Geplaatst: 8 uren geleden8 u Op 28-12-2025 om 09:20, Petrasmoestuin zei:Jan Maat to en dan? gisteren om 09:201 d aangepastJust my 2 cents. Ik heb het nu maar opgezocht.😀
Geplaatst: 8 uren geleden8 u Op 28-12-2025 om 09:20, Petrasmoestuin zei:Ik zit mij toch af te vragen wat dit betekent?Ik dacht eerst: Jan Maat to en dan?Just My 2 CentsSorry.. zie nu dat het al 2x beantwoord is 👍 8 uren geleden8 u aangepast door Mai Pensato gefascineerd door alles wat groeit en bloeit 3.000 m2 tuinplezier - siertuin - kasje - groenten - fruit moderne kweektechnieken - hydroponics https://www.instagram.com/maipensatogardening/
Geplaatst: 2 uren geleden2 u @Bernaar Kan me ook voorstellen dat een klein bedrijf dicht is tussen kerst en oud en nieuw.Maar je verwacht dan wel die melding dat ze vakantie hebben op de website in een banner, tijdens het afrekenen en in de email na betaling.Als niet op voorraad is, een automatische email dat ze het besteld hebben en zodra ze het binnen hebben dat ze het het naar je versturen.Soms als ik een webshop nooit gebruikt heb. Neem ik de proef op de som. Om even een mailtje naar het bedrijf te sturen met een vraag over het product, ook als ik het antwoord ervan al weet. Als ze dan binnen een dag reageren dat weet ik teminste de reactie tijd op vragen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.