Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Je nieuwe aankopen

Featured Replies

Geplaatst:

Oh super Loraine, gaan we samen kaas maken? Vroeger jonge babykaasjes gemaakt, was leuk en smakelijk.

Geplaatst:

Twee extra potten voor op m'n balkon.

Geplaatst:

Gronddoek anti onkruid, haken om alles op zijn plaats te houden, aardbeien doek, binddraad, afsluiting voor het kippenhok.

Geplaatst:

chips, kon het toch weer niet laten...zaden cosmea en courgette gold van de MPreis

Geplaatst:

Ik stond vroeg bij de lidl en heb de folie kas gekocht en de tunnel. Foto's volgen.

Geplaatst:

Ik stond vandaag ook al op tijd bij de Lidl en ook de foliekas weer gekocht. Had me niet zo druk hoeven maken want ze hadden er wel een stuk of 20 op voorraad (vorig jaar hadden ze er hier maar 2). Jammer dat ik de bon van vorig jaar niet meer heb want volgens de cassière heb je er 2 of 3 jaar garantie op. Nu maar goed bewaren dus

Maar ik heb ook al een bestemming voor het oude frame want daar ga ik vitrage o.i.d. over gooien en daar alles wat koolachtig is onder zetten zodat ik die dit jaar misschien eens niet voor de rupsen teel.

Verder uiteraard nog wat zaden, kon er weer niet voorbij :

-Sugar Snaps

-Courgette diamant

-Komkommer Konsa

-Majoraan

-Bieslook (heb ik altijd te weinig)

-Peterselie Comun

-Tijm

-Ronde courgette

-Watermeloen

Daarna naar de Action en daar een flinke lading van die kokosblokken ingeslagen en een extra plantenspuit.

Daarna nog even de Tuin Wereld ingelopen en zowaar ze hadden zaad voor gele Bietjes

2h3aczp.jpg

Geplaatst:

Drie struikpioenen, verschillende kleuren, om moeder de vrouw plezier te doen, worden vrijdag geleverd.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Hier een foto van de nog verpakte foliekas en tunnel.

Kan ik weer een tijdje er tegen aan en de garantie bon heb ik in me portemonnee gedaan dus die raak ik echt niet kwijt.

Maar of een eventueel gescheurde folie er ook onder valt Is de vraag. De frame is sterk en kan weinig mee gebeuren

179823_0_82_tuin_001.jpg

816218_0_82_tuin_003.jpg

Geplaatst:
Ik stond vandaag ook al op tijd bij de Lidl en ook de foliekas weer gekocht. Had me niet zo druk hoeven maken want ze hadden er wel een stuk of 20 op voorraad (vorig jaar hadden ze er hier maar 2). Jammer dat ik de bon van vorig jaar niet meer heb want volgens de cassière heb je er 2 of 3 jaar garantie op. Nu maar goed bewaren dus

Maar ik heb ook al een bestemming voor het oude frame want daar ga ik vitrage o.i.d. over gooien en daar alles wat koolachtig is onder zetten zodat ik die dit jaar misschien eens niet voor de rupsen teel.

Verder uiteraard nog wat zaden, kon er weer niet voorbij :

-Sugar Snaps

-Courgette diamant

-Komkommer Konsa

-Majoraan

-Bieslook (heb ik altijd te weinig)

-Peterselie Comun

-Tijm

-Ronde courgette

-Watermeloen

De watermeloen heb ik ook meegenomen grappig.

Wanneer ga jij de watermeloen zaaien.

Daarna naar de Action en daar een flinke lading van die kokosblokken ingeslagen en een extra plantenspuit.

Daarna nog even de Tuin Wereld ingelopen en zowaar ze hadden zaad voor gele Bietjes

2h3aczp.jpg

Geplaatst:

voor de bon het beste ff een kopie maken of inscannen. door warmte vervaagt de bon.

Geplaatst:

Hoi Loes.

Bedankt had ik ook al aan gedacht maar altijd fijn als er iemand zo alert is als jij

Geplaatst:
Hoi Loes.

Bedankt had ik ook al aan gedacht maar altijd fijn als er iemand zo alert is als jij

ik ben toevallig alle bonnen aan het inscannen. vorig jaar een garantiebon gehad die niet meer leesbaar was en daardoor geen garantie. dat gebeurt me niet nog een keer dus nu ook alles digitaal.

Geplaatst:

Action pot bijenmengeling zaad en een pot vlindermengeling zaad. En een nieuwe steekschup van de Aldi.

Geplaatst:

Ik heb ook zo'n pot gekocht er zit wel opvallend veel van het zelfde zaad in.

En er staat op 20 verschillende bloemen maar onderin bij de kleine letters staan er maar 13

Dus ben benieuwd wat het word

Geplaatst:

Inderdaad, van sommige een zaadje of 5 en van andere zit er zoveel in dat het gerust genoeg is om de pot half vol te krijgen. Jammer genoeg zit net dat zaad ook in de andere mengeling overdreven veel. Hoop nu maar dat het mooie bloemen zijn (voor mij en de bijtjes).

Nog wat pompoenzaad gekocht, butternut, summer croocknek en pink jumbo.

Geplaatst:

25KG Magnesium Sulphate

"Natura non nisi parendo vincitur "

Geplaatst:

Jan hoe gebruik je die magnesium sulfaat ?

Geplaatst:

en waarom zo veel?

Geplaatst:

hier een schaap aangeschaft met rustgevende houtkrullen zirbenflocken van een Oostenrijkse denneboom voor kleinzoon van 3 die nogal stuitert bij het inslapen, ben benieuwd...

Geplaatst:

Rob0, Citroen

tja €13,- voor die zak. Hek voorlopig zat an.

gebruik is o.a voor de noekepoeke,

maar wil het deels ook direct onder de planten gebruiken icm wat andere dingen. (experiment)

"Natura non nisi parendo vincitur "

Geplaatst:

Oh, voor de Noekepoeke! Nu snap ik het?

Is dat het laten afsterven van boomstronken?

Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.

Geplaatst:

90 zakjes Lidl groenten zaad en meerdere zakken blauwe korrel Uiteraard niet voor mij alleen maar voor de tuinvereniging

Aan de kassa deden ze gelukkig niet moeilijk over een dergelijke hoeveelheid dingen om te scannen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.