Myrtlefruit Geplaatst: 7 mei 2019 Geplaatst: 7 mei 2019 Ik heb al een jaar op dit forum rondgekeken en nu ook een account aangemaakt.Ik verzamel en kweek subtropische vruchten en heb ook een moestuin. Ik ben er mee begonnen als hobby, maar de verzameling en de planten daarin groeien snel. Mijn interesse ligt voornamelijk in het kruisen en uitproberen van nieuwe soorten en varieteiten. En m'n grootste interesse ligt bij de vruchten van de Myrtaceae familie zoals Guava en Feijoa.Aangenaam kennis te maken! Quote MyrtlefruitSubtropische vruchten voor het Europese klimaat
Peter v/d Breevaart Geplaatst: 7 mei 2019 Geplaatst: 7 mei 2019 Welkom, leuk zeg! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
mastert Geplaatst: 7 mei 2019 Geplaatst: 7 mei 2019 Welkom! Klinkt goed. Ik heb ook best wel het een en ander, op dat gebied geprobeerd, maar tot nu toe zonder enig resultaat. Dus kennis op dat gebied is altijd welkom. Quote
Goldfish Geplaatst: 8 mei 2019 Geplaatst: 8 mei 2019 Welkom en leuke hobby! Feijoa en Guava heb ik ook trouwens. Helaas hebben de Guava's wel een tik gehad deze winter. Quote
Patrijs Geplaatst: 8 mei 2019 Geplaatst: 8 mei 2019 Welkom, en een mooi stekkie daar in Portugal. Quote De moestuin van Patrijs
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 8 mei 2019 Geplaatst: 8 mei 2019 Welkom Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Myrtlefruit Geplaatst: 8 mei 2019 Auteur Geplaatst: 8 mei 2019 Dank je wel allemaal, ik ben alles nog een beetje aan het uitvinden, maar ik zal m'n resultaten graag op dit forum delen! Quote MyrtlefruitSubtropische vruchten voor het Europese klimaat
Grork Geplaatst: 11 mei 2019 Geplaatst: 11 mei 2019 Wat een bijzondere specialiteit in jouw grond, leuk! En welkom natuurlijk Quote https://www.moestuinforum.nl/blogs/blog/379-grorks-blog/ https://www.moestuinforum.nl/zij-en-heur-landleven-t25424.html
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.