Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

De zaden-carrousel 1e ronde (Deelname? Zie 1e bericht)


Lisa

Aanbevolen berichten

Zou iemand mij misschien op de lijst kunnen zetten voor na de volgende ronde? Ik neem aan dat hij na Sonnee en Helly weer langs de hele rij gaat toch? Dan kan ik voor komend seizoen wellicht nog een zaadje mee pikken en er de vele zaden die ik over hou in terug doen.

 

Tenzij iemand er bezwaar op heeft als de lijst langer wordt of vind dat ik er niet op thuis hoor natuurlijk.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, het is toevallig...ik kreeg ook al een berichtje van Sonnee! (niet gerelateerd aan het carrousel pakket hoor!)

net wanneer je denkt dat ze voorlopig niet langs komt laat ze haar neusje weer zien

ik denk niet dat ze het heel erg vind dat ik hem eerst krijg...

ik stuur haar zo even een berichtje en als het haar uitkomt stuur ik dan het pakket toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou....niet overal mee!

ik heb zaden ontvangen van mensen die ze al meer dan een week geleden hebben verstuurd!

 

hoe dan ook, ik neem de tijd nu lekker om even te kijken welke bloemen er achter de namen schuilen...lang leve google!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, en het stomme is dat het niet voor het eerst is. Maar ik ben wel heel blij dat hij tevoorschijn kwam..en nu heb ik dubbel zaad, want Greetje stuurde ondertussen al weer een tweede envelop.. Kan ik weer wat paarse boon aan de buurvrouw geven

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gok bij Sonnee. Heb haar twee weken geleden al een pm gestuurd met mijn adres omdat ik tijdens de feestdagen veel afwezig was maar die heeft ze nog niet geopend.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste post betreffende "the where-abouts" is van eva die hem naar sonnee ging sturen maar nog ff ging wachten tot na de feestdagen.

 

Misschien handig als de actie "verstuurd naar" en " ik heb m ontvangen " steeds gepost wordt in dit topic .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...