Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

ook even voorstellen


jeanne-heijmans

Aanbevolen berichten

Mijn naam is Jeanne,59 jaar oud, van beroep pedicure en nagelstyliste. Maar helemaal verzot van mijn piep klein moestuintje die ik sinds maart heb. Jammer genoeg heb ik niet veel plaats, hoewel ik ook nog een druiven rank en een appelboom heb. Verder heb ik in die korte tijd al erwten ,sla,andijvie, tomaatjes, lente uitjes, mogen oogsten. En nu groeit de snack komkommer, [niet zo goed] helaas, de herfst bloemkool en heb de boerenkool verspeend omdat dit geloof ik voor 25 augustus moest gebeuren. verder heb ik nog wat worteltjes gezaaid, begin juli, die nu ook leuk beginnen te groeien, ik heb ook een koude kas, niet zo groot maar ben er wel blij mee. Ik vindt dit een heel leuk forum, en hoop iemand met mijn beperkte kennis te kunnen helpen, en omgekeerd. Nu dit was het, jullie komen mij beslist nog tegen ben al in actie ha ha groetjes Jeanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bedankt ten eerste voor jullie reacties, en ja zou ze weer mooi kunnen maken ben zoveel gewend qua handen en voeten, maar alles is een uitdaging, hoe moeilijker hoe liever, en jij denkt misschien dat ik mega nagels heb, totaal niet, heb een allergie gehad van een vloeistof, en heb zelf nu maar een halve nagel. gelukkig door mijn huisarts zijn ze gered van erger. dus nu maar wachten tot ze weer willen gaan groeien, dus gewoon lekker wroeten in de aarde, zou ik ook doen als ik mooie nagels had, vindt het zo leuk. maar ook mijn nagels zouden nu weleens mogen groeien hoor. Is niet leuk. maar ja deed toen ook geen handschoenen aan,nu echt wel, maar goed leuk om hier te zijn. groetjes Jeanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb heel wat jaartjes een baan gehad waarin een strak pak, goedgeknipt haar en verzorgde handen een must was.

Sinds drie jaar ben ik thuis breng het grootste deel van de dag door met klussen en tuinieren, moet je mijn handen,nagels en knie-en nu eens zien.

Als het geen aarde of rood van de bietjes is dan is het wel verf of olie.

Daar helpt zelfs geen styliste meer bij, welkom op het forum Jeanne en veel leesplezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later ...

Pfff het duurde even voor ik hem gevonden had, jouw voorstel bericht moest toch ergens zijn

 

En nu ga ik gewoon zeggen welkom terug!

Jeanne het is ongezellig zonder al jouw warme reacties. Voor het eerst kwam je een beetje feller over, en ach joh, dat er mensen waren die er van schrokken, jammer dan. Je had best wel gelijk en je nam het voor mij op, ik voel me een beetje schuldig nu.

 

Ik denk en ik vind dat je heel snel een conclusie hebt getrokken terwijl ik zeker weet dat als je er ffies een nachtje over geslapen had er heel anders tegenaan gekeken had. Dus ik hoop dat je gewoon weer lekker mee komt kletsen en schrijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Rantje....goed gezocht

 

enne.....

 

Jeanne halloooooooooooowwww

 

 

JEANNE....joehoeeeeee ....ff doooooooooooooor-ademen en nádenken

 

Je dankt ons(leuke forummensen) toch zeker niet zomaar af omdat je reacties krijgt van mensen die onbelangrijk zijn....

 

Bovendien heb je zelf veel te veel plezier in dit forum...én kun je fijn oefenen met negeren van boodschappen die niet door jouw beugel kunnen.....bent nooit te oud om te leren

 

 

dussssss

 

Welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sluit me hier helemaal bij aan, laat ze lullen, een olifant heeft toch ............

Gewoon negeren die gasten, dat zijn wel de onbelangrijkste personen hier, zelfs jammer dat die er zijn,

maar goed onkruid grooeit ook waar je het niet wil hebben.

 

Gr. Ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonde Jeanne,

Heb gisteren pas voor het eerst gelezen over die negatieve ontwikkelingen op het forum.

En met name over het bedanken van diverse gewaardeerde leden.

Alleen waar het probleem ontstaan is heb ik door drukke werkzaamheden gemist.

En voor ik erachter kwam hebben de moderatoren een en ander gewist.

 

Internet is en blijft een relatief anoniem medium en er zijn helaas heel wat mensen op deze wereld die vanwege die anonimiteit denken het plezier van anderen te moeten vergallen.

Het is een koud kunstje hierin mee te gaan, alleen dan wordt het van kwaad tot erger.

Ik zou zeggen laat je niet kisten en hou de eer aan jezelf, niet door af te haken maar door gewoon mee te blijven doen.

Hopelijk tot horens/ziens.

Gr. jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,sorry had het even druk, morgen Kermis hier en lijkt wel of iedereen mooie voetjes wil.

 

Ten eerste Miranda, super van je,en dan de reactie's van iedereen, poe had ik niet verwacht kippenvel moment hoor.

 

En inderdaad zal ik voortaan over slaan wat me niet of minder bevalt.

 

Mijn excuses als ik soms iemand benadeelt heb met mijn woorden, persoonlijk dacht ik dat ik het netjes gezegd had,maar niets is minder waar dan.

 

But i'm back,en nu blijf ik hoor. Nogmaals allemaal bedankt voor jullie [lieve] reactie's Jeanne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miranda, wat lief van je dat je deze reakties hebt geplaatst. En uiteraard ook van de mensen die volgden. Ik heb de voordeur gisteren overgeslagen en lees dit nu. Maar Jeanne, laat je niet kisten, dat doen we wel met aardappelen en wortelen

Alvast weer een hartelijk welkom terug

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...