Jorieke123 Geplaatst: 31 maart 2018 Geplaatst: 31 maart 2018 Leuk! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 5 april 2018 Geplaatst: 5 april 2018 Zijn er nog mensen die in 1e instantie 'ovb' achter hun naam lieten zetten, die nu zeker weten of ze wel of niet kunnen volgende week? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 5 april 2018 Geplaatst: 5 april 2018 Ja inderdaad tijd om een knoop door te hakken. Lie zijn rijbewijs is vanaf vandaag verlopen, ik rij geen lange routes. Er is nog geen zicht op een nieuw bewijs. Dus helaas komen wij niet. Ik zal iedereen met wie ik geruild heb even een eigen berichtje in hun topic of pb geven. Jullie heel veel plezier en zon gewenst die dag Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 6 april 2018 Auteur Geplaatst: 6 april 2018 Zijn er nog aan of afmeldingen voor de MTFD?En denken jullie ook nog aan het topic Wie brengt wat mee? Quote
kenbeimer Geplaatst: 7 april 2018 Geplaatst: 7 april 2018 Er komt nóg iemand met me mee, we komen met 3. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Gwen Geplaatst: 7 april 2018 Geplaatst: 7 april 2018 Howdy, Weet niet of ik er al bij sta, maar ik kom weer met Goudvis mee, en pup komt ook mee als dat in de auto past. Gwen Quote
Jorg Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 Ik ben er ook bij, dus ovb mag weg achter mijn naam Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 9 april 2018 Auteur Geplaatst: 9 april 2018 Helemaal goed Jorg! Quote
Jenneke Geplaatst: 9 april 2018 Geplaatst: 9 april 2018 Ondanks dat ik heel graag zou komen is het even nog niet zeker of het gaat lukken. Waarschijnlijk weet ik dat ook pas aan het eind van de week helaas. Iklaat het in ieder geval zo gauw mogelijk weten. Quote
Nat74 Geplaatst: 10 april 2018 Geplaatst: 10 april 2018 Ik kom ook. Vooralsnog alleen dus mocht iemand vanuit het zuiden mee willen rijden dan kan dat ook Quote
Rabarber Geplaatst: 11 april 2018 Geplaatst: 11 april 2018 Ik ben ook van plan om te komen. Iig met mezelf, maar misschien neem ik dochterlief van 5 mee. Zal ook nog reageren in t meeneemtopic. Quote
Heylane Geplaatst: 12 april 2018 Geplaatst: 12 april 2018 Ik moet me helaas weer afmelden (wel een leuke reden, want ik ga onverwachts op vakantie, maar toch jammer dat ik de MTFD mis) Quote
irenevb Geplaatst: 13 april 2018 Geplaatst: 13 april 2018 Ook ik moet me helaas onverwachts afmelden omdat het logistiek niet uitkomt. Heel veel plezier, volgens mij wordt het mooi weer. Quote
DjangoV Geplaatst: 14 april 2018 Geplaatst: 14 april 2018 Aangezien ik sinds dit seizoen weer wat actiever ga tuinieren en (wonderlijk genoeg) morgen ineens tijd blijk te hebben, zou ik alsnog willen aanmelden voor mijn eerste moestuinforumdag. Is er nog plek voor mij en een vriendin die graag mee wil? Het is namelijk nogal een last-minute aanmelding. Quote --------------------------------------Django
Jorieke123 Geplaatst: 14 april 2018 Geplaatst: 14 april 2018 Tuurlijk! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jenneke Geplaatst: 14 april 2018 Geplaatst: 14 april 2018 Het gaat helaas inderdaad niet lukken om morgen te komen. Hopelijk van de herfst wel weer.Iedereen heel veel plezier morgen. Quote
weknow Geplaatst: 14 april 2018 Geplaatst: 14 april 2018 Het wordt een lekker weertje morgen. Ook dat zal helpen voor een hele fijne dag die ik iedereen die naar Zelhem gaat, toewens! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
bonnie f Geplaatst: 15 april 2018 Geplaatst: 15 april 2018 Veel plezier!!! Ik hoop er volgend jaar weer bij te zijn. Ben heel benieuwd hoe het er nu bij jorieke uitziet. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.