Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Allemaal,

Ben net begonnen met een aantal zaailingen hier in PDC Mexico. Natuurlijk een heel ander klimaat dan NL maar ik denk en hoop toch een boel te kunnen leren op dit forum :). Ik was al een paar weekjes aan het lurken. Ik heb nu de volgende zaailingen :

Groenten :

- Brocolli

- Komkommer

- Tomaat

- Paprika

- Pepers

Kruiden :

- Basilicum

- Oregano

De tomaten staan inmiddels 2 weken in de potjes, de rest bijna 1 week.

Geplaatst:

Welkom!

Je zult wel wat anders moeten tuinieren dan hier in NL, ga ik vanuit? Wat wordt daar lokaal verbouwd, is dat een beetje hoe je je tuin gaat inrichten of doe je het op de Nederlandse manier?

Als ik vragen mag, het is een eindje hier vandaan. Hoe/waarom ben je daar beland? Want ik ga er vanuit dat je oorspronkelijk uit NL komt?

En we zijn inderdaad benieuwd naar foto's. En als je foto's hebt van andere (traditionele) moestuinen daar, die zien we natuurlijk ook graag voorbijkomen.

Rob/Oudholland

Oudholland

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?

Geplaatst:

Welkom PDI :wave:

Mag ik vragen wat je al een paar weken lurkt?Hihi, je bedoelde waarschijnlijk  'loeren'? 

Stiekem verwacht ik eigenlijk  wat Mexicaanse gewassen

tussen je opsomming. Daar waag je je nog niet aan?

Hoe kom je aan  zaad? Zelf meegenomen of wordt het opgestuurd?

We zullen maar geen wedstrijdje doen

wie het eerst de pepers in bloei heeft want jij loopt 7 uur voor op Nederland :classic_tongue:

Foto's, jaaaaaaaaaaaa, dat zou leuk zijn om een idee te krijgen van je hobby  #hinthint

Mexico, voor mij totaal onbekend, ik ben benieuwd!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...