Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

De zaden-carrousel 1e ronde (Deelname? Zie 1e bericht)


Lisa

Aanbevolen berichten

Volgens mij heeft het wel zin als Jorieke of lisa dat doet want je krijgt toch melding van PM in je email box,

ik ben niet ongeduldig met hond maar juist met dit soort dingen

Die meldingen kun je uitschakelen, als Sonnee dat net als ik gedaan heeft, bereik je er inderdaad niks mee.

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had wel sneller gemogen van Sonnee, of dat ze zelf even hier schreef, nog maar een x benadrukken dat actieve leden met een ruim aantal posts beter allen in aanmerking kunnen komen.

20 dagen is gewoon te lang dat Sonee de tijd heeft genomen, tuuirlijk mag en kan je op je gemak bekijken, maar 20 dagen is niet echt netjes, ik vindt bij 2 weken schrappen van de lijst, lekker streng

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich sluit ik me bij je aan, duurt zo echt veel te lang. Maar.... we weten natuurlijk niet de rede, dus we mogen niet gelijk oordelen. Sonnee kan natuurlijk een gegronde rede hebben waarom het zo lang duurde, voor het zelfde geld is ze op weg naar het postkantoor aangereden of wat dan ook! Op zich denk ik wel dat een mailtje sturen zeker na de belofte hem die maandag op de bus te doen, in de meeste situaties had moeten kunnen!?

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele dag iemand thuis geweest maar helaas, nog niks.

Ik hoop dat ie maandag komt, want dinsdag werk ik gewoon(maandag ook maar kan ik m 's avonds doorpluizen) en woensdag ga ik naar Straatsburg voor 3 dagen voor m'n werk, dus kan ik m op z'n vroegst zaterdag pas weer versturen.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me voorstellen dat je er op hebt gerekend. Vervelend hoor. Ik lees wel meer dat er een avond voor uitgetrokken wordt. Wel, dat was mij, als beginneling, nooit gelukt, er zit zoveel leuks in, en dat wat ik niet kende werd gekoekeld. Er zou van tevoren een keuze gemaakt kunnen worden en info worden gezocht., wanneer ieder laat weten wat erin gaat en evt. op wordt gemaakt, blijft de lijst update. Zorg ook dat je zakjes en envelopjes klaar hebt liggen.

Las van de week pas dat het niet de bedoeling is dat er boeken ingaan. Dat had ik niet eerder gelezen. Sorry dat ik me niet aan de regels heb gehouden daarmee.

Olive volgens mij mag ook jij de tijd nemen om te pluizen. Je hebt al lang genoeg naar het pakket uitgekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij mag alles erin zolang het maar binnen de maten van TNT/KIALA blijft, tuingerelateerd is en het niet ten koste gaat van het originele "zaadruil" idee.

Tijdschriften en boekjes,heel leuk. Zakjes, labels, turf/zaai potjes, etc.

 

Of praat ik voor mijn beurt ?

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor vindt ik ook als je wat leuks hebt voor een ander en je komt niet boven de 10 kilo en het is niet vochtig ivm de zaden zou ik het erin stoppen

 

@Olive niks aan te doen hoor, uiteraard mag je rustig de tijd nemen, maar meer als een week lijkt mij overbodig.

gaat erom dat zoveel mogelijk mensen in korte tijd de doos krijgen, hoevaker hij bij iedereen langs gaat hoe leuker het is.

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, en gisteren werd er wel een ander pakketje bezorgd. M'n vader was hier dus die pakte het pakje aan van de postbode omdat ik aan het koken was. Ik zag 'm met een grote doos binnenkomen dus helemaal blij, bleek het een pakketje te zijn voor m'n vriend.

 

Nou ja als het goed is komt dinsdag ook m'n paddenstoelenbroed binnen dus ik heb wat om naar uit te kijken.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier wordt alles normaal gesproken wel op tijd bezorgd. Helaas vandaag nog steeds niks. Dat betekend dat ik de doos pas zaterdag door kan sturen helaas.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, vind ik inmiddels ook wel eigenlijk. Wil niet zeuren ofzo, maar snap niet zo goed waarom het zo lang duurt... Als iedereen er een maand over zou doen... Ze zal vast een hele goede reden hebben hoor, dat hoop ik toch tenminste, maar ze heeft mailcontact gehad met Jorieke, dus even een berichtje dat het wat langer duurt lijkt me toch niet te veel gevraagd?

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...