Geplaatst: 15 juli 201114 j Wat ben ik blij dat we hier heen zijn verhuisd. Ik moest net een half uur naar 'de grote stad' Doetinchem rijden om mijn pakketjes in te leveren bij de TNT, en het is daar in de stad echt 1 grote hindernisbaan met rotondes en vrachtwagens en opaatjes die INEENS besluiten dat ze ergens moeten afslaan. En op de terugweg wordt het steeeeeeeeeds rustiger totdat er niemand meer voor of achter mij rijdt (Normaal worden mijn pakketjes gelukkig opgehaald door de DPD, Hoef ik de deur niet uit Maar die bezorgen niet op zaterdag, dus stuur ik vandaag alles met de TNT.) facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 15 juli 201114 j Dan voel je je volgens mij een gelukkig mens, als je die herrie achter je kan laten, en lekker naar je rustige stek kan gaan!
Geplaatst: 17 juli 201114 j Voor ons is t nog een droom. Ik word soms wel een beetje 'nuts' van al die 'mieren' op een hoopje. Hoe meer mensen in 1 stad, hoe meer regeltjes omdat er meer kan mis gaan. Voor mijn werk moet ik in een busje rondrijden en dat merk je dan goed. Liefst zou ik vandaag nog verhuizen naar plekken waar rust nog bestaat Good things come in small packages
Geplaatst: 17 juli 201114 j Haha, en ik wil graag in A'dam op kamers gaan. Alleen zo duur Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 17 juli 201114 j Gelukkig zijn mensen verschillend, Frank! Da`s maar goed ook, want als we allemaal " buiten" wilden wonen, werd het daar weer zo druk!
Geplaatst: 17 juli 201114 j Auteur Juist! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 19 juli 201114 j Herkenbaar Jorieke, dat gevoel van rust als ik van van de stad in NL naar ons huis rij. Heerlijk ! Steeds minder auto's , huizen, nette tuintjes, ruilverkavelde eng nette landbouwvelden. Maar er zijn ook mensen die het onbegrijpelijk vinden dat ik graag afgelegen woon. ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Geplaatst: 19 juli 201114 j Auteur Inderdaad! Mensen die niet tegen de stilte kunnen, en liefst zo snel mogelijk weer terug rijden naar de stad als ze bij ons op de koffie zijn geweest facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 20 juli 201114 j Ken dat verschil in drukte ook wel wanneer ik vanuit het wilde westen weer de afsluitdijk over rij. Dan stelt zelfs wat langer voor een brug wachten maar weinig voor
Geplaatst: 22 juli 201114 j ha ik woon in een dorp , zou je denken rustig....is ook zo maar door de kids en winkeltje bij huis toch altijd ( en vooral op alle gekke tijdstippen als het echt niet uitkomt...) mensen om mij heen, ik kan zo genieten als ik alleen bij de paarden ben ( die praten niet woordelijk, maar lijfelijk ) of op de tuin even mond dicht en niet na denken......alleen over de tuin dan he de zomer vakantie is begonnen, en stiekem vond ik het wel lekker 1 kindje minder een paar uurtjes nu weer vol op full time mama dus....savonds maar lekker paardrijden en tuinieren......de kids ( 4 en 2 ) helpen ook mee hoor, maar vragen natuurlijk wel steeds mijn aandacht.....
Geplaatst: 24 juli 201114 j Ik wil ook zo graag zo rustig wonen met veel ruimte om me heen!! Ben zo jaloers!!!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.