Geplaatst: 11 februari 201511 j Wat een geniaal ding Rose!! Waar koop je zoiets? "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Geplaatst: 11 februari 201511 j Typisch Duits Hoewel de Yankees eerder waren, hoewel iemand die dat weet?
Geplaatst: 11 februari 201511 j In het "groene warrenhuis" hier bij ons in de straat, waar ik mijn zaad bestel kon ik deze gewoon erbij bestellen Ook op ebay.de kun je ze krijgen.Ik vindt het gewoon een geinig ding en ben benieuwd of en hoe het functioneert ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
Geplaatst: 11 februari 201511 j http://www.fruitmould.com/ Niet normaal wat er nog meer bedacht is (Boeddha peren, sexy onderbroekjes voor perziken, etc. ) Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 15 februari 201511 j 10 pakjes cocosvezel aarde van de action. Nog nooit zo makkelijk 100 liter aarde door de winkel gedragen en op de band gelegd
Geplaatst: 15 februari 201511 j Een emmer korrelkalk, een zak patentkali, poters van Frieslanders en Nicola (voor de probeer) en nog 2 zakjes pluksla, gewoon omdat het kan
Geplaatst: 15 februari 201511 j Leuk, die dingen om vormen in bv komkommers te krijgen! Maar ik zou al blij zijn als ik een keer gewoon komkommers krijg! Dus daar ga ik eerst maar voor!
Geplaatst: 17 februari 201511 j 2 kweekkasjesFolie TunnelkasZaai en stekgrondZaadjes (paksoi, pluksla, kropsla, aubergine, wortelen, paprika, kerstomaat en bosui) 17 februari 201511 j aangepast door Gast Zonder bijen geen leven..........!!! Groeten uit Friesland..!!
Geplaatst: 17 februari 201511 j De kweekkasjes komen bij de action weg a E2,99 De folie tunnelkas bij de welkoop a E9.99 Zonder bijen geen leven..........!!! Groeten uit Friesland..!!
Geplaatst: 19 februari 201511 j Ik kwam bij de boekwinkel het boek koken en bakken in een weckpot tegen voor 6.- euro en kon hem niet laten liggen
Geplaatst: 19 februari 201511 j Nog wat kweekbakjes en bonenzaden, kunnen we altijd goed gebruiken.Loraine wordt nog meer
Geplaatst: 19 februari 201511 j Een houtplank om mijn bak wat te vergroten... En er gelijk in de winkel achter gekomen dat ik nog wat móet oefenen met zagen
Geplaatst: 20 februari 201511 j een raspberri pi om een dagje op de tuin vast te leggen met een timelapseen mn watersysteem aan te sturen
Geplaatst: 21 februari 201511 j Wat zakjes zaad van de Lidl en bij de Action een strooibus bloemen mix voor bijen.
Geplaatst: 21 februari 201511 j Hoi, Ik ben voornemens om deze weckpan te kopen, iemand nog tips? advies?http://www.brouwmarkt.nl/wecken-inmaken/startset-wecken-inmaken/startset-wecken-inmaken-inclusief-weck-w35.html. Gr Nasuada https://www.deblijehoeve.nl/
Geplaatst: 21 februari 201511 j een raspberri pi om een dagje op de tuin vast te leggen met een timelapseen mn watersysteem aan te sturen Mooi spul hea dat Raspberry Pi "Natura non nisi parendo vincitur "
Geplaatst: 21 februari 201511 j pootgoed en wortelzaad (kwam er achter dak die nie meer had nie) bij van der wal wat bloemzaden meegenomen bij de lidl "Natura non nisi parendo vincitur "
Geplaatst: 22 februari 201511 j een raspberri pi om een dagje op de tuin vast te leggen met een timelapseen mn watersysteem aan te sturen Mooi spul hea dat Raspberry Pi ja, super, heb net bij alibaba veel uitbreidingsspul gekocht, breadbordje, sensoren, relais...als dit goed gaat doe ik mezelf nog een pi kado voor als mediaservert of online nas; we hebben een vast ip adres heul handig
Geplaatst: 22 februari 201511 j Nu nog een RasPi met humidity en temperatuursensors en je weet altijd precies hoe warm het buiten/in de kas is.
Geplaatst: 24 februari 201511 j Toch wat zaden van Lidl. Voor dat geld kan ik het maar moeilijk laten liggen. . Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 24 februari 201511 j Erg mooi boek!Leuk voor de verzameling! Groetjes Loraine "Wat niet kan, moet nog gebeuren."
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.