rorror Geplaatst: 28 februari 2020 Geplaatst: 28 februari 2020 (aangepast) Fijn @Jorg !! Bedankt! 28 februari 2020 aangepast door rorror Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
rorror Geplaatst: 28 februari 2020 Geplaatst: 28 februari 2020 Misschien kan je hier ook de url's opzetten(home scherm rechter kant, maakt het navigeren wat makkelijker: Ohw wat fijn! Je kan plaatjes copy/pasten direct tussen de tekst, inplaats van handmatig foto's opzoeken en uploaden! 👍 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
rorror Geplaatst: 28 februari 2020 Geplaatst: 28 februari 2020 Nog iets wat mist: https://www.moestuinforum.nl/favicon.ico Favicon is niet overgezet. (dat is het icoontje wat in de browser getoont word.) Voorbeeldje. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
rorror Geplaatst: 28 februari 2020 Geplaatst: 28 februari 2020 Had het al wel gezegd, maar kon niet zo snel een antwoord vinden. Bij mijn moestuin staan de teksten door elkaar (google chrome) Via mobiel ziet het er wel goed uit. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Jorg Geplaatst: 28 februari 2020 Auteur Geplaatst: 28 februari 2020 Laat ik nog aanpassen, is een designfout. Favicon toegevoegd, dank! Link achter sidebar titels: kan ik helaas niet aanpassen / toevoegen Fijn dat iedereen meedenkt en elkaar helpt! 1 Quote
prettig gestoord Geplaatst: 29 februari 2020 Geplaatst: 29 februari 2020 @appelvrouw ik probeer het ook nog even, maar de felheid en kleine lettertype krijg ik niet veranderd. Dan maar wat minder forum lezen Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Jorg Geplaatst: 29 februari 2020 Auteur Geplaatst: 29 februari 2020 @prettig gestoordik verken graag met je waar jij tegen aanloopt. Kleuren en lettertypen (kleur, formaat) zijn gelijk met oude forum. Ik heb je een PB gestuurd om samen even te verkennen. Kan ik dat meenemen naar de designer. Quote
rorror Geplaatst: 29 februari 2020 Geplaatst: 29 februari 2020 1 hour ago, prettig gestoord said: @appelvrouw ik probeer het ook nog even, maar de felheid en kleine lettertype krijg ik niet veranderd. Dan maar wat minder forum lezen @prettig gestoord Als het niet via de website lukt. Ctrl toets vasthouden, en met de muis omhoog scrollen, elke scroll zorgt voor 1x zoom in de browser. (Naar beneden scrollen voor kleinere tekst) Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
rorror Geplaatst: 29 februari 2020 Geplaatst: 29 februari 2020 @Jorg Sinds de nieuwe website krijg ik in het Chrome tabblad een pauze teken te zien, als ik even een tijdje niet op de website ben geweest. Klik ik het tabblad aan, is het teken weg. Daarbij moet ik vertellen, dat ik mijn google chrome nooit afsluit en alle website welke ik gebruik, altijd open blijven staan. Zet daarbij ook nooit de pc uit. Het lijkt alsof het tabblad waar mtf opdraait op pauze wordt gezet. Komt een pauze teken voor de tekst te staan. Als ik het weer zie maak ik een printscreen ervan. En aangezien ik alles altijd open en aan laat staan, hoeft er van mij niks op pauze gezet te worden. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Jorieke123 Geplaatst: 29 februari 2020 Geplaatst: 29 februari 2020 Ja, dat teken is mij hier ook opgevallen ja. Ook Chrome, ook veel tabbladen open de hele dag. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorg Geplaatst: 29 februari 2020 Auteur Geplaatst: 29 februari 2020 @rorror maak even screenshot, dan kan ik het voorleggen aan Invision Community (kon niet direct iets vinden op google). Quote
Jorg Geplaatst: 29 februari 2020 Auteur Geplaatst: 29 februari 2020 @MellieTaptatalk is vanaf nu weer beschikbaar. 1 Quote
acpronk Geplaatst: 29 februari 2020 Geplaatst: 29 februari 2020 @Jorg bedankt! Ik zie het en het werkt Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Jorieke123 Geplaatst: 29 februari 2020 Geplaatst: 29 februari 2020 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 29 februari 2020 Geplaatst: 29 februari 2020 Het duurde even want ik klik steeds uit automatisme even het forum-tabblad aan, dus dan moest ik weer opnieuw wachten Ik heb niet geklokt hoelang het duurt voor dat tekentje daar komt te staan. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
rorror Geplaatst: 29 februari 2020 Geplaatst: 29 februari 2020 1 minuut geleden, Jorieke123 zei: Het duurde even want ik klik steeds uit automatisme even het forum-tabblad aan, dus dan moest ik weer opnieuw wachten Ik heb niet geklokt hoelang het duurt voor dat tekentje daar komt te staan. Wou hem net ook posten, maar je was me voor. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Jorieke123 Geplaatst: 29 februari 2020 Geplaatst: 29 februari 2020 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 1 maart 2020 Geplaatst: 1 maart 2020 (aangepast) Ik volg alle discussie van dit topic en probeer mijn starre brein aan de nieuwe versie MTF te laten wennen 🙃 Valt niet mee na week carnaval..... 1 maart 2020 aangepast door geedee Quote
Amrutten Geplaatst: 1 maart 2020 Geplaatst: 1 maart 2020 Kan de plaatsingsdatum/tijd aangepast worden naar dag+datum+ tijd ? Quote
Jorg Geplaatst: 1 maart 2020 Auteur Geplaatst: 1 maart 2020 @AmruttenIk heb even gekeken in de instellingen, ee dat kan helaas niet. Het is: Minuten/uren > 1 dag (bijv. 4 uren geleden) Dag / tijd > een week Datum > na een week Quote
Jorieke123 Geplaatst: 2 maart 2020 Geplaatst: 2 maart 2020 @Yuras, ik krijg de melding dat ik jou geen PB kan sturen omdat jij geen berichten zou kunnen ontvangen? Je liet net al aan mij weten dat ik waarschijnlijk een PB van jou niet had gezien. Dus er gaat iets mis @Jorg ik krijg dus de melding "Yuras kan geen berichten ontvangen". Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorg Geplaatst: 2 maart 2020 Auteur Geplaatst: 2 maart 2020 Beide hebben te maken met volle mailbox van Yuras. Yuras moet ruimte maken in zijn mailbox. Zie https://www.moestuinforum.nl/topic/24689-wegwijst-op-het-forum-handleiding/?do=findComment&comment=392423 Quote
Jorg Geplaatst: 2 maart 2020 Auteur Geplaatst: 2 maart 2020 Vanmiddag zijn de foto's die op het oude forum geplaatst zijn met [img-rotate=90][img-rotate] omgezet. Ze zijn nu weer zichtbaar, maar nog wel gedraaid. Wil je de foto's rechtop zetten, moet je ze opnieuw uploaden via de nieuwe forumsoftware. Terugkoppeling van overige acties volgt eind van de week - een aantal zijn inmiddels ook doorgevoerd. Quote
Erny Geplaatst: 3 maart 2020 Geplaatst: 3 maart 2020 (aangepast) Ik zie dat de reputatie/likes punten uit beeld verdwenen zijn en ook de topleden- en ereledenlijsten weg zijn. . 3 maart 2020 aangepast door Erny Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.