Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gezellig. Had ik van jou niet vorig jaar het oesterblad? Dat is helaas niks geworden..misschien gaat een voorjaarsstekje beter, als je dat nog hebt

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Mijn oesterblad staat er ondertussen weer fris en fruitig bij, dus ik kan kijken of ik wat voor je kan scheuren. Daar is het nu toch de juiste tijd voor. Als het lukt, neem ik het voor je mee appelvrouw. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Geplaatst:
Kijk als Charly komt zal ik niet achter moeten blijven. Er wordt hier druk overlegd. Duurzaamheid en tijd en geld tellen in onze keuze’s mee, ook kindervakantie, waarom hebben we in Nederland eigenlijk geen paasvakantie meer?

Naar ik begrijp van mijn broer heeft mijn neefje maar liefst twee weken vakantie, dus laatste schooldag op Goede Vrijdag en dan weer beginnen op maandag 6 mei.

Als kinderloze ouwe lul heb ik hier normaal geen idee van, maar vroeg het laatst vanwege een gepland uitje.

https://www.chillipepers.nl

Home of the Turbo.

De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.

Geplaatst:

Ik kan toch langskomen

Ga wat zoeken voor de weggeeftafel en misschien dat ik nog een lastminute ruillijstje kan maken maar dat laatste is onder voorbehoud ..

Geplaatst:
Ik kan toch langskomen

Ga wat zoeken voor de weggeeftafel en misschien dat ik nog een lastminute ruillijstje kan maken maar dat laatste is onder voorbehoud ..

Maak er maar +1 van ik denk dat mijn zoontje meekomt
Geplaatst:

Onze +1 belde vanmorgen dat ze ziek is. Helaas dus geen +1 en ook geen glutenvrij brood, dat moet ze nu helemaal zelf opeten

Maar wij komen wel!!!!

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Iedereen een prachtige Paaseditie toegewenst. Aan het weer zal het niet liggen.

Heel veel ruil- eet en kletsplezier allemaal.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...