Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

De zaden-carrousel 1e ronde (Deelname? Zie 1e bericht)


Lisa

Aanbevolen berichten

kom even binnenrennen om te vertellen dat de doos hier was aangekomen, heb hem doorgespit, helemaal geweldig wat een variatie,

en de versieringen allemaal op de doos zelf , super

 

heb er ook weer een dot verschillende dingen ingestopt :j

 

de doos gaat vandaag of morgen door naar de volgende en straks hoop ik even het forum bij te kunnen lezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeej!

 

Ik ben woensdag vrij, spit m dan door en dan probeer ik m donderdagmiddag weer op de bus te doen richting Jorieke. Pm je me jouw adres even?

aangepast door Gast

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Me too!

Wat zal de 'blije' doos bevatten vraag ik me nu af

Krijg ik m weer na Dennis?

 

Edit, ik zag in de 2e lijst dat ik er nog steeds in sta als zijnde ik m voor de 2e keer heb gekregen, maar dat is over gegaan, ik moet m nog verwachten!

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zat net even te peinzen over de carrouseldoos, is het geen idee om de lijst even een beetje in te delen op regio. Die doos gaat nu continue het hele (buiten)land door terwijl dat helemaal niet nodig hoeft te zijn, ik denk dat je minder risico loopt op beschadigingen als de rit een stuk korter is. Daarnaast vind ik het persoonlijk een beetje zonde om die doos zoveel kilometers te laten maken, niet echt heel mileubewust! Een aantal mensen wonen zelfs zo dicht bij elkaar dat versturen misschien niet eens nodig is, meen me te herinneren dat de dames uit Amersfoort 'm (of een andere ruilactie?) ook al eens bij elkaar hadden opgehaald.

Misschien dat door een eventuele herindeling van de lijst iemand die (vrij) bovenaan staat dan wat meer (of helemaal) onderaan komt, maar persoonlijk vind ik dat geen probleem. De vorige editie heeft er 5 maanden over gedaan, maar 2 extra ritjes gehad(jorieke en lisa) en een groot deel van de verzendingen was in de vakantieperiode, bovendien is het pakket zelf ook nog aardig lang op vakantie geweest bij Jim . Dat moet deze keer wel sneller gaan lijkt me, zodat je nog tijd genoeg hebt om dit seizoen volop te kunnen zaaien.

Wat vinden jullie?

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poehee, wat was dat ingewikkeld ouwe zeurpruim , kostte me iets meer dan 5 minuten!

- Jorieke

- Greetje11

- Helly

- Eva

- Rommert

- Wouttie75

- Thessa

- Dennis (29)

- Hans

- Jorg

- Jasmin

- BonnieF

- Jooze

- Appelvrouw

- Joke81

- Jim

- Margareth

- Jos

- Geedee

- Freggel

- Koert

- Helena

- Sonnee

- Frank VWL

- Bloemenkoningin

- Olive(dacht ook ergens in brabant, maar weet ik niet zeker)

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

@geedee, nee misschien na de bezuinigen bij Postnl , die van zeeland gaan over Dordrecht

 

Als het sneller kan moeten we dat natuurlijk doen. Maar ik denk dat de winst maar beperkt is als je per regio indeelt. Indien het mogelijk is om een pakket samen te ontvangen (zoals Jos en Geedee - Bonnief en Jasmin) dan is dat natuurlijk wel zo makkelijk maar niet iedereen zal dat willen en ook binnen Limburg zal het pakketje via de post moeten reizen om bepaalde afstand te overbruggen. Een pakketjes gaat per post normaal gesproken binnen een dag (of 2) naar het volgende adres. Natuurlijk is er een risico op beschadigen / kwijtraken maar dat is net zo groot als dat je het pakket verzend binnen de regio Limburg. De winst zit hem misschien meer in de tijd dat een pakketje bij iemand blijft. Een week pp vind ik prima eigenlijk, soms lukt het gewoon niet om de doos op je gemak te bekijken. Dat het een dag of twee langer duurt met kiala is voor mij ook geen probleem.

 

Of heb ik het mis en duurt het langer als je als particulier een pakketje verzend met postNL ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is goed voor de werk gelegenheid,

Met TNT raakt er toch nooit een paket kwijt is toch ook automatisch verzekerd, maar ik ga echt niet afspreken ervoor met iemand mij teveel gedoe.

Koert,ik zie eigenlijk ook niet wat veranderd is je hebt gewoon lijst gecopieerd

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...