Geplaatst: 6 september 201411 j Wat een grappig apparaat. Daar moet ik met mijn spelt-eet-tik ook maar eens achteraan..ik ben gek op macaroni Edit: bij amazon.fr kost ie maar 48 euro. Eens met mijne buurman praten..die heeft geloof ik free delivery bij amazon.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 6 september 201411 j Wat een supergaaf ding geedee!Ik ben alleen bang dat als ik dat soort dingen ga kopen dat ze dan een paar keer intensief gebruikt worden en dan blijven liggen.Zo heb ik een prachtige pastamachine die heb ik een half jaar lang elk weekend gebruikt maar die staat nu stof te vangen...
Geplaatst: 6 september 201411 j Is een hele simpele oplossing voor heh Limoen ? En een geld besparende ook nog
Geplaatst: 6 september 201411 j pastamachine-ervaringen-t4780.html pasta-maken-t630.html wie-maakt-er-zelf-pasta-t11955.html @ Limoen : je kunt er nog altijd nieuwe labeltjes mee maken uit topic hergebruik-oud-papier-t3173.htmlIk las net je berichtje, vond het sowieso een leuk idee, en heb er ff 2 gemaakt: Stukje glasgordijn op een zeef van de droogmachine: Soms is 1 + 1 een pastamachine die in de weg stond (kon de deegrol niet vinden en het ging ook nog goed ook nog!!) Dahliablaadjes gebruikt: 6 september 201411 j aangepast door Gast
Geplaatst: 8 september 201411 j wij pikken altijd de playdohmasjien van de kleinkid voor de pasta(zeg maar niet tegen de bertolimamma's)
Geplaatst: 9 september 201411 j Echt RobO? Maakt die niet veel te dikke slierten? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 10 september 201411 j Heb eens online zaadjes gekocht Deze week verwacht ik ze in mijn brievenbus; BASILICUM - OCIMUM BASILICUM - Basilicum, grofbladig - 600 zaden BIESLOOK - Bieslook, rode - 2 g BONENKRUID - Bonenkruid - doorlevend - 0.4 g BONENKRUID - Bonenkruid - eenjarig - 1400 zaden BOSUI - Allium cepa - WHITE LISBON - 550 zaden CITROENMELISSE - CITRO QUICK - MELISSA OFFICINALIS - 150 zaden DILLE - ANETHUM GRAVEOLENS - BOUQUET - 600 zaden GELE of WITTE MOSTERD - 3 g KAMILLE - 1600 zaden KERVEL - BRUSSELSE WINTER - 8 g KORIANDER PALLAS - 10 g SPAANSE PEPER - SPAANSE LANGE RODE - 40 zaden TIJM - ZOMERTIJM (echte) - 1000 zaden WATERKERS - Nasturtium officinale - 3000 zaden Liefs blog/Beginnertje/
Geplaatst: 16 september 201411 j anemone honorine jobert, 1 stuks(gaan we volgend jaar lekker vermeerderen )
Geplaatst: 17 september 201411 j 6 weckstortglazen 0,5 l en 6 weckstortglazen 0,75 l en een sappan van 10l en 4 mooie jampotten met gouden deksel en een weckpotopener...heerlijk, geen stukke rubbers meer! (dzz: we zouden een middagje naar de oostvaardersplassen in deze zomerweek en ik lokte de echtgenote zomaar, verdwaald, verdwaald...naar de Brouwmarktwinkel )
Geplaatst: 18 september 201411 j Bonen NegritoBonen VerdigrisBonen Finto Mooie zwarte, speciaal groene en roos gevlekte bonen
Geplaatst: 18 september 201411 j nog 2 anemoon joberts bij Oxalis en wat extra Temperzon wegens de huidige zomer
Geplaatst: 18 september 201411 j Hier ook sinds lang weer es wat aangeschaft voor de tuin. 1 Tricyrtis, een hele mooie die ik tegenkwam en in een tuin die ik vandaag aangepoot heb kon gebruiken ( ook 1-tje voor mezelf ingepikt ) en een Clerodenron ( boompje )Dan ook nog een echt goeie hand-bladblazer ( Stihl ): 300,- incl mengbrandstof en snelvuller. Jaja Profi ! De laatste voor gebruik met de hoveniers en vooral als ik alleen op klus ga.Maar ik ga hem natuurlijk ook op de tuin gebruiken
Geplaatst: 19 september 201411 j Bladzuiger(kan ook blazen en snipperen) voor de beukenhaag of is het nu hazgbeuk
Geplaatst: 19 september 201411 j Een haag van beuken is een beukenhaag en om die haag te maken gebruik je haagbeuken Maar dat boeit die bladblazer niet...
Geplaatst: 19 september 201411 j Als rechtgehaagd plantenmannetje moet ik je daar corrigeren geedee Je kan een haag maken van Beuk. Je kan een haag maken van Haagbeuk. Dat je er een haag van maakt zegt niets over de boomsoort ( zijn 2 verschillende soortjes )Zal die bladblazer ( of zuiger ) wel worst zijn inderdaad, maar die weet dan ook gewoon helemaal niks. Die blaast alleen maar ( of zuigt )De mijne blaast trouwens alleen maar. Lucht.
Geplaatst: 19 september 201411 j Bit Ik was helemaal niet geplaagd door enige vorm van bomenkennis ....ik reageerde zo uit de losse bol (dacht stiekem : doet Bit ook wel 's )
Geplaatst: 19 september 201411 j Mwaa. tuurlijk. Maar je vind dat 'kennis' je zou plagen ? ( in de weg zitten ) ? Dát vind ik dan wel weer jammer ja.Zelf wordt ik er niet door geplaagd. Ik vind het heerlijk om méé te plagen misschien soms
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.