Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hoi!


Gemma

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik zal mij hier even voorstellen.

Mijn naam is Gemma, ben 31 jaar uit Friesland en sinds april van dit jaar hebben wij een stukkie grond op het volkstuincomplex hier bij ons in het dorp.

We zijn begonnen met 6 are en is nu ( door stoppen van de buren ) uitgebreid tot 9 are, compleet met 2 schuurtjes, een klein kasje en 4 jonge kippen.

We ( mijn man en ik ) zijn beide erg enthousiast en elk vrij uurtje op de tuin te vinden.

Ondanks we vrij laat in het seizoen met de tuin zijn begonnen hebben we er toch al aardig wat van gemaakt. ( al zeg ik het zelf )

En nu met het extra stuk van de buren erbij... heerlijk! ( veel fruit op die tuin )

Ik zal eens kijken of ik wat foto`s kan plaatsen binnenkort!

 

Totziens op het forum!

http://www.buitenthuis.blogspot.com

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor het warme welkom!

Ja, 9 are is een leuk lapje grond om wat mee te doen.

Het stuk dat we er nu bij hebben ( 2 are ) wilden de buren vanaf want die hadden er echt geen zin meer in.

We hebben alles er zo bijgekregen ( van kas tot extra schuurtje, tot zaden, tot gereedschap )

Aan de tuin hadden ze weinig tot niks gedaan, dus dat was wel even een dag of 2 flink werk, maar het resultaat is er naar!

We hebben nog 12 kg aardappels ( parel ) uit de grond gehaald en ik pluk nu dagelijks aardbeien, gele framboos, tomaten en bramen, want die groeien in overvloed!

Nu zijn we bezig met een plan om van de twee aparte tuinen 1 te maken.

( mijn man is hovenier, dus tuintekenen kan ie wel )

Zodra ik leuke foto`s heb zal ik ze plaatsen!

 

Groetjes Gemma ( Drachten )

http://www.buitenthuis.blogspot.com

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...