er zitten zoveel leuke dingen in om dit voorjaar te gebruiken.

 

Ach ik heb een drie jaar oude beagle, dat waren drie wijze lessen in geduld.
Dát herken ik, die van ons is ook 3 .
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij komt ook een stuk geduldiger over dan ik Jorieke Zal dat extra jaar zijn.

 

Sonnee pm sturen heeft niet zo veel zin denk, omdat ze al sinds 9 januari hier niet meer is geweest. Ik neem aan dat als ze het forum weer bezoekt ze ook hier een kijkje zal nemen toch?

En mailadres heb ik niet van haar. Dus ik ga nog even verder oefenen in geduld.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...