Geplaatst: 7 maart 201511 j 2 paksoi plantjes op de zaden ruilbeurs gekocht voor 0,50 cent per plantje.
Geplaatst: 7 maart 201511 j Klinkt als de aanbieding bij de Boerenbond die ik vrijdag ook gekocht heb Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 7 maart 201511 j Klinkt als de aanbieding bij de Boerenbond die ik vrijdag ook gekocht heb Ik bij de Welkoop Was eerder wel één, maar zijn sinds een tijdje twee los van elkaar staande organisaties. Maar dan hebben ze dus nog redelijk dezelfde acties Is mooie potgrond, van goede kwaliteit met keurmerk
Geplaatst: 8 maart 201511 j Een bakje veldsla zaailingen en 4 bloemkool zaailingen "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Geplaatst: 11 maart 201510 j Bij Karwei een kersenboom, witte bes en tayberry gekocht, bij Praxis tuinaarde en een zwarte bes "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Geplaatst: 12 maart 201510 j Het boek Mijn moestuin van Wim Lambaert op het boekenfestijn gekocht vandaag.Ik had hem al eens gezien bij de boekwinkel maar vond hem toen te duur. En een vleesthermometer. Die heb ik ook op het boekenfestijn gekocht
Geplaatst: 13 maart 201510 j Een vleestherometer bij boeken festijn? Okay..nouja nu natuurlijk handig dat je het kon kopen maar apart is het wel! - 15L stek en zaaigrond- 2 zakjes met Ostara aardbeien. Dacht dat het zaadjes waren maar het waren al gekiemde plantjes . Spijt dat ik niet nog meer heb meegenomen.- 2 potjes lavendel- 1 potje munt- 1 potje rozemarijn- 80L potgrond “When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.”
Geplaatst: 13 maart 201510 j 2 zakken potgrond bij de Lidl gekocht van 20 liter per zak. en 2 bessenstruikjes een witte en rode bes.2 zakjes met poot uitjes wit en rood.
Geplaatst: 13 maart 201510 j Twee permanent markers en labels die ook met potlood beschrijfbaar zijn. Het potloodschrift gaat er wel met gum af, maar niet met sproei/regenwater.70 Liter potgrond.Enkele zakjes zaad.
Geplaatst: 13 maart 201510 j Een vleestherometer bij boeken festijn? Okay..nouja nu natuurlijk handig dat je het kon kopen maar apart is het wel! Ja ze hebben wel altijd knutsel spullen maar al een paar keer ook dingen om mee te koken zoals muffin vormpjes, koekstempels, siliconen bakvormen maar nu ook potlepels en dus vleesthermometers. En ik had er nu net een nodig
Geplaatst: 15 maart 201510 j Tomaat Fuzzy Wuzzy Aantal zaden: 5 zaden Tomaat Garden PeachAantal zaden: 10 zaden Tomatillo Pineapple Aantal zaden: 10 zaden Paprika Sweet Banana Aantal zaden: 10 zaden Citroen Munt Aantal zaden: 50 zaden Citroengras Aantal zaden: 10 zaden Watermeloen Yellow Flesh Aantal zaden: 5 zaden Meloen Honey Dew Green FleshAantal zaden: 10 zaden Aubergine Black BeautyAantal zaden: 5 zaden
Geplaatst: 15 maart 201510 j gisteren bij de Lidl toch overstag gegaan voor de zwarte en witte bes, 2 soortjes frambozen en de braam. Jum
Geplaatst: 16 maart 201510 j @Liekie: Super zeg! Wij hadden ons maar net kunnen inhouden en hebben alleen 2 frambozen struiken gekocht. Zojuist voor een tientje een compostbak opgehaald . Mensen deden er niks mee en stond al heel lang in de tuin. Hij is 240L, niet zo groot maar perfect voor ons. “When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.”
Geplaatst: 16 maart 201510 j Ben er ook echt wel mee in m'n nopjes! Nu moet ik nog wel een geleidende constructie maken in de tuin, maar waar... En ik had toch zo'n mooie indeling en planning gemaakt. Keuzes keuzes. Tijd dat de buren (die ik nooit zie en waar ik alle onkruid zaden wel van krijg ) vertrekken. Dan neem ik hun stekkie er ook nog bij. Compostvat is ideaal. Ik heb er ook 1 staan voor het kleine grut. Groot spul breng ik meestal naar de 'tuinhoop' omdat het vat snel vol zit en ik ook niks kan verhakselen (geen elektriciteit). Maar de Compost die eruit komt is fijn
Geplaatst: 17 maart 201510 j Pootaardappelen: 6x Bionica6x Rode eersteling6 x Lady kristl6 x Eden en nog 2 rollen bindkoord.
Geplaatst: 17 maart 201510 j Een zweetdarm voor de aardbeien, die staan op een stelling en ik wens geen watervat op een hoogte te plaatsen, dus met de druk van de regenwaterpomp.Tegelijk ook een verdeelblok voor vier leidingen van gardena.De pepers en tomaten ga ik met het druppelsysteem vochtig houden. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 18 maart 201510 j Inderdaad Holland, maar feitelijk zweet die darm eerder dan dat hij druppelt hé.Ik ga hem bedekken met potgrond. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 18 maart 201510 j Sorry ff off topic, maar ik mis soms toch soms echt het knopje 'vind ik leuk!' #worstelendewillymetworstendarm hihihihihi ROFL!!!!! Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven.
Geplaatst: 18 maart 201510 j Een voormalige Vlaamse collega had een buitenzwembad. Om deze op te warmen had hij "zwarte darmen"op zijn dak gelegd. Ik kende de term dus al. Maar wees nu eerlijk, een slang heeft ook 2 betekenissen (dier en gebruiksvoorwerp). 18 maart 201510 j aangepast door Gast Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.