Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Weer thuis oktober 2019

prettig gestoord

Recommended Posts

Het was weer gezellig en de tijd vliegt voorbij. Joep en Jorieke bedankt voor de gastvrijheid, succes met de verdere aankleding van het terrein!

Leuk weer bijgekletst te hebben en wat nieuwe gezichten bij een naam te hebben.

Tot de volgende keer maar weer

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Ook wij zijn weer thuis aanbeland na een leuke middag. Dank iedereen voor alle lekkers engezelligheid en plantjes en zaden. We kunnen binnenkort aan de slag op onze nieuwe stek, veel zin in. Het was leuk om met jullie kennis te maken. Jorieke en Joep, dank voor de gastvrijheid, ik hoop dat jullie iets kunnen met al het spul in het tasje.

Oja, iemand had gevraagd om het recept van de bananencake. Dat plaats ik hier binnenkort.

En ik zal nog wel vragen stellen over van alles, maar laat dat nou net een van die dingen zijn wasr een forum goed voor is

Ik ben ook weer veilig thuis gebracht door pibk de lady. Iedereen bedankt voor de gezelligheid! Sorry voor de niet zo goede voorbereiding waardoor ik twee ruilen niet op mijn lijstje had staan Gelukkig had ik het wel.mee de nieuwe schuur is nu al mooi ben heel benieuwd als die helemaal af is fijn om iedereen weer even te zien en tot volgend jaar!

Ik vond het heel erg gezellig. Jammer dat we zo vroeg weg moesten. De volgende keer hoop ik het weet te plannen. Zo leuk al die ervaringen van iedereen en zo leuk al die verschillende soorten planten en Zaadjes. En wat maken jullie allemaal lekkere dingen! Heel erg leuk

Zo, nog even een kleine afterparty met Peter, Anna, Hans en Jet Die laatste 2 zijn net naar het "Tophok" gegaan, wij nog even honden uitgelaten en nu naar bedddd! Drukke dagen en vandaag al helemaal Maar wel supergezellig en een boel van iedereen gekregen ook! Morgen eens even rustig kijken (en dweilen regen + zandbak = niet tof )

Ja ondanks de kou was het heel gezellig. Leuke nieuwe mensen leren kennen en heerlijk en gezellig geluncht. Allerlei nieuwe dingen geleerd.

Wij zijn ondertussen weer thuis met veel fijne spullen..een kas die waarschijnlijk op de jardinadetuin wordt gebruikt, knoflook om te planten, verschillende zaden, 2 mooie zakken heermoes voor mijn perziken, sierkweetjes voor de gelei, een bananencake (zo wat is die lekker, recept graag Arja!) nieuwe kleding om te passen, een knolselderij en paprika s om te eten, drie pompoenen, allerlei jammetjes en zoetzuur en natuurlijk met onovertroffen vlees van de Veldvarkens die zo’n goed leven hebben gehad op het veld bij Joep en Jorieke.

Vast van alles vergeten te vermelden, maar ook daar ben ik blij mee!

Groeten van Lie en mij...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Gisteravond en vandaag nog heerlijk gegeten van o.a. fritatta van Anna, damper van Pink Lady, chocoladetaart van Nasuada EN die van Cupcakeje, druivensapje van Angela (?), een restje bananencake van Arja, olijven van Mellie, eiersalade en paprika van Prettig Gestoord, en nog veel meer! En onze beagle vond de spinazietaart van Anna ook erg goed geslaagd

Bedankt nog voor de pakken suiker, zout, wc papier, koffie, en pindakaas En ook de andere leuke en lekkere cadeautjes! We zijn weer goed verwend.

De volgende keer hopen we weer op zon, net als op (bijna) alle andere edities.

Vandaag de gekregen knoflook van jootje gepoot. En Ik had een paar olifanten knoflook bolletjes meegenomen die heb ik ook gepoot. Samen met een knoflook die ik bij de Lidl had gekocht maar enorme tenen had bedankt voor de knoflook dus ! De rozenboog plaats ik pas in het voorjaar want dan heeft hij niet alvast deze winter te leiden.

De zwarte grassen moeten in het rijtje bij dr andere in de voortuin maar die moeten nog onkruid vrij gemaakt worden. Dat lukt even niet dus dat komt nog. Eigenlijk was na de knoflook de pijp alweer leeg ach dan houden we nog wat over om de rest van de week in de tuin te doen

Het druivensap komt uit de sappan. Een ouderwetse Weckpan. Zonder toevoegingen.

Daarom vroeg ik op het laatste moment ook nog voor flessen. Er zaten meer druiven aan dan verwacht. De gekregen flessen zitten ondertussen ook al weer vol met druivensap