sushy Geplaatst: 3 april 2018 Geplaatst: 3 april 2018 Na een hele tijd ongeregistreerd lezen heb ik me nu ook aangemeld! Ik heb alleen een balkon en wat vensterbanken tot mijn beschikking, maar ik probeer het beste ervan te maken. In het dagelijks leven ben ik illustrator en striptekenaar, daarnaast rommel ik dus nog wat met planten. Hier zijn wat foto's van mijn planten: Ik gebruik geen peper in eten maar het leek me wel leuk om te kijken of ik ze kon laten groeien. Dat ging dus wel. Deze komt uit een zaadje van een peper uit een bamipakket. Mijn krokussen in hun gloriedagen. Deze foto is alweer een tijdje geleden, dit was vorig jaar. Nu helaas geen peulen meer bij de moestuintjes van de Albert Heijn! Quote
Charly Geplaatst: 3 april 2018 Geplaatst: 3 april 2018 He Sushy,Lekker bezig op je balkon!Leuk dat je je geregistreerd hebt. Als je nog op zoek bent naar zaadjes of plantjes: kom es langs bij de mtfd! Daar heeft vast nog wel iemand wat peulenplantjes, of wat dacht je van een lekkere balkon-tomaat?Sowieso: welkom hier! Quote wees bevriend met kleine dingen
Jorieke123 Geplaatst: 4 april 2018 Geplaatst: 4 april 2018 Welkom hier! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
sushy Geplaatst: 4 april 2018 Auteur Geplaatst: 4 april 2018 Dank jullie wel Ik zal eens kijken naar die moestuinforumdag.Tomaten gaan wel lukken dit jaar denk ik, die heb ik wel qua moestuintjes Quote
Spitskool Geplaatst: 4 april 2018 Geplaatst: 4 april 2018 Prachtige krokussen, ik krijg er helemaal lentetrek van. Het is maar goed dat het dit weekend lekker weer wordt. Veel plezier hier! Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
sushy Geplaatst: 4 april 2018 Auteur Geplaatst: 4 april 2018 Inmiddels hebben ze die bloemmetjes niet meer helaas ^^; Dank je wel Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.