Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Je nieuwe aankopen

Featured Replies

Geplaatst:

Ok, dat kan ik dus ook mooi doen en dan verkopen met Koninginnedag...

Geplaatst:

penningkruid is idd ook een aquariumplant. geen echte waterplant maar wel een plant die het goed volhoud onder water.

als je de plant onder water zet zal hij eerst al het blad kwijtraken en daarna zal de plant als het goed is onderwater blad vormen.

veel aquariumplanten worden emers(boven water) gekweekt want dat groeit makkelijker dan submers(onder water).

Geplaatst:
:lol: Ok, dat kan ik dus ook mooi doen en dan verkopen met Koninginnedag...

Ik heb mijn penningkruid een "aquarium" gegeven

1904202_10152282313016967_1877322398_n.jpg

Alleen wel jammer dat ie volgens internet niet bloeit als ie volledig onder water staat.

Geplaatst:

Grappig, die plant in een waterbad

Ik heb zaden van de mexicaanse sour gherkin en van golden pearls gekocht

Geplaatst:

Hoera, ik ben compleet! Van mn verjaardagsgeld gekocht: Home Made van Yvette van Boven. Homemade Zomer en Homemade Winter had ik al in huis. "Jammer" dat de compleetheid maar van korte duur is, ze is alweer bezig met een bakboek

Geplaatst:

2 x mollentriller op zonneenergie gekocht bij de Lidl..hij was hier een euro goedkoper dan in Nederland. Verder uitjes..gele, witte en rode en sjalotten.. Ik baalde wel dat ik alleen maar zakjes van een pond kon krijgen, ik geloof nooit dat ik een kilo rode en witte uitjes ga zetten.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Misschien kun je ze voor iets ruilen op de MTFD?

Geplaatst:

Niet echt een aankoop, maar wel een gelukje. Vandaag werd hier het plastic afval opgehaald en toen ik mijn zak voor ging zetten lag er een zak vol plastic bloempotten bij zonder ander afval erbij dus ik heb hem lekker meegesnaaid. Er zaten 4 potten van 3,4 liter in en een 20-tal van 1,5 liter en dan nog een aantal van rond de 1 liter . Alles even door een emmer sop gehaald en ik kan weer even vooruit met m'n zaailingen

Nooit gedacht nog eens blij te zijn met een zak afval

Geplaatst:

Klimnetten, waar de stokbonen zich mogen uitleven.

Geplaatst:

20 stuks Lambada aardbeien(kom het niet laten)

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

Jaaaa mijn pootaardappeltjes van Leven van het land zijn in Hongarije aangekomen!

Meikoningin

All blue

highland burgondy

En nog wat zaadjes waarvan ik vergeten was dat ik ze besteld had een paar maanden geleden, een verrassing

Geplaatst:

Wij zijn vanmorgen 2 kweektafels (2.40 x 1.00)op wezen halen, ik ben echt helemaal happy ermee

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:

Een kweekbak van 100*120cm voor 10€ was eigenlijk 69,95 maar gaat uit het assortiment bij Tuincentrum Overvecht Utrecht

Gaiacoldframe.jpg

Bzzzz...

Geplaatst:

Kijk dat is nog eens een leuk voordeeltje Salamander

Vandaag niks gekocht op een bamihap en 2 zakken potgrond (70l)na.

Geplaatst:

Ja daar wordt een mensch gelukkig van. Hmmm bamihap!

Bzzzz...

Geplaatst:

Geen aankopen want soms krijg je wat. Alhoewel het hier meer ruilen is.

Gisteren bij thuiskomst stond er een grote zak net geoogste prei..4 kilo of zo. Van de buurvrouw.

De andere buurvrouw kwam even later met een prei, rode ui en enkele potten inmaakgroenten.

Het hield nog niet op, want buurman nummer drie was in Engeland geweest en had een rabarberplant Timperly Early voor me gekocht en twee zakken pootaardappels: Pink Fir Apple en King Edwards..

Het enige wat ik ze geef zijn eieren

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Eieren en vast een hoop liefde en vriendelijkheid appelvrouw .

Geplaatst:

emmertje koemest bij de aldi.

wat makkelijker dan zo'n grote zak van het tuincentrum.

Geplaatst:

De afgelopen week:

-10 kg koemest bij de Aldi

Bij Lidl, Duitsland de volgende zaadjes: peultjes, grote wortelen en een boerentuin bloemenmix.

Ja we gaan dit jaar toch weer moestuinieren En als het goed is zelfs nog een stukje groter als vorig jaar. Foto's zullen wel volgen.

Geplaatst:

dank voor de tip: ga ook ff bij de Aldi langs straks

Geplaatst:
De afgelopen week:

Bij Lidl, Duitsland de volgende zaadjes: peultjes, grote wortelen en een boerentuin bloemenmix.

Ja we gaan dit jaar toch weer moestuinieren En als het goed is zelfs nog een stukje groter als vorig jaar. Foto's zullen wel volgen.

Leuk dat je weer gaat beginnen begon het te kriebelen?

Gisteren avond nog maar een tweede koude bak à 10€ gehaald bij Overvecht. Kan m niet kwijt in de tuin, maar hij staat nu mooi opgeslagen voor de toekomst..

Gaiacoldframe.jpg

Bzzzz...

Geplaatst:

Koemest bij de aldi

Potgrond

foli voor de tunnels

worteldoek

weer geslaagd nu alles nog gebruiken

een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook

Geplaatst:

Niks

Ik mocht van echtgenoot alleen mee boodschappen bij de aldi doen op voorwaarde dat ik géén plantjes, potgrond, zaden of mest zou kopen.

Het is gelukt maar m'n handen trillen er nog van

Geplaatst:
De afgelopen week:

Leuk dat je weer gaat beginnen begon het te kriebelen?

Ja ik zal binnenkort een keer een up date plaatsen

Geplaatst:

Vorige week al, me danig vertild aan drie zakken potgrond van 20 40 ltr pst voor een tientje bij Welkoop, en bij Action een flacon insecticide op natuurlijke basis, ik hoop / neem aan dat het op basis van pyrethrum is.

Een een mooie salieplant ook bij Welkoop voor 2,99, omdat ik nu salie 'nodig heb' en zaaien (gisteren gedaan) me nog te lang duurt.

edit 20 liter veranderd in 40

aangepast door Gast

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.