Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Laat ik nog aanpassen, is een designfout.

Favicon toegevoegd, dank!

Link achter sidebar titels: kan ik helaas niet aanpassen / toevoegen

Fijn dat iedereen meedenkt en elkaar helpt!

• Like 1
Geplaatst:

@prettig gestoordik verken graag met je waar jij tegen aanloopt. Kleuren en lettertypen (kleur, formaat) zijn gelijk met oude forum. Ik heb je een PB gestuurd om samen even te verkennen. Kan ik dat meenemen naar de designer.

Geplaatst:
1 hour ago, prettig gestoord said:

@appelvrouw ik probeer het ook nog even, maar de felheid en kleine lettertype krijg ik niet veranderd. Dan maar wat minder forum lezen

@prettig gestoord

Als het niet via de website lukt.

Ctrl toets vasthouden, en met de muis omhoog scrollen, elke scroll zorgt voor 1x zoom in de browser. (Naar beneden scrollen voor kleinere tekst)

Geplaatst:

@Jorg Sinds de nieuwe website krijg ik in het Chrome tabblad een pauze teken te zien, als ik even een tijdje niet op de website ben geweest. Klik ik het tabblad aan, is het teken weg.

Daarbij moet ik vertellen, dat ik mijn google chrome nooit afsluit en alle website welke ik gebruik, altijd open blijven staan. Zet daarbij ook nooit de pc uit.

Het lijkt alsof het tabblad waar mtf opdraait op pauze wordt gezet. Komt een pauze teken voor de tekst te staan. Als ik het weer zie maak ik een printscreen ervan. 
En aangezien ik alles altijd open en aan laat staan, hoeft er van mij niks op pauze gezet te worden.

Geplaatst: (aangepast)

Ik volg alle discussie van dit topic en probeer mijn starre brein aan de nieuwe versie MTF te laten wennen 🙃

Valt niet mee na week carnaval.....

aangepast door geedee
Geplaatst:

@AmruttenIk heb even gekeken in de instellingen, ee dat kan helaas niet. Het is:

• Minuten/uren >  1 dag (bijv. 4 uren geleden)
  • Dag / tijd >  een week
  • Datum > na een week
Geplaatst:

Vanmiddag zijn de foto's die op het oude forum geplaatst zijn met [img-rotate=90][img-rotate] omgezet. Ze zijn nu weer zichtbaar, maar nog wel gedraaid. Wil je de foto's rechtop zetten, moet je ze opnieuw uploaden via de nieuwe forumsoftware.

Terugkoppeling van overige acties volgt eind van de week - een aantal zijn inmiddels ook doorgevoerd.

Geplaatst: (aangepast)

Ik zie dat de reputatie/likes punten uit beeld verdwenen zijn en ook de topleden- en ereledenlijsten weg zijn. :clap::thumbup:

.

aangepast door Erny

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...