Bouwvrouwe Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 (edited) geeflijst: - Stek gekweekte (laagblijvende) smeerwortel (rood/wit/blauw) - cupcake, claudy, kruidenvrouwtje-- Stek kweeperenboom - Mellie-- stek Alsem - Tanja-- Jonge plantjes rode mosterdsla - appelvrouw-- Gele lis- Persicaria firetail - Rood/bruine daglelie = Mellie- - spaanse laurier stek - koolrabi- dovenetels (diverse soorten) - claudy / diverse kleuren- citroenmelisse - claudy- guldenroede - cupcake, claudy-- yoghurtbakjes - Jet- rozenpotten -Yuras- zak appels? - angel krijglijstje: - Stekje Echinea purple of white- fazantbes -goldfish?- pioenroosje - cupcake- stek Marokkaanse munt - Tanja, Appelvrouw-. akelei - Flup (verhinderd)- Colakruid, Deutzia gracilis, Camelia - Angela- dahlia - cupcake- tomaat blush tiger, Indigo, Rose quartz? - claudy- snackkomkommer? - Claudy- rankspinat? - Jet Edited April 20, 2019 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Rode mosterdslaplantjes wil ik wel. Marokkaanse munt, ik heb enorme bakken gewone munt, diegene die je ook altijd in cafeetjes krijgt, daar kan ik wel een stukkie van afsteken. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Oeh roodbruine daglelie! Graag! Staat er iets in mijn lijst van jouw gading? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tanja65 Posted March 14, 2019 Share Posted March 14, 2019 Ik heb wel een stekje marokaanse munt voor je. Mag ik dan van jou de stek Alsem? Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente * Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted March 18, 2019 Share Posted March 18, 2019 Hey bouwvrouwe, Ik zou graag een smeerwortel stekje willen. Ik kan zo niks bedenken wat ik heb van je wensenlijstje. Misschien kan je iets op mijn lijstje vinden als ruil ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted March 18, 2019 Share Posted March 18, 2019 Akelei groeit hier als onkruid, wil best een paar jonge plantjes laten staan voor je, mocht je nog steeds op zoek zijn naar akelei. De kleur van de bloemen is paars.Hoef er niks voor terug. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bouwvrouwe Posted March 20, 2019 Author Share Posted March 20, 2019 Dames en Flup (m/v?) dank voor de reactie, eea. alvast in mijn lijstje verwerkt, ga jullie lijstjes ook nog even bekijken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 11, 2019 Share Posted April 11, 2019 hee, bedoel je de normale echinacea purperea? Of juist meer een paarse soort? Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bouwvrouwe Posted April 11, 2019 Author Share Posted April 11, 2019 Hoi Jorieke, ik zoek de "medicinale" echinea, is meestal rose- achtig, maar er zijn ook andere kleuren met helende eigenschappen. Heb een keer een plant gehad, maar die was niet fit en ging ten onder aan een slakkenaanval. Gekregen zaad deed niks.. en ik vind het zo'n mooie, nuttige plant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 11, 2019 Share Posted April 11, 2019 Ok, heb ik voor je. De gewone officiële echte zeg maar Die zijn vaak sterker ook dan andere kleuren. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted April 11, 2019 Share Posted April 11, 2019 Ik heb misschien een spontane aflegger Fazantenbes/ Grootmoeders Oorbel voor je.. Zal dit weekend kijken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koolrabi Posted April 13, 2019 Share Posted April 13, 2019 Ik heb wel interesse in een stek van de Spaanse laurier als je die nog hebt. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted April 13, 2019 Share Posted April 13, 2019 Hey onze ruil.klopt niet helmaal. Er staat dat je van mij een stokroos krijgt maar die heb ik niet. Ik geef jou een Pioenroos en dahlias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koolrabi Posted April 19, 2019 Share Posted April 19, 2019 Ik heb wel interesse in een stek van de Spaanse laurier als je die nog hebt. Heb je deze nog voor mij? Ik ben mijn lijstje aan het checken. En hier stond nog een vraagteken. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted April 19, 2019 Share Posted April 19, 2019 Late reactieIk mag 4meter slootkant vullen. Mocht er smeerwortel over zijn hou ik me aanbevolen Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bouwvrouwe Posted April 20, 2019 Author Share Posted April 20, 2019 Ik ga zo een spaans lauriertje uitspitten voor koolrabi en nog wat gekweekte smeerwortel voor kruidenvrouwtje . En dan maar kijken hoe we het gaan vervoeren Cupcake, pas m'n overzicht aan, foutje van mijn kant...En Goldfish: die fazantbes zou top zijn!Tot morgen allemaal! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted April 20, 2019 Share Posted April 20, 2019 Fazantenbes komt mee! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mylena Posted April 20, 2019 Share Posted April 20, 2019 Heeft er iemand toevallig nog zaden van de papagaaienplant? De vorige is niet opgekomen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nat74 Posted April 20, 2019 Share Posted April 20, 2019 Heeft er iemand toevallig nog zaden van de papagaaienplant? De vorige is niet opgekomen Die heb ik voor je! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mylena Posted April 21, 2019 Share Posted April 21, 2019 Jammer ik had je bericht niet meer gezien. Ben al weer thuis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nat74 Posted April 21, 2019 Share Posted April 21, 2019 Ik kan ze bewaren voor de volgende keer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mylena Posted April 22, 2019 Share Posted April 22, 2019 Heel graag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts