Tanja65 Geplaatst: 15 maart 2019 Geplaatst: 15 maart 2019 Hoi Jet, je hebt nog niet genoteerd dat je van mij CBD zaadjes en een moringa-zaailing krijgt! En hoewel ik al van alles van je krijg, zag ik nu moederkruid op je aanbod staan. Wil je voor mij een zaailing apart houden? Die lijkt hier heel geschikt voor van alles, vooral omdat manlief en zoonlief psoriasis hebben en dit hiertegen verzachtend schijnt te werken. Uiteraard als er op mijn lijstje nog dingen staan (of komenj die jij wilt ben je meer dan welkom dit aan te geven! Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Ciska Geplaatst: 15 maart 2019 Geplaatst: 15 maart 2019 Zocht je nog snijbonen? Of heb ik niet goed gekeken? Zo ja, dan heb ik wel wat zaden van “Helda” voor je... Quote
appelvrouw Geplaatst: 15 maart 2019 Auteur Geplaatst: 15 maart 2019 Graag Ciska, die heb ik nog niet aangeboden gekregen. En wil jij misschien iets van mijn lijst? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Goldfish Geplaatst: 16 maart 2019 Geplaatst: 16 maart 2019 Als je een stekje Onsterfelijkheidskruid toevallig over hebt, dan wil ik weer een poging doen om Jiaogulan eeuwig levend te houden in mijn moestuin. Ik hou kruiden normaal dichtbij huis op een dakterras maar dan blijkt ik weer te weinig water te geven en zo. Quote
Ciska Geplaatst: 16 maart 2019 Geplaatst: 16 maart 2019 Ik neem wat bonen voor je mee.... Ik doe wat rustig aan qua ruilen en het is natuurlijk nog geen april.....ik neem tegen de MTFD nog wel eens de lijstjes door.....komt goed. Quote
appelvrouw Geplaatst: 17 maart 2019 Auteur Geplaatst: 17 maart 2019 Ciska @Goldfish, zeker een Jiaogulan voor jou. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 17 maart 2019 Geplaatst: 17 maart 2019 Ik heb wel interesse in de bieslook. Quote
appelvrouw Geplaatst: 17 maart 2019 Auteur Geplaatst: 17 maart 2019 Zeker Angela! Wil je er een of twee? Nog aangeboden:Plantjes CrosnesRoze teunisbloem ( Oenethera Speciosa) meerdere plantjes Enne misschien een beetje gek maar ik ben op zoek naar tweedehands rieten of rotan tuinstoelen. Aangezien we met de bus komen, wie weet heeft of weet iemand wat, nooit geschoten altijd mis In Frankrijk vind ik ze niet of alleen heel stylie en dus duur. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 17 maart 2019 Geplaatst: 17 maart 2019 Oh mag ik die roze teunisbloem? Ziet er erg leuk uit. Je krijgt van mij ook nog winterjasmijn he? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Bouwvrouwe Geplaatst: 20 maart 2019 Geplaatst: 20 maart 2019 Hoi jet, heb je nog een stekje rankspinazie over? ik heb zat in de aanbieding, maar niet wat op jouw wensenlijstje staat, misschien ff kijken op mijn lijstje voor een leuke ruil? Quote
Tanja65 Geplaatst: 22 maart 2019 Geplaatst: 22 maart 2019 Voor de volledigheid, je krijgt van mij ook nog 1 of 2 zaailingen Black Seeded Simpson (pluksla) Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
appelvrouw Geplaatst: 25 maart 2019 Auteur Geplaatst: 25 maart 2019 Eline jawel een rankspinazie voor jou. Ik krijg van jou toch al rode mosterdsla en yoghurtbakjes?Tanja ik zet het erbij!! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 27 maart 2019 Auteur Geplaatst: 27 maart 2019 Mijn lavas gescheurd/afgestoken en enkele delen opgepot. Het is een mooie stevige lavas die al jaren goed groeit in mijn dikke klei.Ik heb nog steeds enkele Jiaogulanplanten en verder: wil er niemand een Turkse vleestomaat van Persica? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 28 maart 2019 Auteur Geplaatst: 28 maart 2019 Prima Ciska! Is er iemand die een zomereik(quercus robur) in de tuin heeft en nu voor mij een handje knoppen zou willen verzamelen? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Tanja65 Geplaatst: 28 maart 2019 Geplaatst: 28 maart 2019 Als je lavas overhoudt dan graag eentje voor mij. Mijn lavas zaad wil niet erg ontkiemen. Maar ik kan altijd nog een tweede poging doen als er veel mensen graag een labas stekje willen hebben. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
appelvrouw Geplaatst: 29 maart 2019 Auteur Geplaatst: 29 maart 2019 Lavas voor Tanja en Persica tomaat voor Jootje!Behalve de vraag over de zomereik knoppen heb ik nog een vraag. Meneer Grootgrutter Aha geeft op dit moment insectenplaatjes uit. Omdat ik binnenkort meedoe met de bijendag hier georganiseerd in het dorp ( ik ga zaadbommetje maken met de kids o.a. ) zou ik graag zoveel mogelijk bijentattoos uit die insectenplaatjes willen. Alle soorten bijen en eventueel vlinders ( geven ze die ook uit, niet gezien nl.) zijn welkom! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 30 maart 2019 Auteur Geplaatst: 30 maart 2019 (aangepast) Tomaten, knolselderij enz toegevoegd, zie pagina 1. 30 maart 2019 aangepast door Gast Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Tanja65 Geplaatst: 30 maart 2019 Geplaatst: 30 maart 2019 Lief Jet, dank je, Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Mellie Geplaatst: 31 maart 2019 Geplaatst: 31 maart 2019 Hai Appelvrouwtje! Ik zie een verversing in je lijstje. Ik blijf maar vragen Mag ik van jou misschien nog 2 knolselderij, 1 aubergine en 1 coeur de boeuf? Ik was gisteren trouwens bij mijn ouders en moest ik aan je denken. Mijn moeder wilde auberginejam meegeven en ik dacht dat jij dat misschien wel kon waarderen om te proberen. Ik ben het overigens vergeten mee te nemen, maar voor 21/4 kom ik er nog wel. Als je het wilt proberen, kan ik wat voor je meenemen om te proeven! Je proeft er overigens geen aubergine in terug, maar ziet wel wat van de structuur in. Quote
henkg Geplaatst: 31 maart 2019 Geplaatst: 31 maart 2019 Mikki, mag ik 4x de marmeren bal?Dan krijg je 4x monarque terug.Kunnen we alletwee het verschil tussen die rassen gaan zien. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
appelvrouw Geplaatst: 31 maart 2019 Auteur Geplaatst: 31 maart 2019 Mellie ik heb het op het lijstje gezet. Oe, auberginejam, in eerste instantie zie ik daar wel tegenop, ik ben nl niet zo dol op groentejammen, die ik tot nu toe geprobeerd heb bevielen me niet ( wortel, pompoen en courgettejam) Henk ik zet je erbij voor knolselderij maar neem er geen van jou aan hoor, ik heb er zelf al (te) veel!! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.